Lierse - Jong Gent [21-02-2026]
Re: Lierse - Jong Gent [21-02-2026]
Ozzy Hvl is ook niet zo kapitaalkrachtig zenne...
Trouwens zijn sportief beleid was ook ni zo top hé...
Trouwens zijn sportief beleid was ook ni zo top hé...
Zit in deze zin al niet de grootste fout? Een SPONSOR/mede-eigenaar die sportief beleid voert. Sponsor mag inspraak hebben in transfers of bepaalde voorwaarden stellen zoals jong/Belgisch maar toch niet de eindbeslissing.
Nja wss wel. Ik herinner me toch in 1e amateur toen Hvl het sportieve deed dat we toch ook maar wat aanmodderden. We zijn in 1b geraakt omdat wij toevallig een licentie hadden. Als er volgende week een gesprek met lvt gepland staat moeten ze hem er maar is op aan spreken hé op ons slechte beleid. Wat die Duitsers betreft, die hebben bijna geen eigen kapitaal. Dus financieel zal het al zeker ni van die kant komen.
Indien we zakken zou wel de ideale moment zijn om opnieuw 1 club te worden. Gedaan met die zever in Lier
- Justhomuch
Voor een fusie moet je met 2 zijn, er zijn daar op de hoge velden teveel ego's die er plezier in hebben hoe het er bij ons atm aan toe gaat, die vallen nog liever dood dan terug samen te gaan.
Wij komen áltijd terug!
Hoe zie jij deze theoretische "fusieclub" dan?Justhomuch wrote: ↑Mon Feb 23, 2026 10:37 amVoor een fusie moet je met 2 zijn, er zijn daar op de hoge velden teveel ego's die er plezier in hebben hoe het er bij ons atm aan toe gaat, die vallen nog liever dood dan terug samen te gaan.
Ondanks ik het momenteel somber inzie , wil ik het woord fusioneren hier niet zien passeren .
We geloven erin tot het einde , en dan zien we wel wat er moet gebeuren.
We geloven erin tot het einde , en dan zien we wel wat er moet gebeuren.
Dat zal heus wel meevallen. Uiteraard zal je aan beide kampen mensen verliezen, maar je zal er ook veel gaan terug winnen. Mensen die nu geen partij willen kiezen omwille van deze belachelijke splitsing. Of mensen die de motivatie verloren zijn omwille van de splitsing. Hoe dit concreet in zijn werk zou gaan, geen idee. Zou je een sterk figuur voor nodig hebben die dat op sleeptouw neemt.Justhomuch wrote: ↑Mon Feb 23, 2026 10:37 amVoor een fusie moet je met 2 zijn, er zijn daar op de hoge velden teveel ego's die er plezier in hebben hoe het er bij ons atm aan toe gaat, die vallen nog liever dood dan terug samen te gaan.
Nu werken beide clubs elkaar(onrechtstreeks) tegen. Lier is te klein voor 2 ploegen op degelijk niveau.
De Lyra bestaat niet meer