Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Met een 0 op 12 slenteren we naar de match tegen Deinze.
Wie is er aanwezig?
Wie is er aanwezig?
- Justhomuch
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Eerste match van’t seizoen voor mij, brengt misschien geluk 
Wij komen áltijd terug!
Ik hoop het. Het zou om vele redenen goed zijn als we de rug kunnen rechten tegen nota bene Deinze. Tis toch met een bang hartje.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 22, 2019 10:05 amEerste match van’t seizoen voor mij, brengt misschien geluk![]()
Nog niet zeker of ik erbij kan zijn.
Ik zal er zijn. 't zal met het mes op de keel zijn, dus alle steun zal nodig zijn.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Normaal verliesmatch tegen de favoriet voor promotie. Zal nog lang wachten zijn vooralleer een eerste puntje volgt zeker zolang dien prutser op de bank vertoeft. Vandaag in GVA ' dieper kan men niet vallen ' tja .. het vriendjesgedoe op het lisp zal zwaar afgerekent worden vrees ik op het einde van de rit! Vorig jaar met dezelfde kern voor het ontslag van het duo tweede plek nu … als dat niet voldoende zegt! Bidden zal het worden om niet te degraderen en dat met zulke kwalitatieve groep je moet het maar kunnen en doen. Nog dit wie is er eigenlijk de baas op het lisp want ik hoor altijd tegenstrijdige berichten de keukenboer of LVT ? … Ik begin ook al te geloven de eerste ..
check, al is het met de moed der wanhoop. Goesting is ook ver te zoeken, hopelijk laten de spelers (en niet alleen Frans) zien dat ze de situatie willen ombuigen. Vermeiren op de bank nu aub, die heeft genoeg punten gekost met al z'n missers.
Een middenveld met Buyens én Wils kan nooit werken, je hebt veel te weinig voetballend vermogen zo. Ook lijkt iedereen na een dik jaar eindelijk te beseffen hoe beperkt Nelissen wel niet is, plaatsje naast Vermeiren op de bank aub.
Ik weet niet wat er aan de hand is met Osei-berkoe. Dat is intrinsiek echt één van onze beste spelers en de enige fitte speler met snelheid en een actie. Vermoedelijk had hij commentaar op de meesterlijke tactische beslissingen van Croky ofzo? Zonder hier rekening mee te houden, zou ik ze zo zetten;
Rausin
Vinck-Frans-Smolders-Delorge
Wils-Janssen
Berkoe-Da Silva-Kindermans
Kargbo
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Beste elf die je kan zetten … alleen moet één iemand het willen zien!Axassin wrote: ↑Mon Sep 23, 2019 1:01 pmcheck, al is het met de moed der wanhoop. Goesting is ook ver te zoeken, hopelijk laten de spelers (en niet alleen Frans) zien dat ze de situatie willen ombuigen. Vermeiren op de bank nu aub, die heeft genoeg punten gekost met al z'n missers.
Een middenveld met Buyens én Wils kan nooit werken, je hebt veel te weinig voetballend vermogen zo. Ook lijkt iedereen na een dik jaar eindelijk te beseffen hoe beperkt Nelissen wel niet is, plaatsje naast Vermeiren op de bank aub.
Ik weet niet wat er aan de hand is met Osei-berkoe. Dat is intrinsiek echt één van onze beste spelers en de enige fitte speler met snelheid en een actie. Vermoedelijk had hij commentaar op de meesterlijke tactische beslissingen van Croky ofzo? Zonder hier rekening mee te houden, zou ik ze zo zetten;
Rausin
Wils-Janssen
Kargbo
- Justhomuch
Over Jens Pereira hoor ik ook veel goede dingen, zou bij de beloften spelen en is een 10, van mij mogen ze die gast gewoon een kans geven in de A ploeg ipv Da SilvaAxassin wrote: ↑Mon Sep 23, 2019 1:01 pmcheck, al is het met de moed der wanhoop. Goesting is ook ver te zoeken, hopelijk laten de spelers (en niet alleen Frans) zien dat ze de situatie willen ombuigen. Vermeiren op de bank nu aub, die heeft genoeg punten gekost met al z'n missers.
Rausin
Wils-Janssen
Kargbo
Wij komen áltijd terug!
-
Thomas1906
Jens Pereira is toch die ze met veel tamtam hebben aangekondigd op de site? Komende van Hooikt. Zou ook al aardig iets verdienen voor zijn leeftijd.