Dessel Sport - Lierse Kempenzonen [21-09-2019]
Re: Dessel Sport - Lierse Kempenzonen [21-09-2019]
Gaat leuk worden tegen Deinze.
Staat ge daar schoon met Rocky die ge net beschermd hebt
dit lijkt al stilaan voldoende om je seizoen om zeep te gaan helpen.
Dit zag je toch aankomen he van bij de competitiestart.
Zie maar dat degradatie niet volgt nog een paar maanden aanmodderen met deze prutser en het is van datte .. volgende week moet je niks verwachten week nadien uit Seraing en dan volgt Heist die in een goede periode zit. Als ik van Lucske was buiten met Peeters zodat de nieuwe trainer paar weekjes heeft om beetje op orde te stellen ..
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
-
Foxterriër
Vraag het eens aan Mac.
Net zoals Knokke vorig seizoen, ik zie ons daar niet snel wegraken vanonder eerlijk gezegd....ozzy105 wrote: ↑Sat Sep 21, 2019 9:41 pmZie maar dat degradatie niet volgt nog een paar maanden aanmodderen met deze prutser en het is van datte .. volgende week moet je niks verwachten week nadien uit Seraing en dan volgt Heist die in een goede periode zit. Als ik van Lucske was buiten met Peeters zodat de nieuwe trainer paar weekjes heeft om beetje op orde te stellen ..
Iemand die daar was die me kan zeggen wat daar nu eigenlijk juist aan de hand was?
Stream proberen volgen maar door s!echte wifi daar in Dessel weinig kunnen zien. Hebben kansen genoeg gehad om te winnen zelfs 2 keer deklat en 1 keer paal ! Ik heb het al gezegd ben geen Rocky van maar wat kan hij doen dat die ballen niet binnen gaan ? Maar het is wel zo met die cijfers die hij haalt is ontslag meer dan normaal !