Premier League
- Justhomuch
Re: Premier League
Jep, al hebben die zich wel niet echt geroerd op de transfermarkt. Er zal veel vanaf hangen of ze Erikssen kwijtspelen.
- Justhomuch
Deden ze vorig jaar ook niet en kijk... never change a winning team heet zoiets!KRKN wrote: ↑Sun Aug 11, 2019 8:37 amJep, al hebben die zich wel niet echt geroerd op de transfermarkt. Er zal veel vanaf hangen of ze Erikssen kwijtspelen.
Wij komen áltijd terug!
Deel van de North London derby aan het kijken. Lacazette & Aubemayang zijn toch een imposant spitsenduo. Leuke match!
Norwich, met bij wijze van spreke een halve ploeg in de lappenmand, zet nota bene City een serieuze hak. Niet zien aankomen
Chapeau wat Leicester City, met toch aardig wat Belgen in de ploeg, aan het doen is. Derde in de premier league, das sterk. Nu, ze zullen nog wel wat wegzakken (hoewel, dachten we dat een paar jaar terug ook niet? )
En Man Utd, dat blijft toch pijnlijk om te zien.
- Justhomuch
Praet mag van mij wat meer opgeroepen worden ook voor het nationale team, is een gast voor de toekomst in een sterke competitie, nee liever Chadli die voor de moment nog geen deuk in een pakje boter trapt.Flor wrote: ↑Tue Oct 01, 2019 7:31 amChapeau wat Leicester City, met toch aardig wat Belgen in de ploeg, aan het doen is. Derde in de premier league, das sterk. Nu, ze zullen nog wel wat wegzakken (hoewel, dachten we dat een paar jaar terug ook niet? )
Wij komen áltijd terug!
Hoezo aardig wat Belgen?Justhomuch wrote: ↑Tue Oct 01, 2019 11:21 amPraet mag van mij wat meer opgeroepen worden ook voor het nationale team, is een gast voor de toekomst in een sterke competitie, nee liever Chadli die voor de moment nog geen deuk in een pakje boter trapt.Flor wrote: ↑Tue Oct 01, 2019 7:31 amChapeau wat Leicester City, met toch aardig wat Belgen in de ploeg, aan het doen is. Derde in de premier league, das sterk. Nu, ze zullen nog wel wat wegzakken (hoewel, dachten we dat een paar jaar terug ook niet? )
De enige die daar een vaste plaats heeft is Tielemans.
En de enige ander Belg daar (voor zover ik weet) is Praet en die is speelt enkel maar als Maddison niet fit is.
- Justhomuch
Je moet Flor quoten en niet mij heBB666 wrote: ↑Tue Oct 01, 2019 3:03 pmHoezo aardig wat Belgen?Justhomuch wrote: ↑Tue Oct 01, 2019 11:21 amPraet mag van mij wat meer opgeroepen worden ook voor het nationale team, is een gast voor de toekomst in een sterke competitie, nee liever Chadli die voor de moment nog geen deuk in een pakje boter trapt.Flor wrote: ↑Tue Oct 01, 2019 7:31 amChapeau wat Leicester City, met toch aardig wat Belgen in de ploeg, aan het doen is. Derde in de premier league, das sterk. Nu, ze zullen nog wel wat wegzakken (hoewel, dachten we dat een paar jaar terug ook niet? )
De enige die daar een vaste plaats heeft is Tielemans.
En de enige ander Belg daar (voor zover ik weet) is Praet en die is speelt enkel maar als Maddison niet fit is.
Wij komen áltijd terug!
Het kan verkeren na een paar maanden :p