Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN

Re: Transfernieuws

Post by KRKN »

Die 2 namen toch wel vrij onverhoopt. Ik hoop wel dat we niet in de valkuil gaan lopen en meteen torenhoge verwachtingen gaan hebben van onze nieuwkomers. Geef ze wat tijd: ze hebben heel lang geen wedstrijden meer gespeeld.

Straf dat we die namen kunnen aantrekken. Ik vermoed wel dat er terug een afkoopsom opgenomen is :mrgreen:

Laatste bedenking: wat nu met Stanic? In mijn hoofd was die al weg, maar de nieuwkomers zijn geen vervangers lijkt me.
Justhomuch

Post by Justhomuch »

KRKN wrote: Fri Aug 28, 2026 8:51 pm Die 2 namen toch wel vrij onverhoopt. Ik hoop wel dat we niet in de valkuil gaan lopen en meteen torenhoge verwachtingen gaan hebben van onze nieuwkomers. Geef ze wat tijd: ze hebben heel lang geen wedstrijden meer gespeeld.

Straf dat we die namen kunnen aantrekken. Ik vermoed wel dat er terug een afkoopsom opgenomen is :mrgreen:

Laatste bedenking: wat nu met Stanic? In mijn hoofd was die al weg, maar de nieuwkomers zijn geen vervangers lijkt me.
Mss geraken ze wel nergens aan den bak met hun gedrag in het verleden? Wie zal het zeggen
Wij komen áltijd terug!
KRKN

Post by KRKN »

Uit het interview met Stanic in gva leid ik toch af dat de kans groot is dat Stanic nog vertrekt. Dat zouden we toch voelen.
G.C.

Post by G.C. »

Oei, door de transfer van de keeper van Genk naar Liverpool, staat Tobe Leysen in de belangstelling.
Dus gevaar dat Vroman toch nog naar OHL zou gaan vrees ik.
Barry

Post by Barry »

G.C. wrote: Mon Aug 31, 2026 10:34 pm Oei, door de transfer van de keeper van Genk naar Liverpool, staat Tobe Leysen in de belangstelling.
Kans bestaat dat Liverpool hem nog een jaar uitleent aan Genk
Devyd

Post by Devyd »

Barry wrote: Tue Sep 01, 2026 11:46 am
G.C. wrote: Mon Aug 31, 2026 10:34 pm Oei, door de transfer van de keeper van Genk naar Liverpool, staat Tobe Leysen in de belangstelling.
Kans bestaat dat Liverpool hem nog een jaar uitleent aan Genk
Normaal blijft hij nog 1 jaar in Genk.
Tokky89

Post by Tokky89 »

Nog iemand iets gehoord over Stanic? Blijft hij nu ? Morgenavond sluit transfermarkt.
Tokky89

Post by Tokky89 »

Club nxt heeft juist een 18 jarige spits met gestalte gekocht dus ik denk dat Stanic gaat blijven
XDV1906

Post by XDV1906 »

Toch nog een uitgaande transfer.. het is uiteraard 1 van de 2 die hier staan. Kan er verder niks van zeggen.
Justhomuch

Post by Justhomuch »

XDV1906 wrote: Wed Sep 02, 2026 10:07 pm Toch nog een uitgaande transfer.. het is uiteraard 1 van de 2 die hier staan. Kan er verder niks van zeggen.
Kom eh!!! 8-)
Wij komen áltijd terug!
Post Reply