Voorbereiding seizoen 2026-2027

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Mark
Re: Voorbereiding seizoen 2026-2027

Post by Mark » Sun Jul 26, 2026 11:14 pm

Eigenlijk hebben ze gelijk, maar ook ik ben blij dat ik straks weer op mijn vertrouwde plek in het stadion kan zitten.
Hopelijk krijgen we een aantal leuke wedstrijden te zien, winst en mooi voetbal, ben ik nu aan het dromen?
Maar we moeten gewoon eerlijk zijn voor het zelfde geld speelden we nog een reeks lager, want inderdaad dit budget is echt ondermaats.
Altijd negatief zijn zoals Ozzy wil ik niet, maar er zitten hier ook eeuwige optimisten tussen.

esreil

Post by esreil » Sun Jul 26, 2026 11:28 pm

Awel, reken mij daar maar bij :D
Nee serieus, ik zie ook wel de beperkingen van ons budget maar om daar week na week op te zagen ….dan sta ik liever wat positiever in het leven.
Het is de keuze van onze sterke man dus zo be it.
En zal er nog een schepje bovenop doen … wie kan zeggen dat ze nog zo’n resultaten halen met zo’n klein budget ? Waarschijnlijk zijn we de nummer 1 van resultaat per uitgegeven euro … moeten we toch wel iets goed doen. Goe bezig ! 💪😂😬

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jul 27, 2026 11:31 am

esreil wrote:
Sun Jul 26, 2026 11:28 pm
Awel, reken mij daar maar bij :D
Nee serieus, ik zie ook wel de beperkingen van ons budget maar om daar week na week op te zagen ….dan sta ik liever wat positiever in het leven.
Het is de keuze van onze sterke man dus zo be it.
En zal er nog een schepje bovenop doen … wie kan zeggen dat ze nog zo’n resultaten halen met zo’n klein budget ? Waarschijnlijk zijn we de nummer 1 van resultaat per uitgegeven euro … moeten we toch wel iets goed doen. Goe bezig ! 💪😂😬
Efficientie heet dat 😀

We moeten inderdaad realistisch zijn, het is nog altijd niet waar we met zen allen van dromen, de weg die wij bewandelen vergt tijd, en met altijd af te kraken en negatief te doen gaat het echt niet sneller gaan.

Ik denk dat Ozzy ook nogal graag zaagt, nen echte zagevent zoals we zeggen, want als het goed gaat is hij in geen velden te bespeuren, het is godgeklaagd.

Er is ervaring bijgekomen met Smeets, misschien daar al eens op focussen? Daar verwacht ik wel wat van dit seizoen.

Het seizoen moet nog beginnen he mannekes, met zen alle achter de ploeg verdomme!
Wij komen áltijd terug!

Post Reply