Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Ik denk dat het duidelijk is dat Rocky nu kan gaan. Beter nu verlies en nieuwe coach dan blijven aanmodderen.
Maar het moet gezegd: Spelers hebben óók een verantwoordelijkheid op te nemen...
Het is nu wachten op nieuwe impulsen van een coach die de reeks kent én hopen op een snelle comeback van jongens als Kuijlaars en Boulaouali.
Maar het moet gezegd: Spelers hebben óók een verantwoordelijkheid op te nemen...
Het is nu wachten op nieuwe impulsen van een coach die de reeks kent én hopen op een snelle comeback van jongens als Kuijlaars en Boulaouali.
Ik vond die best wel goed; nam veel ballen aan als targetman en kaatste goed door. Ook redelijk snel voor zijn lengte had ik de indruk. Had wel moeten scoren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Niet akkoord met vele zaken :
* Wij hebben een ploeg om mee te doen met promotie zonder twijfel
* Wij hebben pech met blessures Doumbia en Samyn en het missen van Boula en Kuijlaars.
* Wij hebben pech in de afwerking want 6 op 9 had gekund
MAAR
* Tacktisch is hij een nul de trainer
* Wissel zijn meestal een ramp
* Er wordt veel te eenzijdig getraind
* Als iemand van de staf openlijk na de match tegen ons komt vertellen dat er nauwelijks een tegenstander wordt gescout dan ben je verkeerd bezig.
* Spelers tegen hun voet zetten zoals Delorge op Aalst zijn niet direct meester zetten.
Wij hebben 29 spelers veel te veel daar moeten echt geen transfers bij, echt niet. De kern is sterk genoeg wees daar maar zeker van. Andere trainer wel denk ik :
Indien haalbaar en zonder ons budget te overschrijden :
* Jonas De Roeck
* Regi Van Acker
* Vidarson
* Karel Fraeye
* Patrick Wachel
En praten met Nico om zijn diploma's te gaan halen. En Herwig is geen TD, goede zakenman en gaat zeer verstandig met geld om. Vraag aan Urbain of hij deze administratieve functie ziet zitten... Voor wie wil weten 55 % van het budget gaat naar lonen dat is een unicum. Dat is echt knap !!!
* Wij hebben pech met blessures Doumbia en Samyn en het missen van Boula en Kuijlaars.
MAAR
* Als iemand van de staf openlijk na de match tegen ons komt vertellen dat er nauwelijks een tegenstander wordt gescout dan ben je verkeerd bezig.
* Spelers tegen hun voet zetten zoals Delorge op Aalst zijn niet direct meester zetten.
Wij hebben 29 spelers veel te veel daar moeten echt geen transfers bij, echt niet. De kern is sterk genoeg wees daar maar zeker van. Andere trainer wel denk ik :
* Jonas De Roeck
* Regi Van Acker
* Vidarson
* Karel Fraeye
* Patrick Wachel
En praten met Nico om zijn diploma's te gaan halen. En Herwig is geen TD, goede zakenman en gaat zeer verstandig met geld om. Vraag aan Urbain of hij deze administratieve functie ziet zitten... Voor wie wil weten 55 % van het budget gaat naar lonen dat is een unicum. Dat is echt knap !!!
Ik ben niet helemaal akkoord dat we momenteel een ploeg hebben om mee te spelen voor de titel.
Naar mijn mening ontbreken we nog een nummer 10 en een spits die de goal weet staan.
En een goeie linksachter kunnen we ook gebruiken.
Naar mijn mening ontbreken we nog een nummer 10 en een spits die de goal weet staan.
En een goeie linksachter kunnen we ook gebruiken.
Formerly known as Lisp-boy
Alle transfers zijn "Belgen", ook Doumbia, Kargbo Jr en Osei-Berkoe.Thomas1906 wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 12:37 pmEuhm, ik weet niet wat jij hebt gezien van de inkomende transfers maar het gros komt al niet uit de Kempen hé.
Dat werd enkele maanden terug met een persconferentie aangekondigd. Help mij, maar buiten Frans zie ik niemand met Kempische roots.
Dus die beperking is in mijn ogen redelijk beperkt.
Waarom jezelf als club toch zo een beperking opleggen ? Verder dan 1B zal je daarmee NOOIT geraken, als je er zelfs al mee in 1B kan blijven.
Een visie willen hebben is mooi, maar laat ons toch vooral realistisch zijn en het onszelf niet moeilijker maken dan het al zal worden.
Wij zijn Lierse, niet Bilbao, wij zijn een club in het kleine Belgenlandje. Dat kan je toch totaal niet vergelijken ?
Ik herhaal misschien even mijn eerdere vraag. Hebben de spelers die ik in bovenstaande post genoemd heb ons dan geen diensten bewezen ? (Velikonja, Masika, Rekdal, Simmes, Menzo, Rudy, Kliouev, Zéfilho, Zdebel, Miljanovic, ... )
Of anders gesteld : wat zouden we bereikt hebben zonder hen ?
Is het dan niet verschrikkelijk naief te stellen dat het met enkel Belgen allemaal wel zal los lopen, want wij hebben een visie ... ?
Last edited by Netzer on Mon Sep 16, 2019 11:14 am, edited 3 times in total.
Formerly known as Lisp-boy
Jonas De Roeck is te duur en zit goed bij Anderlecht denk ik. De overige kandidaten lijken me haalbaar en goede keuzes.smiths wrote: ↑Mon Sep 16, 2019 10:01 amNiet akkoord met vele zaken :
MAAR
* Jonas De Roeck
* Regi Van Acker
* Vidarson
* Karel Fraeye
* Patrick Wachel
Van die lijst is RVA wel de enige die de reeks kent denk ik.Berlaar wrote: ↑Mon Sep 16, 2019 11:11 amJonas De Roeck is te duur en zit goed bij Anderlecht denk ik. De overige kandidaten lijken me haalbaar en goede keuzes.smiths wrote: ↑Mon Sep 16, 2019 10:01 amNiet akkoord met vele zaken :
MAAR
* Jonas De Roeck
* Regi Van Acker
* Vidarson
* Karel Fraeye
* Patrick Wachel
2 ... vooral een nummer 10 denk dat het voorin wel snor zit wanneer je die hebt met Maesen-Vermeiren-Kargbo-Osei en komt daar nog de ontbrekende Boulaouali bij .. scorend vermogen genoeg!
Vooral de laatste wordt gemist vorig seizoen toch 7-8 keer raak getroffen niet vergeten ..Elio wrote: ↑Mon Sep 16, 2019 8:55 amIk denk dat het duidelijk is dat Rocky nu kan gaan. Beter nu verlies en nieuwe coach dan blijven aanmodderen.
Jonas De roeck heeft hier gespeeld haalde super resultaten met Lyra en Berchem en is T3 in Anderlecht met bitter weinig te zeggen. Zou ideaal zijn en zal moeten inleveren. Ferreira en Van Wijck willen blijkbaar niet komen. Wie had gedacht dat Frans ging terugkomen ?
Wachel altijd een goede trainer gevonden momenteel werkloos maar heeft hij interesse ? Van Acker voor deze reeks ideaal maar 1B ?
Wachel altijd een goede trainer gevonden momenteel werkloos maar heeft hij interesse ? Van Acker voor deze reeks ideaal maar 1B ?