Transfernieuws
Re: Transfernieuws
De laatste jaren zoveel (exotische) clubs en zo weinig goals. Deze speler kan je toch niet meer serieus nemen? Is totaal opgebrand.
Goed dat ze hem eerst laten meetrainen, maar ik vrees dat hij geen contract kan/zal versieren.
Goed dat ze hem eerst laten meetrainen, maar ik vrees dat hij geen contract kan/zal versieren.
Iemand die dat artikel uit het Nieuwsblad ivm versterkingen kan posten?
Dit kan je lezen in de facebookgroep Lierse Kempenzonen supporters. Iemand heeft er foto's van het artikel gepost.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
De naam Bjorn Vleminckx wordt ook genoemd als mogelijke aanwinst. Hij is momenteel nog onder contract bij Antwerp. Dus als we die kunnen huren tot het einde van het seizoen. Met een aankoop optie...
Lijkt me dan een beter profiel dan Marvin. (toch als je de recente statistieken bekijkt). Zal anderzijds nog van een andere prijsklasse zijn.
Lijkt me dan een beter profiel dan Marvin. (toch als je de recente statistieken bekijkt). Zal anderzijds nog van een andere prijsklasse zijn.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Hierzo.
- Attachments
-
- artikelnieuwsblad3.jpg (81.98 KiB) Viewed 4571 times
-
- artikelnieuwsblad2.jpg (94.96 KiB) Viewed 4571 times
-
- artikelnieuwsblad1.jpg (94.87 KiB) Viewed 4571 times
Merci voor het posten!
Ik vind dat straffe uitspraken van de Yoni. Toch mee oppassen.
Zo zie ik de break-even doelstelling wel eens falen.
Ik vind dat straffe uitspraken van de Yoni. Toch mee oppassen.
Zo zie ik de break-even doelstelling wel eens falen.
-
Break-even is misschien nu al te hoog gegrepen met toch wel het grote stadion en weinige volk dat komt opdagen voor zulk stadion.
Ik hoop toch ook op extra kapitaal en bijkomend kwalitatief goede spelers en geef yoni gelijk.
Ook niks mis met zijn verwoordingen.
Ik hoop toch ook op extra kapitaal en bijkomend kwalitatief goede spelers en geef yoni gelijk.
Ook niks mis met zijn verwoordingen.
Yoni is hier van bij de start eerlijk over geweest. Hij gaat voor een ambitieus project.
Bedankt om het artikel te posten, Flor.
Eerlijk gezegd boezemt het me niet veel vertrouwen in. 3 maanden geleden zeggen dat de club financieel gezond moet zijn, maar nu beginnen over investeringen... Ik denk dat de investering in de opstartfase al stevig was, en een tweede keer die financiële problemen daar kijk ik alles behalve naar uit.
Stel: we promoveren dit seizoen ondanks bijkomende (dure) versterkingen niet. En we krijgen volgend jaar zware concurrentie van bijvoorbeeld een zakker als Tubize, waardoor je weer promotie misloopt. Dan hou ik toch mijn hart even vast.
Eerlijk gezegd boezemt het me niet veel vertrouwen in. 3 maanden geleden zeggen dat de club financieel gezond moet zijn, maar nu beginnen over investeringen... Ik denk dat de investering in de opstartfase al stevig was, en een tweede keer die financiële problemen daar kijk ik alles behalve naar uit.
Stel: we promoveren dit seizoen ondanks bijkomende (dure) versterkingen niet. En we krijgen volgend jaar zware concurrentie van bijvoorbeeld een zakker als Tubize, waardoor je weer promotie misloopt. Dan hou ik toch mijn hart even vast.
in begin van het seizoen was er niet wat er nu is waarschijnlijk. zullen wel enkele sponsors bijgekomen zijn. en commerciele gaan de zaken niet slecht denk. denk wel dat lvt weet wat hij doet.