Voorbereiding 2019-2020
Re: Voorbereiding 2019-2020
Ik geef hem alle kansen maar voor mij heeft die nog alles te bewijzen hoor. Om hem voor Vermeiren in de ploeg te zetten, mag hij eerst wat officiële doelpuntjes maken. En neen, 3x scoren tegen een 2de prov is daar voor mij niet voldoende voor om een speler die er vorig jaar 15 maakt uit te zwieren. Maar nogmaals, laat die aub ontploffen zodat ik hem er MOET inzetten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Waarop baseer je je eigenlijk op hem zo hoog in te schatten? Echt een oprechte vraag. Heb je hem bij KV, Lommel of standard gevolgd dan?Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 9:55 pmIk geef hem alle kansen maar voor mij heeft die nog alles te bewijzen hoor. Om hem voor Vermeiren in de ploeg te zetten, mag hij eerst wat officiële doelpuntjes maken. En neen, 3x scoren tegen een 2de prov is daar voor mij niet voldoende voor om een speler die er vorig jaar 15 maakt uit te zwieren. Maar nogmaals, laat die aub ontploffen zodat ik hem er MOET inzetten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Gewoon horen zeggen van Mechelen suporterste heeft hem met beloften gezien scoorde vlot en heel sterk in duels.ook tegen Westerlo heb ik hem gezien vond die toen toch sterk en loopt zich goed vrij. Ook betrokken bij dat eigen doelpunt van Westerlo. Maar je hebt gelijk Vermeiren kan je er niet uit zetten na zijn sterke seizoen,maar hij gaat toch sterke concurrentie hebben aan hem.Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 9:57 pmWaarop baseer je je eigenlijk op hem zo hoog in te schatten? Echt een oprechte vraag. Heb je hem bij KV, Lommel of standard gevolgd dan?Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 9:55 pmIk geef hem alle kansen maar voor mij heeft die nog alles te bewijzen hoor. Om hem voor Vermeiren in de ploeg te zetten, mag hij eerst wat officiële doelpuntjes maken. En neen, 3x scoren tegen een 2de prov is daar voor mij niet voldoende voor om een speler die er vorig jaar 15 maakt uit te zwieren. Maar nogmaals, laat die aub ontploffen zodat ik hem er MOET inzetten.
Ik hoop dat hij dat allemaal laat zien opt Lisp!Carlke wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 10:22 pmGewoon horen zeggen van Mechelen suporterste heeft hem met beloften gezien scoorde vlot en heel sterk in duels.ook tegen Westerlo heb ik hem gezien vond die toen toch sterk en loopt zich goed vrij. Ook betrokken bij dat eigen doelpunt van Westerlo. Maar je hebt gelijk Vermeiren kan je er niet uit zetten na zijn sterke seizoen,maar hij gaat toch sterke concurrentie hebben aan hem.Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 9:57 pmWaarop baseer je je eigenlijk op hem zo hoog in te schatten? Echt een oprechte vraag. Heb je hem bij KV, Lommel of standard gevolgd dan?Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 9:55 pm
Ik geef hem alle kansen maar voor mij heeft die nog alles te bewijzen hoor. Om hem voor Vermeiren in de ploeg te zetten, mag hij eerst wat officiële doelpuntjes maken. En neen, 3x scoren tegen een 2de prov is daar voor mij niet voldoende voor om een speler die er vorig jaar 15 maakt uit te zwieren. Maar nogmaals, laat die aub ontploffen zodat ik hem er MOET inzetten.
En hoe dan ook niet slecht om ook op de bank nog wat opties te hebben. Vorig jaar had ik zelden het gevoel dat er bij een wissel nog iets kon gebeuren, dat zou nu toch anders moeten zijn. Die jongen gaat wel kansen krijgen denk ik.Axassin wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 10:27 pmIk hoop dat hij dat allemaal laat zien opt Lisp!Carlke wrote: ↑Thu Aug 01, 2019 10:22 pmGewoon horen zeggen van Mechelen suporterste heeft hem met beloften gezien scoorde vlot en heel sterk in duels.ook tegen Westerlo heb ik hem gezien vond die toen toch sterk en loopt zich goed vrij. Ook betrokken bij dat eigen doelpunt van Westerlo. Maar je hebt gelijk Vermeiren kan je er niet uit zetten na zijn sterke seizoen,maar hij gaat toch sterke concurrentie hebben aan hem.
Nog iemand die naar Wijgmaal afzakt?
Lierse speelt morgenavond om 19u30 haar vierde oefenwedstrijd van deze voorbereiding, op en tegen Olympia Wijgmaal.
Rocky Peeters duidde de volgende kern van 21 aan:
Rosala, Delorge, Vd Veken, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Osei-Berkoe, Maus, Vinck, Buyens, Wils, Maesen, Sols, Smolders, Kindermans, Geens, Rausin, Ogunjimi, D'Onofrio en Van Aerschot.
Kuijlaars (pubalgie), Boulaoulali (knie) en Janssen (uit voorzorg) blijven aan de kant.
Adres stadion Ymeria: Pastoor Bellonstraat 29, 3018 Wijgmaal
Lierse speelt morgenavond om 19u30 haar vierde oefenwedstrijd van deze voorbereiding, op en tegen Olympia Wijgmaal.
Rocky Peeters duidde de volgende kern van 21 aan:
Rosala, Delorge, Vd Veken, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Osei-Berkoe, Maus, Vinck, Buyens, Wils, Maesen, Sols, Smolders, Kindermans, Geens, Rausin, Ogunjimi, D'Onofrio en Van Aerschot.
Kuijlaars (pubalgie), Boulaoulali (knie) en Janssen (uit voorzorg) blijven aan de kant.
Adres stadion Ymeria: Pastoor Bellonstraat 29, 3018 Wijgmaal
Geen beloften meer deze keer. Stilaan meer naar de echte ploegopstelling/elftal dat hij in gedachte heeft?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
We leiden inmiddels met 2 0 op het kunstgras van Wijgmaal, verslag volgt vanavond!
Top! Berkoe in grote doen percies?
En het lijkt mij dat we in de 5-3-2 spelen met Berkoe mee in de spits?
0-6 blijkbaar doelpunten 2 x van Aarschot 2 x Vermeiren, da Silva en ogunjimi. Na 60 min 9 wissels.