Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Smeets...Netzer wrote: ↑Sat Jul 04, 2026 3:16 pmIk wacht ongeduldig af op de ervaring die ze gaan binnen halen.
Ik zie momenteel toch weer vooral jonge spelers komen, Dassy is tot nu toe met zijn 23 jaar de oudste, Mitrovic heeft in het buitenland ook al enige ervaring opgedaan.
Echt warm kan ik er momenteel niet van worden, maar ik ben wel benieuwd wat er nog eventueel bijkomt.
We hebben naar mijn mening vooraan in de spits ook nog iets nodig. Met de twee jongeren Hympe en Stanic en een tot nu toe best wel tegenvallende Boncina gaan we er niet komen.
Wij komen áltijd terug!
Die hebben ze nog niet binnen he, hangt er vanaf of hij binnen de financiële mogelijkheden ligt.Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 06, 2026 9:51 amSmeets...Netzer wrote: ↑Sat Jul 04, 2026 3:16 pmIk wacht ongeduldig af op de ervaring die ze gaan binnen halen.
Ik zie momenteel toch weer vooral jonge spelers komen, Dassy is tot nu toe met zijn 23 jaar de oudste, Mitrovic heeft in het buitenland ook al enige ervaring opgedaan.
Echt warm kan ik er momenteel niet van worden, maar ik ben wel benieuwd wat er nog eventueel bijkomt.
We hebben naar mijn mening vooraan in de spits ook nog iets nodig. Met de twee jongeren Hympe en Stanic en een tot nu toe best wel tegenvallende Boncina gaan we er niet komen.
Van mij mag hij komen.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Speelde mee op Sittard, zou denken dat ze van elkander toch al weten waaraan en waaraf?Netzer wrote: ↑Mon Jul 06, 2026 2:03 pmDie hebben ze nog niet binnen he, hangt er vanaf of hij binnen de financiële mogelijkheden ligt.Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 06, 2026 9:51 amSmeets...Netzer wrote: ↑Sat Jul 04, 2026 3:16 pmIk wacht ongeduldig af op de ervaring die ze gaan binnen halen.
Van mij mag hij komen.
Wij komen áltijd terug!