Hij is altijd welkom op den bergTamas Krivitz wrote: Tue Aug 18, 2026 5:43 pm Mag ik je een goede raad geven Justhoumuch?
Kruip vanachter je toetsenbord, kontakteer Ozzy en plan samen een cafébezoek met een frisse pint(en) en praat je frustratie eruit, communiceer en je zult merken dat jou persoonlijk posts tegenover hem ook niet altijd gefundeerd zijn, dat doen echte mannen en grote mensen!
En nu over voetbal.(slotje)
Challenger Pro League
- Justhomuch
Re: Challenger Pro League
Wij komen áltijd terug!
-
Tamas Krivitz
Top !Justhomuch wrote: Tue Aug 18, 2026 6:30 pmHij is altijd welkom op den bergTamas Krivitz wrote: Tue Aug 18, 2026 5:43 pm Mag ik je een goede raad geven Justhoumuch?
Kruip vanachter je toetsenbord, kontakteer Ozzy en plan samen een cafébezoek met een frisse pint(en) en praat je frustratie eruit, communiceer en je zult merken dat jou persoonlijk posts tegenover hem ook niet altijd gefundeerd zijn, dat doen echte mannen en grote mensen!
En nu over voetbal.(slotje)![]()
Roel Pijpen doet zijn naam weer alle eer aan, of denken jullie nu echt dat het toeval is dat Zimmer Staal sponsor is bij Sporting Hasselt. Hij heeft keukens van Lommel en Zimmer Staal ook als sponsor bij Heidebloem Pulderbos aangebracht. In het verleden was Wadi Degla ook sponsor van Pulle ineens, en wie speelde daar toen jawel Roeltje
Wadi degla sponsor van Pulle?
hilarisch
Als ik naar die docu reeks van de spor keek dacht ik toch vooral doe eens normaal allemaal. Precies opgefokte varkens. Fucking Hell hier fucking Hell daar. Tenenkrullend
Of toen zijn jeugdploegje een doelpunt scoorde, hij liep bijna naar zijn spelers het veld op op mee te vierenSteve84 wrote: Fri Aug 21, 2026 8:01 pm Als ik naar die docu reeks van de spor keek dacht ik toch vooral doe eens normaal allemaal. Precies opgefokte varkens. Fucking Hell hier fucking Hell daar. Tenenkrullend
Winst weer voor onze concurrent Virton 0-1 bij de Futures en ook winst voor Lokeren tegen Eupen 2-1...Beide clubs dus al een mooie 6 op 6!
-
LispFan1906
En de Futures 0/6.ozzy105 wrote: Fri Aug 21, 2026 9:59 pm Winst weer voor onze concurrent Virton 0-1 bij de Futures en ook winst voor Lokeren tegen Eupen 2-1...Beide clubs dus al een mooie 6 op 6!
-
Thomaswilskracht
Bo De Kerf 2 - 0 Beerschot

-
LispFan1906
Djovkar Doudaev transfervrij naar Lokeren. Jammer, want ik had hem graag zien komen.