3e Amateur
Re: 3e Amateur
Wat nog hilarischer is, en eigenlijk een beetje pijnlijk, is dat jij niet door hebt dat het topic dat híer een beetje draait datgene is waarin wij nu zitten zeveren. Dat over derde amateur, Lyra Lierse.
Ze lijken het trouwens niet slecht te doen in de competitie.
Ik lees hier dat ze dit weekend verloren hebben, dus ben daarom even gaan kijken naar hun uitslagen. Voor dit weekend 9 wedstrijden ongeslagen en 2e in de stand na Tienen (dat op 12 wedstrijden slechts 5 doelpunten slikte...
) en al 8 punten voorsprong op de 5e in de stand. Dan doe je toch wel mee.
Hoe werkt het systeem in 3e? Is dat ook een eindronde met de 4 eerste ploegen?
Ik lees hier dat ze dit weekend verloren hebben, dus ben daarom even gaan kijken naar hun uitslagen. Voor dit weekend 9 wedstrijden ongeslagen en 2e in de stand na Tienen (dat op 12 wedstrijden slechts 5 doelpunten slikte...

-
Tja ok maar het is ook maar 3 de amateur he dus bijna cafevoetbal 

Kom gerust eens kijken en vergewis u van het spelniveau en de uitmuntende sfeer die er hangtVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 6:19 pmTja ok maar het is ook maar 3 de amateur he dus bijna cafevoetbal![]()

-
Nee zeker niet, dank u.Saki wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 11:01 pmKom gerust eens kijken en vergewis u van het spelniveau en de uitmuntende sfeer die er hangtVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 6:19 pmTja ok maar het is ook maar 3 de amateur he dus bijna cafevoetbal![]()
![]()

Komaan shell66, ooit moet je uit sympathie eens komen kijken. Dat ga ik ook bij Lierse Kempenzonen doen!Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 11:39 pmNee zeker niet, dank u.Saki wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 11:01 pmKom gerust eens kijken en vergewis u van het spelniveau en de uitmuntende sfeer die er hangtVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 6:19 pmTja ok maar het is ook maar 3 de amateur he dus bijna cafevoetbal![]()
![]()
![]()
De kampioen stijgt rechtstreeks. De eindronde bestaat uit de 2de uit het eindklassement en de 3 periodekampioenen.Lierenaar wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 6:08 pmZe lijken het trouwens niet slecht te doen in de competitie.
Ik lees hier dat ze dit weekend verloren hebben, dus ben daarom even gaan kijken naar hun uitslagen. Voor dit weekend 9 wedstrijden ongeslagen en 2e in de stand na Tienen (dat op 12 wedstrijden slechts 5 doelpunten slikte...) en al 8 punten voorsprong op de 5e in de stand. Dan doe je toch wel mee.
Als we onze 2de stek kunnen behouden, ziet het er dus goed uit. Hopelijk met een goeie vormcurve richting die eindronde en proberen die promotie te pakken!
Ben benieuwd hoe het team gaat reageren na een eerste tikje. Heb van horen zeggen dat de nederlaag niet terecht was, dus gok dat ze wel zich gewoon gaan herstellen volgende match.
-
?Berlaar wrote: ↑Thu Nov 22, 2018 12:50 pmKomaan shell66, ooit moet je uit sympathie eens komen kijken. Dat ga ik ook bij Lierse Kempenzonen doen!
Flauw,Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 11:39 pmNee zeker niet, dank u.Saki wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 11:01 pmKom gerust eens kijken en vergewis u van het spelniveau en de uitmuntende sfeer die er hangtVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 6:19 pmTja ok maar het is ook maar 3 de amateur he dus bijna cafevoetbal![]()
![]()
![]()
ik betaal u anders met veel plezier ene, cafévoetbalgewijs