Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Wed Sep 04, 2019 8:50 pm

Ik kan uit eerste bron bevestigen (rechtsreeks van FF dus) dat ze goed aant babbelen zijn ;)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Sep 04, 2019 8:56 pm

Fré zou een toptransfer zijn op en naast het veld. Kunnen ze dan nog een nummer tien van dat kaliber vinden en een trainer van niveau speel je voor de hoofdprijs!

Axassin

Post by Axassin » Wed Sep 04, 2019 9:58 pm

Jaaaaa :D mijn goesting is terug in ieder geval. Klepper!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Sep 04, 2019 10:00 pm

Axassin wrote:
Wed Sep 04, 2019 9:58 pm
Jaaaaa :D mijn goesting is terug in ieder geval. Klepper!
En laat die abbos maar binnenstromen nu!
Wij komen áltijd terug!

hendrik

Post by hendrik » Wed Sep 04, 2019 10:01 pm

Mooi gedaan met die Facebook-actie. 8-)
Nu nog een interview :-)

hendrik

Post by hendrik » Wed Sep 04, 2019 10:08 pm

hendrik wrote:
Wed Sep 04, 2019 10:01 pm
Mooi gedaan met die Facebook-actie. 8-)
Nu nog een interview :-)
Yihaaa! Proper van de media-mensen!
https://lierse.com/nieuws/frederic-fran ... UqLX2LxGsY

KRKN

Post by KRKN » Thu Sep 05, 2019 7:24 am

Blij mee! Maar wel een beetje met een dubbel gevoel ivm het kostenplaatje.

Bij promotie rendeert dit evenwel: Vinck, Doumbia en Frans kunnen wat mij betreft mee in 1B; en dan moet je niet een halve achterlijn opnieuw gaan bouwen.

Nu hoop ik dat:
- We toch wat extra abo’s verkopen om de Frans zen bokes deels terug te kunnen betalen. Ik hoop dat mensen hun positivisme ook omzetten in daden :)
- We dit positieve gevoel efkes kunnen vasthouden en niet meteen gaan foeteren bij de minste tegenslag (bv slecht resultaat zaterdag), want daar zijn we goed in.
- We Wils niet meer als CV moeten zien

Puur sportief is dit natuurlijk een boost, maar ook niet van die aard dat ons spel opeens radicaal anders gaat zijn. CV was niet echt ons probleem, laten we daar nuchter in blijven.

Welkom terug kapitein!

Axassin

Post by Axassin » Thu Sep 05, 2019 8:08 am

KRKN wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:24 am

Bij promotie rendeert dit evenwel: Vinck, Doumbia en Frans kunnen wat mij betreft mee in 1B; en dan moet je niet een halve achterlijn opnieuw gaan bouwen.

Nu hoop ik dat:
- We toch wat extra abo’s verkopen om de Frans zen bokes deels terug te kunnen betalen. Ik hoop dat mensen hun positivisme ook omzetten in daden :)
- We dit positieve gevoel efkes kunnen vasthouden en niet meteen gaan foeteren bij de minste tegenslag (bv slecht resultaat zaterdag), want daar zijn we goed in.

Puur sportief is dit natuurlijk een boost, maar ook niet van die aard dat ons spel opeens radicaal anders gaat zijn. CV was niet echt ons probleem, laten we daar nuchter in blijven.

Welkom terug kapitein!
Ik denk net wel dat dit ons spel redelijk ingrijpend zal veranderen. Je schuift Wils naar het middenveld in de plaats van bijvoorbeeld Sols. Thomas schat ik nog altijd wel een stuk hoger in dan Sols hoor. Dat gaat de ploeg echt wel anders doen voetballen, mede door een vertrouwensboost.

Lekkere luchtmacht wel met Frans en Doumbia.

Over het financiële; dit zal wel een inspanning gevergd hebben van het bestuur, maar wel met quasi zeker rendement. Zowel sportief als financieel (abo's, uitstraling). Als mijn info klopt, was het bod van Beerschot écht belachelijk laag. Het contract dat hij in Lier tekent is echt niet meer van de vroegere grootorde hoor.

KRKN

Post by KRKN » Thu Sep 05, 2019 9:05 am

Axassin wrote:
Thu Sep 05, 2019 8:08 am
KRKN wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:24 am

Nu hoop ik dat:

Welkom terug kapitein!
Ik denk net wel dat dit ons spel redelijk ingrijpend zal veranderen. Je schuift Wils naar het middenveld in de plaats van bijvoorbeeld Sols. Thomas schat ik nog altijd wel een stuk hoger in dan Sols hoor. Dat gaat de ploeg echt wel anders doen voetballen, mede door een vertrouwensboost.

Lekkere luchtmacht wel met Frans en Doumbia.

Over het financiële; dit zal wel een inspanning gevergd hebben van het bestuur, maar wel met quasi zeker rendement. Zowel sportief als financieel (abo's, uitstraling). Als mijn info klopt, was het bod van Beerschot écht belachelijk laag. Het contract dat hij in Lier tekent is echt niet meer van de vroegere grootorde hoor.
Klopt, liever Wils dan Sols.
Ik hoop dat je gelijk hebt met die abo’s. Ik ben daar echter wel wat sceptisch in: een stijging van 200 abo’s puur door Frans zou neerkomen op iets van een 10%. Dat lijkt me toch wel erg veel door 1 transfer.

Je hebt inderdaad wel een stevige luchtmacht nu. Smolders, Frans, Doumbia, Maesen, Vermeiren, Buyens,.. Stevige mannen allemaal.

Nu: in de winter hopelijk nog wat balast weg. Dat lijkt me het gezondste.
Nu wordt het afwachten wat onze nieuwe aanvallers brengen.

Eric

Post by Eric » Thu Sep 05, 2019 10:30 am

Die verwelkomingen die hij krijgt, dat moet hem toch een serieuze boost geven.

Post Reply