Voorbereiding seizoen 2026-2027
Re: Voorbereiding seizoen 2026-2027
ludo wrote: ↑Thu Jul 23, 2026 8:15 pmZagevent.ozzy105 wrote: ↑Sun Jul 19, 2026 4:53 pmTja.. Het wordt weer overleven logisch als je het huidig budget bekijkt en dit blijft aanhouden. Het is al een wonder dat je nog in 1B zit. Top zes vergeet dat slechts 1 keer is men daarin gelukt met oa Rocha, GDS, VA enz voor de rest is het kommer en kwel en telkens naar onder kijken! Erin blijven is het hoofddoel van dit bestuur en af en toe is kunnen cashen niet meer of minder.
Hoi Smiths
Hoe weet jij dat Boncina weg mag? Zou toch wel erg snel zijn niet? Die werkt idd heel hard. Ik had ook het idee dat hij een beperkte speler is vorig seizoen maar ik dacht dat hij mss ni uit de verf kwam door onze manier van spelen. Was Vossen mss ni het polsen waard geweest? Theuma gaat in Malta sjotten las ik in de gazet. Mss ook ne waardevolle speler voor ons geweest. Claes zou ik een goede zaak vinden. Maar die doet nimeer mee zeg je, zijn contract was toch verlengd laatst?
Hoe weet jij dat Boncina weg mag? Zou toch wel erg snel zijn niet? Die werkt idd heel hard. Ik had ook het idee dat hij een beperkte speler is vorig seizoen maar ik dacht dat hij mss ni uit de verf kwam door onze manier van spelen. Was Vossen mss ni het polsen waard geweest? Theuma gaat in Malta sjotten las ik in de gazet. Mss ook ne waardevolle speler voor ons geweest. Claes zou ik een goede zaak vinden. Maar die doet nimeer mee zeg je, zijn contract was toch verlengd laatst?
Serneels heeft dit op training laten weten dat hij weg mag. Claes zijn optie is gelicht maar speelt amper mee bij Beerschot. Vroman heeft twee dagen fitness gedaan ipv te trainen. Daar is ook interesse voor maar heeft men al een vervanger. Als niemand vertrekt komt er 1 speler bij, als er vertrekken worden ze waardig vervangen.
- Justhomuch
Boncina weg lijkt mij ook snel, ze zullen het er niet in zien dan, en wie ben ik dan 

Wij komen áltijd terug!
Tja boncina dacht vorig seizoen kwam uit zware blessure zal meer voor dit seizoen worden. Goede voorbereiding en zo mee doen , blijkbaar zien ze er dan toch geen progressie in. Moet zeggen op nijlen vond ik hem ook niks hoor buiten hard lopen . Dus zou het snappen .
Ondertussen liggen de spitsen al een tijdje in de lappenmand en het spel begint al over enkele weken... Ook een wederkerend probleem al jaren. Hopelijk mist men de start weer niet want het programma is de eerste wedstrijden niet van de poes!
Jaja, allemaal grappig van zagevent, ik weet het wel.Steve84 wrote: ↑Thu Jul 23, 2026 10:20 pmludo wrote: ↑Thu Jul 23, 2026 8:15 pmZagevent.ozzy105 wrote: ↑Sun Jul 19, 2026 4:53 pmTja.. Het wordt weer overleven logisch als je het huidig budget bekijkt en dit blijft aanhouden. Het is al een wonder dat je nog in 1B zit. Top zes vergeet dat slechts 1 keer is men daarin gelukt met oa Rocha, GDS, VA enz voor de rest is het kommer en kwel en telkens naar onder kijken! Erin blijven is het hoofddoel van dit bestuur en af en toe is kunnen cashen niet meer of minder.![]()
Maar vertel me even, waar in deze post heeft hij ongelijk?
Het is idd een wonder dat je met dit "budget" (als je dit eigenlijk al zo mag noemen) nog steeds in 1B zit, want het is gewoonweg profvoetbal onwaardig.
Het is ook al een tijd kommer en kwel en naar onder kijken, of niet soms?
Het hoofddoel lijkt idd ook steeds meer en meer niet degraderen en af en toe je beste speler verkopen na de winterbreak, of niet soms?
Dus: waar in zijn post heeft hij ongelijk deze keer?
Formerly known as Lisp-boy
Netzer, het draait de mensen vooral om het overloos (negatief) herhalen en orakelen. Dat mag nu wel eens stoppen want de bijdrage tot dit forum is absoluut nihil. Zeker als je weer dat hij al 15j geen match live heeft gezien en zich dus enkel baseert op wat hij leest.Netzer wrote: ↑Fri Jul 24, 2026 11:56 pmJaja, allemaal grappig van zagevent, ik weet het wel.
Het is idd een wonder dat je met dit "budget" (als je dit eigenlijk al zo mag noemen) nog steeds in 1B zit, want het is gewoonweg profvoetbal onwaardig.
Het hoofddoel lijkt idd ook steeds meer en meer niet degraderen en af en toe je beste speler verkopen na de winterbreak, of niet soms?
Verder klopt het dat we niet de meest ambitievolle club waren/zijn. Al heb ik wel het gevoel dat Serneels op de juiste knoppen probeert te duwen. Zo pusht hij het bestuur om meer ambitie te tonen. Een speler als Smeets hebben wij sinds de heropstart niet meer gehad. Kindermans had die ook nooit gehaald met zijn 33j en 0 doorverkoopwaarde. Maar het is wel iemand die leiderschap, grinta en enorm veel kwaliteit brengt voor 1b. Dat ziet een blinde zelfs al op training. Verder is de kern kwalitatief veel breder, wat ons normaliter meer punten moet opleveren in de dipjes die we vaak hadden door blessurelast. Als we die flankspeler goed invullen, is onze startende 11 een stuk sterker dan vorig jaar.
Vooral de driehoek tika-kouam-smeets gaat, in mijn ogen, een wereld van verschil maken ivm vorig seizoen. Daarnaast staat mitrovic ook op de deur te kloppen, ik vind die op training ook een heel goede indruk maken met, vooral, zijn traptechniek. Ook dassy lijkt een meevaller te worden.
Enige waar ik nog wat aan twijfel is Mboko, maar dat kan ook zijn omdat die toch een tijdje had stilgelegen. De trainer, die hem goed kent, wou hem er toch graag bij.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Tamas Krivitz
Klopt volledig, op de knop drukken van de waarheid is voor sommigen onverteerbaar, dan ben je een zagevent....Netzer wrote: ↑Fri Jul 24, 2026 11:56 pmJaja, allemaal grappig van zagevent, ik weet het wel.
Niettegenstaande er al verschillende positieve punten gerealiseerd zijn blijven wij na 8 jaar aanmodderen met een budget op maat van 1e Amateur, de zo snel mogelijke verkoop van ELKE speler die een beetje verkoopwaarde heeft om dat sukkelbudget rond te krijgen met dan nog eens een minus van bijna 1 miljoen euro erbij.
Mijn vraag is, welk is onze sportieve evolutie na 8 jaar, door het huidige businessmodel met 85% alleen heerschappij is het wachten op ECHTE verandering.