Lierse - Patro Eisden [22/08/2026]
Re: Lierse - Patro Eisden [22/08/2026]
Back up voor De Schrijver is toch De Vos? Vond die vorig jaar best goed.
- Justhomuch
Den Ozzy is weer verdacht stil inderdaad, ben dan man genoeg om te zeggen "sorry jongens ik zat fout"
Ontopic: weet er iemand wanneer Mertens terug is?
Wij komen áltijd terug!
Mertens zal toch maar pas tegen ten vroegste nieuwjaar zijn indien zijn kruisbanden gescheurd waren?Justhomuch wrote: Mon Aug 24, 2026 8:13 pm Den Ozzy is weer verdacht stil inderdaad, ben dan man genoeg om te zeggen "sorry jongens ik zat fout"
Dacht dat ook. Daar moeten we de komende maanden niet op rekenen. En dan ook nog maar de vraag hoe lang het duurt eer die z'n vorm terug heeft. Nu, daar hebben we nog wel genoeg volk rondlopen op die positie.G.C. wrote: Mon Aug 24, 2026 8:33 pmMertens zal toch maar pas tegen ten vroegste nieuwjaar zijn indien zijn kruisbanden gescheurd waren?Justhomuch wrote: Mon Aug 24, 2026 8:13 pm Den Ozzy is weer verdacht stil inderdaad, ben dan man genoeg om te zeggen "sorry jongens ik zat fout"
Ik zag na de match Peersman weer mee in de kleedkamer gaan. Wat doet die hier eigenlijk altijd? Solliciteren?
Is/was hier enorm graag. Komt nog altijd goed overeen met meerdere spelers en supporters. Daarnaast ook de beste vriend van Radja.Steve84 wrote: Mon Aug 24, 2026 11:03 pm Ik zag na de match Peersman weer mee in de kleedkamer gaan. Wat doet die hier eigenlijk altijd? Solliciteren?
Steekt het ook niet onder stoelen of banken dat hij hier misschien wel nog gewoon in doel had gestaan als Kindermans er niet was. Wil in de toekomst graag nog voor Lierse spelen. Maar zit nu vast als vaste 2de keeper achter Roef.
Zo'n mannen moet je koesteren, clubliefde is zeldzaam.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Geef mij toch maar Vroman. Beter met de voeten. Minder streken.