A-kern
Re: A-kern
Oei. Nee da is em ni waard. Zo lopen er genoeg rond.
-
LispFan1906
- Posts: 123
- Joined: Sat Sep 06, 2025 6:26 am
Re: A-kern
Lierse neemt afscheid van Emmanuel Matuta, Victor Daguin, Yassin Hidraoui & Brent Laes.
We willen deze spelers uitdrukkelijk bedanken voor hun inzet en wensen hen alle succes toe voor de toekomst.
We willen deze spelers uitdrukkelijk bedanken voor hun inzet en wensen hen alle succes toe voor de toekomst.
Re: A-kern
Doelmannen
Jarno De Smet -> contract tot 2027
Kieran Baskett -> contract tot 2027 + 1j optie
Willem Van Clemen -> contract tot 2027 + 1j optie
Kiany Vroman -> contract tot 2027 + 1j optie
Louis Daems -> contract 2029
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 5
Verdedigers
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2029
Pietro Perdichizzi -> contract tot 2027
Wout De Buyser -> contract tot 2027
Jenthe Mertens -> Contract tot 2027
Vincent De Vos -> contract tot 2028
Hugo Masaki -> contract tot 2028
Jano Willems -> contract tot 2028
Pieter De Schrijver -> contract tot 2027 + 1j optie
Thiebe Van Elsuwege -> contract tot 2028
Dylan Dassy -> contract tot 2028 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 10
Middenvelders
Christian Kouam -> contract tot 2029
Elton Yeboah -> contract tot 2028
Rayan El Touile -> contract tot?
Noam Mayoka-Tika -> contract tot 2028
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 4
Flankspelers/Aanvallende Middenvelders
Samih El Touile -> contract tot 2029
Cedric Van Meirvenne -> contract tot 2028
Mansour Sy-> contract tot 2027 + 1j optie
Daan De Peuter -> contract tot 2028
Saif-Edinne Boutkabout -> contract tot?
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 5
Spitsen
Alexandre Stanic -> Contract tot 2029
Lun Boncina -> contract tot 2028
Kyan Himpe -> contract tot 2027 (gehuurd van Kortrijk)
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 3
Vertrekkers
Noah De Ridder -> Knokke
Victor Daguin -> ? (bevestigde zijn vertrek op instagram)
Dylan De Muynck -> terug naar Zulte Waregem
Tiago Vermeulen -> Antwerp
Lander Verbist -> LL
Emmanuel Matuta -> ?
Brent Laes -> ?
Yassin Hidraoui ->?
Jarno De Smet -> contract tot 2027
Kieran Baskett -> contract tot 2027 + 1j optie
Willem Van Clemen -> contract tot 2027 + 1j optie
Kiany Vroman -> contract tot 2027 + 1j optie
Louis Daems -> contract 2029
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 5
Verdedigers
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2029
Pietro Perdichizzi -> contract tot 2027
Wout De Buyser -> contract tot 2027
Jenthe Mertens -> Contract tot 2027
Vincent De Vos -> contract tot 2028
Hugo Masaki -> contract tot 2028
Jano Willems -> contract tot 2028
Pieter De Schrijver -> contract tot 2027 + 1j optie
Thiebe Van Elsuwege -> contract tot 2028
Dylan Dassy -> contract tot 2028 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 10
Middenvelders
Christian Kouam -> contract tot 2029
Elton Yeboah -> contract tot 2028
Rayan El Touile -> contract tot?
Noam Mayoka-Tika -> contract tot 2028
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 4
Flankspelers/Aanvallende Middenvelders
Samih El Touile -> contract tot 2029
Cedric Van Meirvenne -> contract tot 2028
Mansour Sy-> contract tot 2027 + 1j optie
Daan De Peuter -> contract tot 2028
Saif-Edinne Boutkabout -> contract tot?
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 5
Spitsen
Alexandre Stanic -> Contract tot 2029
Lun Boncina -> contract tot 2028
Kyan Himpe -> contract tot 2027 (gehuurd van Kortrijk)
Totaal onder contract voor seizoen 2026-2027: 3
Vertrekkers
Noah De Ridder -> Knokke
Victor Daguin -> ? (bevestigde zijn vertrek op instagram)
Dylan De Muynck -> terug naar Zulte Waregem
Tiago Vermeulen -> Antwerp
Lander Verbist -> LL
Emmanuel Matuta -> ?
Brent Laes -> ?
Yassin Hidraoui ->?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
LispFan1906
- Posts: 123
- Joined: Sat Sep 06, 2025 6:26 am
Re: A-kern
Onze coach zei gisteren in een interview dat we nog twee ervaren spelers gaan halen en dat onze kern dan rond is. Daarom heb ik geprobeerd een ploeg samen te stellen op basis van onze huidige selectie en de formatie die hij het vaakst gebruikt (4-2-3-1). Kleine disclaimer, dit is hoe ik denk dat hij het zou opstellen, niet per se hoe ik het zelf zou doen:
https://cdn.lineup-builder.co.uk/lineup ... 1503672584
Deze ploeg kan fouten bevatten dus verbeter mij gerust, maar er vielen mij meteen twee dingen op:
- Onze enige rechtsbuiten is Van Meirvenne, die van nature een linksbuiten is.
- Onze meest ervaren middenvelder is Mayoka-Tika (22).
We kunnen er dus van uitgaan dat we nog een ervaren middenvelder en een (ervaren) rechtsbuiten zullen halen.
https://cdn.lineup-builder.co.uk/lineup ... 1503672584
Deze ploeg kan fouten bevatten dus verbeter mij gerust, maar er vielen mij meteen twee dingen op:
- Onze enige rechtsbuiten is Van Meirvenne, die van nature een linksbuiten is.
- Onze meest ervaren middenvelder is Mayoka-Tika (22).
We kunnen er dus van uitgaan dat we nog een ervaren middenvelder en een (ervaren) rechtsbuiten zullen halen.
Re: A-kern
Demuynck Traint die nog mee met ons zag die percies op da flimje op fb ?
Re: A-kern
Krijgt zijn kans tijdens de voorbereiding.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Re: A-kern
Da zou heel straf zijn dat die hier nog een kans krijgt . Heeft werkelijk niets laten zien in zijn invalbeurten , en haalde zelfs de selecties niet meer richting einde seizoen
Re: A-kern
Met de eerste oefenmatch al vanmiddag begint mijn vertrouwen toch weer een knauw te krijgen. Er is ondertussen wel wat gehaald, ook jongens waar ik wel wat in zie, maar van die 1 a 2 ervaren spelers nog geen nieuws. Tegelijkertijd hoor je dat Muynck en Sy nieuwe kansen krijgen... Dan krijg ik weer het gevoel dat de kat wat uit de boom gekeken gaat worden, het bestuur na 3 ruim gewonnen oefenmatchen tegen amateurclubs het gevoel heeft dat de huidige kern wel goed genoeg zal zijn en er weer niks zal volgen. Ik had echt gehoopt dat ze zouden kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit, en hier al snel op zouden inzetten, zodat je rond die paar sleutelspelers de rest van de ploeg kan bouwen én dat je quasi de hele voorbereiding op elkaar kan inspelen. Het zal vandaag nog wel voornamelijk aan de jongeren zijn, maar toch, het is een ijkpunt in mijn ogen...
-
Vergaaneglorie
- Posts: 898
- Joined: Sat Nov 03, 2018 4:56 am
Re: A-kern
2... Is elk jaar van dit. Seneels of iemand anders de generaal zet die met 0 euro terug op hun stoel!tompax wrote: ↑Sun Jun 28, 2026 9:28 amMet de eerste oefenmatch al vanmiddag begint mijn vertrouwen toch weer een knauw te krijgen. Er is ondertussen wel wat gehaald, ook jongens waar ik wel wat in zie, maar van die 1 a 2 ervaren spelers nog geen nieuws. Tegelijkertijd hoor je dat Muynck en Sy nieuwe kansen krijgen... Dan krijg ik weer het gevoel dat de kat wat uit de boom gekeken gaat worden, het bestuur na 3 ruim gewonnen oefenmatchen tegen amateurclubs het gevoel heeft dat de huidige kern wel goed genoeg zal zijn en er weer niks zal volgen. Ik had echt gehoopt dat ze zouden kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit, en hier al snel op zouden inzetten, zodat je rond die paar sleutelspelers de rest van de ploeg kan bouwen én dat je quasi de hele voorbereiding op elkaar kan inspelen. Het zal vandaag nog wel voornamelijk aan de jongeren zijn, maar toch, het is een ijkpunt in mijn ogen...
