Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
Re: Lierse Kempenzonen vs Thes. Sport- 03-11-2018
Abohouders mogen gratis iemand meenemen (Ik gok in hetzelfde vak dan?).
@Don: Inderdaad, denk niet dat het per sé is om financieel gewin uit te slagen. Hoop zal meer zijn om - als de match meer valt - structureel terug wat verloren zieltjes terug te winnen. Als dat lukt is dat op lange termijn natuurlijk een goede zaak.
En je haalt - als er effectief wat meer volk komt - aardig wat inkomsten uit eten & drank (als dat in eigen beheer is tenminste?)
-
Dus vanavond zouden we toch aardig wat volk moeten zien op het Lisp. Goed uur, goeie tegenstander, deftige promo.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:28 amThx
Selectienieuws:
"
Voor de wedstrijd van morgenavond tegen Thes Sport, selecteerde ons nieuwe trainersduo De Herdt-Spaenhoven de volgende spelers:
Vandyck, Vits, Bastiaens, Da Silva, Schops, Van der Veken, Nelissen, Boujouh, Sols, Wils, Molenberghs, Buyens, D’Onofrio, Meeus, Boulaouali, Kuijlaars, Maes en Ansoms.
Vermeiren en Geens zijn beiden geschorst voor deze wedstrijd wegens hun derde gele kaar tegen Aalst. Toon Janssen geraakt niet tijdig fit voor de wedstrijd van morgen. Devon Maes behaalt zijn eerste selectie na een lange afwezigheid door een blessure.
Werden niet geselecteerd: Maus, Troosters, Mcmillen
"
Dat wil zeggen: Vits in de goal?
Ik stel voor dat we onze steun voor René deze avond laten klinken!
Net daarom vind ik het jammer dat het net voor deze match is. Alle, ik breng ook nog ne kameraad mee. Maar tegen Thes riskeren we een tik(je) te krijgen. Dat komt niet zo goed over tov eenmalge gasten.
En dan missen we de Simon en den Bo nog. Toch een aderlating...

-
Gaan er ook wat meer boardings langs de zijkanten komen?
Ik vind het bijvoorbeeld aan de berg maar heel kaal tot nu toe. Buiten de gesponsorde tribunes (wat een goed initiatief is) vind ik het allemaal maar karig qua sponsors die visueel zichtbaar zijn voor supporters en media.
Ik vind het bijvoorbeeld aan de berg maar heel kaal tot nu toe. Buiten de gesponsorde tribunes (wat een goed initiatief is) vind ik het allemaal maar karig qua sponsors die visueel zichtbaar zijn voor supporters en media.
Dat zal zich gedurende het seizoen wel uitwijzen lijkt me. In dit geval lijkt het me vooral stap voor stap werken.Donovanbob wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 11:15 amGaan er ook wat meer boardings langs de zijkanten komen?
Dat was dus ook m'n eerste gedacht. Zo'n actie lijkt me beter te werken als je een ploeg een (beetje) weg kan spelen.Kevin wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 11:11 amNet daarom vind ik het jammer dat het net voor deze match is. Alle, ik breng ook nog ne kameraad mee. Maar tegen Thes riskeren we een tik(je) te krijgen. Dat komt niet zo goed over tov eenmalge gasten.
En dan missen we de Simon en den Bo nog. Toch een aderlating...![]()
Nu: mochten we vandaag winnen heb je wel 'n erg goeie zet gedaan.
Wat die boarding betreft: geen idee. Wel een goede opmerking, kan misschien commercieel nog verder werk van gemaakt worden. Die sponsers voor de tribunes vind ik wel oprecht een sterke zet.