Virton- Lierse [15/08/2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Virton- Lierse [15/08/2026]

Post by ozzy105 » Sat Aug 15, 2026 10:31 pm

Zou de Luc is regelmatig of een van zijn trouwe volgelingen gaan gluren op FB? In 2018 was iedereen laaiend anno 2026.....

Janus

Post by Janus » Sat Aug 15, 2026 10:34 pm

Ontstellend gebrek aan voetballend vermogen.

Netzer

Post by Netzer » Sun Aug 16, 2026 12:02 am

Wat een grap. 3-0 verlies tegen Virton en het ergste is dat iedereen die een klein beetje voetbalverstand heeft dit heeft zien aankomen. Dit zag je toch al in de voorbereiding? Een trainer die niet weet waar hij mee bezig is en een kern waarin geen enkele deftige transfer is gebeurd. Er kon zelfs niet gewonnen worden van amateurploegen in de voorbereiding, dat moet toch een belletje doen rinkelen? Maar neen, ons huiswerk is af zeggen ze dan … Bedankt LVT voor het negende armzalige seizoen op rij !
Formerly known as Lisp-boy

XDV1906

Post by XDV1906 » Sun Aug 16, 2026 2:27 am

Ik heb hier in maanden niet meer gepost en tbh de club interesseert me met de dag minder, maar idd wat had iedereen nu verwacht? Flopvoorbereding, weer transfers waar niemand warm van wordt, de saga Vroman waar de club gewoon los over liegt, alles met een beetje voetbal in de benen weer maar proberen verkopen,..

Deze club gaat nooit iets bereiken onder LVT. En dus interesseert het me ook niet zolang hij aan het roer staat. Met de transfers van Masaki en de doorverkoop van Marijnissen mag de club, Luc dus, weer 350k bijschrijven. Dat bedrag mag hij van mij cash afhalen en volledig in zen reet stoppen. Gebruiken voor versterking doet hij het toch niet.

Ik keek vandaag op tv (wegens een operatie) en voelde er gewoon echt niets bij. De match maar amper gevolgd, niet dat het uitmaakte want we hebben geen kans gecreëerd. Ja eentje.. en toen trapten we met twee naast de bal. Heel komisch. Berusting overheerst. Ik maak me er niet meer druk in voor de rest van het weekend zoals ik vroeger altijd zou doen.

De passie is er uit, de kaars is gedoofd. Merci, Luc.

KRKN

Post by KRKN » Sun Aug 16, 2026 6:37 am

LispFan1906 wrote:
Sat Aug 15, 2026 10:09 pm
Schandalig. Als ze de meegereisde supporters hun geld niet terug geven gaan er op Seraing een pak minder zijn. En terecht.
Respect voor iedereen die is afgezakt. Ongelofelijk zuur om tegen zo’n zwakke ploeg drie goals tegen te krijgen.
Verliezen tegen Patro en ‘t is al meteen crisis.

Mark

Post by Mark » Sun Aug 16, 2026 7:26 am

Ik heb de wedstrijd niet gezien, ik zou graag van enkelen die dit live aanschouwd hebben willen weten of het echt zo erg was?
Gaan we dan weer een heel seizoen naar achter moeten kijken en ons ergeren aan het geleverde spel?

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 16, 2026 7:45 am

Mark wrote:
Sun Aug 16, 2026 7:26 am
Ik heb de wedstrijd niet gezien, ik zou graag van enkelen die dit live aanschouwd hebben willen weten of het echt zo erg was?
Gaan we dan weer een heel seizoen naar achter moeten kijken en ons ergeren aan het geleverde spel?
Buiten 2 seizoenen gerekend is het kommer en kwel Mark sportief gezien op her lisp sinds de heropstart in 2018! Twee seizoenen heeft de supporter maar voetbalvreugde gekent nl 1 seizoen bij de Amateurs onder het duo Spaenhoven-De Herdt en 1 seizoen in 1B onder Van Imschoot het seizoen met spelers als GDS-Schuermans-Rocha-VA toen we in de top zes eindigde voor het overige......

Devyd

Post by Devyd » Sun Aug 16, 2026 8:32 am

Ik heb de wedstrijd gezien, 3-0 is uiteraard overdreven.

Daar sta wel tegenover dat we deze keer wel een trainer hebben die vanaf min 70 probeert die achterstand weg te werken door veel offensieve spelers in te brengen, waardoor de balans de laatse 10 min helemaal weg was. Maar liever dit dan 1-0 achter staan en in minuut 88 een extra spits in de ploeg.

Daartegenover staat dat wat we gisteren gezien hebben, gewoon een verlengde is van de voorbereiding.
Ik heb wel het gevoel dat dit een iets stevigere en stuggere ploeg is als vorig jaar . Maar ze zijn totaal niet op elkaar ingespeeld , en volgens mij hebben ze ook geen enkele oefenmatch gestart met deze basis 11 , dat wrijf ik toch vooral al een eerste keer de coach aan!
Als we dan al eens een kan krijgen word ze gewoon verkwanseld. Hoe Stanic het nog maar in zijn hoofd krijgt om daar eer te halen uit een bal midden in een actie uit de voeten van zijn ploegmaat te halen dat is onbegrijpelijk .

Ik was ook gedegouteerd, en kwaad gisteren.
Maar ik steek het vooral op een zeer slechte voorbereiding , te weinig duidelijkheid viir we aan deze wedstrijd starten.

Ik had er wel een goed oog in met de nieuwe trainer ,maar scoort gelijk slechte punten . Als we dan de verhalen erbij halen van eigen supporters laten buiten zetten op oefenwedstrijd in Nederland na kritiek op een tegen goal . Heeft die toch wel wat inhaalwerk te doen.
Met dit spelersmateriaal zit er zeker meer in dat wat we gisteren gezien hebben .

LispFan1906

Post by LispFan1906 » Sun Aug 16, 2026 9:01 am

Mark wrote:
Sun Aug 16, 2026 7:26 am
Zwakke prestatie, maar overdreven score. Ik geef de verdediging het voordeel van de twijfel. Virton had maar 3 kansen (waaronder een penalty) en ze zaten er allemaal in. Ze waren gewoon efficiënt en twee doelpunten kwamen door individuele fouten. De 1-0 door De Smet die in zijn goal blijft staan en de 2-0 door een penaltyfout van El Touille. Virton verdiende eigenlijk maar 1 doelpunt.

Dit gezegd zijnde, onze aanval was een dikke 0. Geen drang naar voren, niemand die zelfs één man kon passeren en weer geen goeie voorzetten. Wij hadden twee kansen toen het nog 1-0 stond: de lage voorzet van Stanic waar Makaté net te kort voor kwam en toen Himpe en Stanic elkaar in de weg stonden.

Trouwens iedereen vindt dat Stanic in de fout ging, maar ik had er perfect zicht op en kon het vanuit zijn perspectief wel snappen. Himpe had de bal, maar was aan het struikelen en vond zijn balans pas nadat Stanic zich al had klaargemaakt voor het schot. Ze maken dus allebei een fout door niet te communiceren met elkaar.

De belangrijkste conclusie (voor mij) is dat er minstens één speler moet worden binnengehaald die effectief zijn mannetje kan passeren.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 16, 2026 10:40 am

Als je nu zou posten nl in IEDERE linie minstens 1 versterking echte versterking erbij zou ik volgen... Ik lees ook alweer kritiek op de trainer hier en op FB maar niet vergeten dat hij ook moet roeien met de riemen die hij maar heeft gekregen.. We kunnen mss al op zoek gaan naar trainer nummer 12 sinds 2018!De meeste hier en op FB waren toch zo lovend over de nieuwe trainer? Kom nou mensen we weten allemaal waar het probleem ligt straks is het weer de trainer en of de Serre terwijl er telkens ene buiten schot blijft maar bon we mogen blij en dankbaar zijn dat de man de club reanimeerde en er nog gespeelt wordt op het lisp hoera hoera hoera......

Post Reply