A-kern
Re: A-kern
Samyn gaat morgen onder het mes en is 3 weken out.
Was het maar waar. 3 maanden
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Schouwder was het niet? Dan is het minstens 6 maand ! Ik gaan nu maandag ook onder het mes voor de schouwder en is 6 maand zware revalidatie.
Zal inderdaad 6 maanden zijn, want elke schouwderblessure is exact dezelfde inderdaad Vergaane Glorie.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 12:34 pmSchouwder was het niet? Dan is het minstens 6 maand ! Ik gaan nu maandag ook onder het mes voor de schouwder en is 6 maand zware revalidatie.
Hangt er inderdaad vanaf wat er juist geraakt is in de schouder, elke blessure daar is compleet anders.Berlaar wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 12:54 pmZal inderdaad 6 maanden zijn, want elke schouwderblessure is exact dezelfde inderdaad Vergaane Glorie.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 12:34 pmSchouwder was het niet? Dan is het minstens 6 maand ! Ik gaan nu maandag ook onder het mes voor de schouwder en is 6 maand zware revalidatie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Nu op lange termijn is dit de beste oplossing.
Luc Soons (voor wie die hem nog herinnert) had dat vroeger ook. Die zijn schouder ging ook regelmatig eens uit de kom op het veld.
Allez, nu twijfel ik of dat Soons was.
Luc Soons (voor wie die hem nog herinnert) had dat vroeger ook. Die zijn schouder ging ook regelmatig eens uit de kom op het veld.
Allez, nu twijfel ik of dat Soons was.
conclusie wij huren geblesseerde speler tot einde seizoen. 3 maanden out zeggen ze dus dan revalideren tegen je terug de oude bent seizoen gedaan.
conclusie wij huren geblesseerde speler tot einde seizoen. 3 maanden out zeggen ze dus dan revalideren tegen je terug de oude bent seizoen gedaan.
In de eindronde mogelijks nog knallen?
Nee ik reken hem even niet meer mee. Jammer van die inmiddels toch wel imposante langsdurige ziekteboeg.