Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Ziggy
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]

Post by Ziggy » Mon Sep 02, 2019 10:07 am

Mag toch nie meedoen denk die zou ik nog hallen

KRKN

Post by KRKN » Mon Sep 02, 2019 10:20 am

Hoe dan ook, Rocky dus nog als T1 tegen RWDM. Hope for the best.

Berrem

Post by Berrem » Mon Sep 02, 2019 10:24 am

Axassin wrote:
Mon Sep 02, 2019 9:56 am
Berrem wrote:
Mon Sep 02, 2019 9:48 am
Flor wrote:
Mon Sep 02, 2019 9:19 am
Het bestuur maat weten dat Rocky niet ter discussie staat.
Iemand die het artikel kan delen?
Zolang ze hem niet ontslaan, kunnen ze hem maar beter verdedigen. Lijkt me logisch.

Ik ben voorlopig geen fan van Rocky (omdat hij vaak Van Der Veken opstelde... maar ere wie ere toekomt, hij is de eerste trainer die erin slaagt om Da Silva een beetje op niveau te krijgen.

En bvb Toon Janssens maakt in zijn interview ook duidelijk het statement dat ze achter de coach staan.

Statistieken tonen trouwens aan dat een trainerswissel vaak het omgekeerde effect heeft. Dus misschien moeten we inderdaad nog wat geduld hebben.
Welk omgekeerd effect? Rocky haalt gemiddeld één punt per wedstrijd in al z'n officiële duels. Slechter kan toch moeilijk? Spaenhoven bijvoorbeeld komt aan 1,66 punten per wedstrijd op het Lisp. Da's een hemelsbreed verschil
Daar heb je een punt Axassin. Maar de reden de Spaenhoven weg, heeft natuurlijk weer een andere reden...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Sep 02, 2019 11:30 am

Onder Trost 14 op 27, onder Peeters 12 op 30 + bekeruitschakeling 1ste ronde BVB tegen een club reeks lager nl Aalst .. consequent zijn? Denk het niet .. denk en vrees uit noodzaak dat men hem aan boord houd met de hoop dat de situatie zal keren, volgens mij ijdele hoop maar kom! Geen geld meer dat zal het probleem zijn anders houd je zulke trainer niet! Cijfers liegen zelden mensen. Je kan zeggen ' het spel was beter op La Lou ' klopt de eerste helft maar je speelde ook bij een zeer matige ploeg, ééntje die juist promoveerde als het daar al niet lukt voor één puntje .. bovendien weigert hij steeds de beste elf op te stellen tja ..

3970

Post by 3970 » Mon Sep 02, 2019 4:01 pm

Ik vind het Rocky buiten sfeertje op de sociale media erg storend. De man haalt 10 op 18 in de eindronde en zet een deftig team neer tegen La Louviere.
Supporters zouden moeten beseffen dat iets eendrachtiger achter ploeg en trainer staan de club gaat verder helpen.

Winst tegen RWDM en we schrijven 'we zijn vertrokken'.
Weinig standvastig allemaal.

Was vroeger bij Lierse ook al zo hoor. Daar niet van.
Ik sta waarschijnlijk op een eiland met die mening. So be it.

Morpheus

Post by Morpheus » Mon Sep 02, 2019 4:16 pm

Stop toch met appelen en peren te vergelijken. De reeks van Trost is niet te vergelijken met die van Peeters.

Knokke thuis, Geel uit, Club Luik thuis, Virton uit, Dender thuis, Heist uit, Dessel thuis, Deinze thuis, Aalst uit.

4 uitmatchen
5 thuismatchen
14 op 27
2 matchen vs top 3
3 matchen vs degradanten

Club Luik uit, Rwdm uit, Heist thuis, Deinze thuis, Virton uit, Thes thuis, Thes uit, Virton thuis, Deinze uit, La Louvière uit

6 uitmatchen
4 thuismatchen
12 op 30
6 matchen vs top 3
0 matchen vs degradanten

Moet het beter, ja, maar gun het team ook progressie. De voorbereiding was fysiek erg zwaar, de resultaten onderhevig aan de arbeid. Ik ben ervan overtuigd dat dit ons op lange termijn geen windeieren zal leggen. Al genoeg ervaring met mindere tot slechte voorbereidingen en een meer dan geslaagd seizoen als gevolg.

KRKN

Post by KRKN » Mon Sep 02, 2019 5:26 pm

Ik vind ook dat je Trost en RP ook niet echt mag vergelijken.

Trost moest inderdaad niet door een eindronde ploeteren. Had wel minder weelde ter beschikking, maar van de geluiden uit de spelersgroep leek ik toch op te maken dat ze opgelucht waren bij diens vertrek.

Wel eens dat het allemaal erg zwart wit is. Das al wel jaren een probleem op ‘t Lisp, vind ik. Niet dat ik een RP-fan ben en ik zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt.
De bekeruitschakeling ligt me vooral zwaar op de maag. Verliezen zoals tegen La Louviere kan gebeuren, maar hoe we tegen EA weggedrukt werden door een ploeg die een reeks lager speelt was onthutsend. Das natuurlijk maar 1 match. En ik stel me ook vragen bij zijn opstelling.

Dat gezegd zijnde: ik hoop inderdaad dat de fans vol achter de ploeg gaan staan. RWDM zal met het mes tussen de tanden komen en hun fans laten graag van zich horen. Benieuwd of ze het vak opnieuw zo in de fik gaan steken als vorig jaar.

bibie

Post by bibie » Tue Sep 03, 2019 4:30 am

3970 wrote:
Mon Sep 02, 2019 4:01 pm
Ik vind het Rocky buiten sfeertje op de sociale media erg storend. De man haalt 10 op 18 in de eindronde en zet een deftig team neer tegen La Louviere.
Supporters zouden moeten beseffen dat iets eendrachtiger achter ploeg en trainer staan de club gaat verder helpen.

Winst tegen RWDM en we schrijven 'we zijn vertrokken'.
Weinig standvastig allemaal.

Was vroeger bij Lierse ook al zo hoor. Daar niet van.
Ik sta waarschijnlijk op een eiland met die mening. So be it.
Ik sta mee op uw eiland 😉
Niet alleen op sociale media is het storend, moet je in het stadion eens horen tijdens een wedstrijd waarin ze er allemaal voor gingen dan nog. Als het nu was geweest zoals in de voorbereiding dan zou ik het nog eventueel kunnen proberen te begrijpen maar nu toch niet! Tot nader order is hij nog altijd onze trainer van onze club en hoort bij onze familie en dan snap ik die vijandigheid en hoe hij nu al behandeld wordt totaal niet. En mannekes, we zijn nog maar 1 match ver he! Zelden een trainer weten beginnen met zoveel druk en negativiteit al voor de 1ste wedstrijd van het seizoen, geef hem toch tenminste een paar matchkes de kans!

Eric

Post by Eric » Tue Sep 03, 2019 10:39 am

Hoe starten we zaterdag best?
Ik ga er vanuit dat Smolders nog in de lappenmand ligt:

——————rausin—-
Vinck—doumbia—jef—Nelissen
—wils—buyens—-maus?—
Terry—vermeiren—da silva

Zoiets?

Berrem

Post by Berrem » Tue Sep 03, 2019 10:47 am

Eric wrote:
Tue Sep 03, 2019 10:39 am
Hoe starten we zaterdag best?
Ik ga er vanuit dat Smolders nog in de lappenmand ligt:

——————rausin—-
Vinck—doumbia—jef—Nelissen
—wils—buyens—-maus?—
Terry—vermeiren—da silva

Zoiets?

Frans zal wel speelgerechtigd zijn :-). Dus hem in de plaats van Jef.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Post Reply