Lierse - Francs Borains [04-04-2026]
Re: Lierse - Francs Borains [04-04-2026]
Dit was echt een dieptepunt.
Geen enkele speler die niet gebuisd is. De slechtste vond ik Mertens en El Touille.
Maar me vooral weer zitten ergeren voor die ongelooflijke zeiker in vak a1, ik denk rij 6 stoel 11.
Een gans seizoen op alles zitten kankeren. Hij was enkel content als de bal gewoon keihard naar voor werd geramd
Maar geweldige invloed op zijn kleinzoon (?) die uiteraard even erg wordt.
Geen enkele speler die niet gebuisd is. De slechtste vond ik Mertens en El Touille.
Maar me vooral weer zitten ergeren voor die ongelooflijke zeiker in vak a1, ik denk rij 6 stoel 11.
Een gans seizoen op alles zitten kankeren. Hij was enkel content als de bal gewoon keihard naar voor werd geramd
Ik moet eerlijk zeggen , ik vond hem vandaag nog ni overdreven . Het is al veel erger geweest , en vandaag had hij voor 1 keer wel is een paar keer gelijk ookG.C. wrote: ↑Sat Apr 04, 2026 10:41 pmDit was echt een dieptepunt.

Maar het is toch een ongelooflijke nitwit …
Het was slecht vandaag, zeer slecht.
Ik moet eigenlijk ook de eerste goede acties van Stanic ook nog ontdekken.
Scheids was het ook niet. Bij elke gele kaart duurde het enorm lang alvorens hij de nummer had opgeschreven.
In de 6 minuten extra tijd is er geen 2 minuten gespeeld (heeft uiteindelijk 7 min overgespeeld)
Het was slecht vandaag, zeer slecht.
Ik moet eigenlijk ook de eerste goede acties van Stanic ook nog ontdekken.
Scheids was het ook niet. Bij elke gele kaart duurde het enorm lang alvorens hij de nummer had opgeschreven.
In de 6 minuten extra tijd is er geen 2 minuten gespeeld (heeft uiteindelijk 7 min overgespeeld)
Nu zelfs als ze 0/6 halen, zullen ze er nog in blijven. Met die problemen van het niet zakken van een B ploeg weten ze dat er grote problemen gaan komen als ze een ploeg die op een veilige plaats staat laten zakken.
Ben er 100% zeker van dat alleen Olympic zal zakken en dan volgend jaar terug met 18 in de reeks
Ben er 100% zeker van dat alleen Olympic zal zakken en dan volgend jaar terug met 18 in de reeks
Het kan er bij mij niet in , los van omstandigheden die er eventueel naast het plein zijn ,
Dat je op zo een bepalende wedstrijd zo start .
Alsof het een einde seizoenswedstrijd was waar niks te winnen viel .
Ik denk dat geen enkele speler er zin in had .
El Touille mocht er na 15 min al af kreeg niets klaar ,
Dagiun schrijft in de krant dat tegenstanders zoals deze een werkpunt zijn , wel dat is vandaag bewezen .
Stanic wie dat die tevoorschijn heeft getoverd geen idee ,
Van Meirvenne had geen vrijheid om zijn acties te doen , dus zat eigenlijk heel de wedstrijd verstopt ipv andere manieren te zoeken .
Waarom eens geen flankwissels om de tegenstande in de war te brengen bv ?
Ik kan nog over elke speler iets noteren , zo slecht was het vandaag !
Noteer het vandaag , ondanks er nog 3 ploegen achter ons staan hebben we het als enige niet meer in eigen handen . Wij pakken hoop en al nog een punt . En moeten hopen op puntenverlies van de ploegen onder ons .
Dagiun schrijft in de krant dat tegenstanders zoals deze een werkpunt zijn , wel dat is vandaag bewezen .
Van Meirvenne had geen vrijheid om zijn acties te doen , dus zat eigenlijk heel de wedstrijd verstopt ipv andere manieren te zoeken .
Noteer het vandaag , ondanks er nog 3 ploegen achter ons staan hebben we het als enige niet meer in eigen handen . Wij pakken hoop en al nog een punt . En moeten hopen op puntenverlies van de ploegen onder ons .
- Justhomuch
200% eens met uw postDevyd wrote: ↑Sat Apr 04, 2026 11:02 pmHet kan er bij mij niet in , los van omstandigheden die er eventueel naast het plein zijn ,
Wij komen áltijd terug!
Stel dat Seraing morgen wint, dan staan ze gelijk, we hebben er begot 11 punten op voor gestaan. Hoe kan je het jezelf zo moeilijk maken...
Er blijft niks meer over van de beloften die men deed in 2018 je weet wel bouwen en bouwen, thuis reputatie, meer supporters lokken met goed voetbal enz.... Wordt tijd dat na 8 seizoenen beleid er ene eens eindelijk voor de spiegel gaat staan en herinnerd wat hij supporters van de ooit grootste kleinste club beloofde! Ondertussen zijn we al 2 keer ontsnapt aan een degradatie hopelijk lukt het voor een derde maal op 8 seizoenen!
Laat ons dan maar hopen dat we er weer op zo'n manier tussen glippen. Hoe oneervol het ook is, degradatie zou dramatisch zijn naar wat er is opgebouwd qua jeugd, zeker met het mooie verhaal van de beloften en de u13 dit jaar.G.C. wrote: ↑Sat Apr 04, 2026 10:57 pmNu zelfs als ze 0/6 halen, zullen ze er nog in blijven. Met die problemen van het niet zakken van een B ploeg weten ze dat er grote problemen gaan komen als ze een ploeg die op een veilige plaats staat laten zakken.
Dat wordt nog bibberen. 3 punten tegen Olympic zijn een must, al de rest is onvergeeflijk.