Challenger Pro League
Re: Proximus league
Bizar dat dit net nu gebeurd ook. Absoluut geen leuk nieuws voor de fans!Zovko wrote: ↑Tue Sep 10, 2019 6:47 pmHeel jammer voor de supporters, we weten hoe het voelt. Dankzij de voetbalbond die van 1B een kerkhof hebben gemaakt. Die reeks is gewoon niet leefbaar. Om niet te degraderen moet je eigelijk al een ploeg kopen die meedoet voor de titel. 8 ploegen is veel te weinig. En dit doet op termijn alle clubs die er spelen kapot.
Het ziet er echter nog naar uit dat het goed kan komen, of zie ik dat fout? Het gaat om 25.000 euro.
Denk ook wel dat het goed komt voor 25000 euro faiet gaan zou de wereld rond gaan ! Maar ff tegen Virton hangt wel boven hun hoofd. Hoe gaan de andere ploegen daar op reageren ?KRKN wrote: ↑Wed Sep 11, 2019 7:38 amBizar dat dit net nu gebeurd ook. Absoluut geen leuk nieuws voor de fans!Zovko wrote: ↑Tue Sep 10, 2019 6:47 pmHeel jammer voor de supporters, we weten hoe het voelt. Dankzij de voetbalbond die van 1B een kerkhof hebben gemaakt. Die reeks is gewoon niet leefbaar. Om niet te degraderen moet je eigelijk al een ploeg kopen die meedoet voor de titel. 8 ploegen is veel te weinig. En dit doet op termijn alle clubs die er spelen kapot.
Het ziet er echter nog naar uit dat het goed kan komen, of zie ik dat fout? Het gaat om 25.000 euro.
Curator lijkt toch niet opgezet met de betaling die inmiddels gebeurd is (aan de schuldeiser). Benieuwd hoe het gaat evolueren. Bijzonder naar voor de competitie weer. 1B lijkt zelden een normaal seizoen door te kunnen maken.Carlke wrote: ↑Wed Sep 11, 2019 6:20 pmDenk ook wel dat het goed komt voor 25000 euro faiet gaan zou de wereld rond gaan ! Maar ff tegen Virton hangt wel boven hun hoofd. Hoe gaan de andere ploegen daar op reageren ?KRKN wrote: ↑Wed Sep 11, 2019 7:38 amBizar dat dit net nu gebeurd ook. Absoluut geen leuk nieuws voor de fans!Zovko wrote: ↑Tue Sep 10, 2019 6:47 pm
Heel jammer voor de supporters, we weten hoe het voelt. Dankzij de voetbalbond die van 1B een kerkhof hebben gemaakt. Die reeks is gewoon niet leefbaar. Om niet te degraderen moet je eigelijk al een ploeg kopen die meedoet voor de titel. 8 ploegen is veel te weinig. En dit doet op termijn alle clubs die er spelen kapot.
Nu: ik vind dat je daarvoor niet alleen naar de bond moet kijken. Akkoord, het format is rot. Maar: je zit wel met behoorlijk wat aantrekkelijke ploegen (nu iets minder dan vorige seizoen, maar vorig jaar bv had ik Lierse daar erg graag in gezien). Je hebt de tv gelden die binnenkomen en nog best aardige matchen: dus je loonkosten zijn het die het zo verpesten. Dat heb je als club toch vooral zelf in de hand. Meegaan daarin door te concurreren met een OHL of Beerschot als je dat zelf niet kan trekken is vragen voor problemen.
-
Vergaaneglorie
Ja maar als je niet mee wil concurreren zak je terug naar amateur. Ale is de kans groot laat ons zeggen.
Forfait voor Roeselare. Virton profiteert.
https://kw.be/nieuws/criminaliteit/fail ... G5Zt9B6sxe
Als die nu daadwerkelijk failliet zouden gaan, welke gevolgen heeft dat dan voor onze spelers die wij huren?
Het eerste wat die curator zal doen is die ontslaan.
Als die nu daadwerkelijk failliet zouden gaan, welke gevolgen heeft dat dan voor onze spelers die wij huren?
Geen idee.Gerda wrote: ↑Tue Sep 17, 2019 2:04 pmhttps://kw.be/nieuws/criminaliteit/fail ... G5Zt9B6sxe
Dat zijn Kargbo en Samyn met andere woorden?
Goeie vraag. Oprecht geen idee. Samyn kwijtspelen zou zuur zijn. Anderzijds: het gaat nog lang duren voor die voor ons terug gaat kunnen vlammen.
Beerschot neemt afscheid van Vrancken en Losada neemt over.
Toch een serieuze gok.
Toch een serieuze gok.
-
Vergaaneglorie
yep, ik zou toch een gerenomeerde trainer zoeken die 1B wat kent. Promotie is een must daar dus veel druk bij de onervaren trainer losada!
Ik vind Losada een prima kerel, maar moet inderdaad toch nog veel bewijzen. Een gok. Anderzijds: periode 1 is toch al gaan vliegen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 11:33 amyep, ik zou toch een gerenomeerde trainer zoeken die 1B wat kent. Promotie is een must daar dus veel druk bij de onervaren trainer losada!
. Dankzij de voetbalbond die van 1B een kerkhof hebben gemaakt. Die reeks is gewoon niet leefbaar. Om niet te degraderen moet je eigelijk al een ploeg kopen die meedoet voor de titel. 8 ploegen is veel te weinig. En dit doet op termijn alle clubs die er spelen kapot.