Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
Rausin blessure aan rug maar gaat snel hervatten, ja wie maakt de 1-0 Seppe maesen.trainer hallo wanneer krijgt hij een kans. Of mag die alleen maar half uur spelen. Heeft nog geen 70 min zijn kans gehad. Tegen Herselt 2x. Tegen Westerlo betrokken bij eigen doelpunt westel. Dan ineens niet geselecteerd. Vandaag half uurtje.
Ik denk dat de club andere katjes te Heerlen heeft lijkt me...Carlke wrote: ↑Sat Aug 17, 2019 10:32 pmRausin blessure aan rug maar gaat snel hervatten, ja wie maakt de 1-0 Seppe maesen.trainer hallo wanneer krijgt hij een kans. Of mag die alleen maar half uur spelen. Heeft nog geen 70 min zijn kans gehad. Tegen Herselt 2x. Tegen Westerlo betrokken bij eigen doelpunt westel. Dan ineens niet geselecteerd. Vandaag half uurtje.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Volgens mij hebben ze Rocky ontslagen. De manier waarop die uitgeblust op de bank zat tijdens een oefenmatch, heb ik nog nooit gezien. Als een geluk dan hij bij de rust en op het einde toch vanonder zijn afdakske moest komen, anders had ik nooit geweten dat hij er nog was. Na de match kon hij ook niet rep genoeg binnen zijn.
En mocht hij toch nog niet ontslagen zijn, dan na de match toch wel, wegens werkverzuim.
En mocht hij toch nog niet ontslagen zijn, dan na de match toch wel, wegens werkverzuim.
Ai ai. Als dat zo is; Regi Van Acker aubLipser wrote: ↑Sat Aug 17, 2019 10:37 pmVolgens mij hebben ze Rocky ontslagen. De manier waarop die uitgeblust op de bank zat tijdens een oefenmatch, heb ik nog nooit gezien. Als een geluk dan hij bij de rust en op het einde toch vanonder zijn afdakske moest komen, anders had ik nooit geweten dat hij er nog was. Na de match kon hij ook niet rep genoeg binnen zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Maar bon 2 weken voor de start van de competitie en we hebben eigenlijk een nieuwe trainer nodig.
Wanneer gaat die soap nu eens stoppen?
Wanneer gaat die soap nu eens stoppen?
Niet overweldigend. Althans, toch niet zo veel als vorig seizoen denk ik. Het weer zat tegen, en het was voor veel mensen onduidelijk of er iets overdekt te doen was.
Welk voetbal wil men nu eigenlijk spelen? Wanneer Maesen hoog wil gaan storen blijft de rest allemaal op eigen helft hangen. Van op de bank (wie?) roept men iets en Maesen gaat vervolgens ook op de eigen helft staan kijken. En dat tegen een veel lagere ploeg tijdens een oefenwedstrijd. Dat beloofd voor de competitie.
-
Het gaat dit jaar weeral niks worden, zie je zo al ...... en zeker met deze 4de rangs trainerke 

2 dagen weg en dan krijg je dit. Hoe was de match zelf?