Lierse - Jong Gent [21-02-2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse - Jong Gent [21-02-2026]

Post by ozzy105 » Sun Feb 22, 2026 11:16 am

Nu de Amerikaan zal wel mogen opstappen zeker? Alhoewel je weet maar nooit. Toch moeten wij de schuld als supporter steken op 1 man, de man die alles voor het zeggen heeft. Wie is de big boss? Wie stelt een trainer aan? Wie geeft een budget voor een kern samen te stellen enz? Ik zie de interviews in de media nog bij de heropstart in 2018 nl bouwen, bouwen, bouwen en stap voor stap vooruitgaan naar waar Lierse uiteindelijk thuishoort lol.... Ondertussen is Lierse een duivenkot geworden ook dit kan men niet ontkennen. Ongeveer 90 basisspelers die kwamen en gingen zelfs sommigen al na een half seizoen, hoeveel trainers versleten 11? Hulptrainers? Sponsers die afhaakten enz enz.. Harde kritiek maar een realiteit die niet te weerleggen valt. Wat een lange lijdensweg voor de tweede maal op rij is het geworden!

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Feb 22, 2026 11:23 am

En ik hoor niets meer over die wat was het Duitsers?mede investeerders... Gebakken lucht weeral zekers!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Feb 22, 2026 11:33 am

Geen woorden maar daden zeg ik altijd... Grote woorden al veel geweest, weinig of geen daden. Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat een Antwerpsupporter in hart een nieren, een bestuurslid van Royal Antwerp kwam zoeken op het lisp. Ondertussen zijn mensen vertrokken met een Liersehart de Nico, RR en nog enkele sponsers. HVL die echt mee iets wilde opbouwen...

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Feb 22, 2026 11:57 am

AAN ALLE LIERSE SUPPORTERS !
Al loopt de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald ze wel, het wordt tijd dat de echte waarheid bovenkomt !
LVT, de vastgoedmagnaat begrijpt het spelletje om geld te verdien maar al te goed, daar heeft hij trouwens de club voor gekocht.
Aanvankelijk door (bijna) iedereen als redder aanzien is hij gestart met zijn geliefkoosd spelletje.
Op naar de bank met een goed ZAKELIJK businessplan en een lening te bekomen voor de aankoop van vastgoed met het stadion en nadien Kessel op kop. Enkele jaren nadien duiken de eerste twijfels op omdat er in het sportieve luik alleen maar transfervrije spelers gehaald worden en er verder wordt geinvesteerd in Immo, ttz.verfraaiing business, kleedkamers, bezoekerstribune, de aankoop van een kerk en de oefenterreinen in Emblem met slechts 1 doel: dit alles verhuren aan de club, de centen gaan van de linker zak naar de rechter zak van dezelfde eigenaar.
Nog meer wordt dit financieel pyramidespel verdacht wanneer er via een goede scouting de eerste spelers verkocht worden met een transfersom en zo een bonus van ca.1,5 - 2 miljoen euro wordt binnengehaald.
Deze sommen komen gewoon terug terecht in de werking van de club,want de commerciele cel onder leiding van Torreele en LVT slaagt er na 8 jaar nog niet in om een middenmoot budget voor 1B binnen te halen, zo verdwijnen de transfergelden die bij een normaal werkende club op zijn minst deels worden geinvesteerd in het sportieve luik gewoon in de club, de andere zak dus.
Onze club met het op 2 na kleinste budget en een schuld van 600-900K komt zelfs nog niet rond terwijl er 1,5- 2 miljoen gecasht wordt.
Wat is nu de moraal van het verhaal, onze voorzitter wil ons dit laten geloven, maar de financiele inkomsten die Infralier genereerd via de huurgelden die de club blauw betaald aan hen worden simpelweg omgezet in hypothecaire afbetalingen aan de bank, dwz.door de knip op de sportieve beugel te houden wordt de club op termijn volledig eigendom van LVT, beschouw het als een afbetaling aan de bank van je huis na 10-15-20 jaar.
Juist om deze reden mogen grote potentiele investeerders niet mee aanschuiven aan tafel (Union) want dat bederft zijn strategie en financiele structuur.
Al loopt de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald ze wel, voor mij part mag LVT opstaan en echte duidelijkheid geven ofwel en nog liever zijn dikke winst incasseren en de volledige club verkopen aan ECHTE voetbal investeerders,
genoeg is genoeg !!!!

Carlke

Post by Carlke » Sun Feb 22, 2026 1:51 pm

Pffff.... heb geen zin om hier nog iets over te schrijven .... ik weet 1 ding het word bidden dat seraing niet meer punten pakt als ons .

Steve84

Post by Steve84 » Sun Feb 22, 2026 1:51 pm

Kvind da ook geen topkeeper eerlijk gezegd

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Feb 22, 2026 2:40 pm

Carlke wrote:
Sun Feb 22, 2026 1:51 pm
Pffff.... heb geen zin om hier nog iets over te schrijven .... ik weet 1 ding het word bidden dat seraing niet meer punten pakt als ons .
Hoeft ook niet hoor, het is een persoonlijke mening die voldoende onderbouwd is om het te posten,
als je er eens serieus over nadenkt is al ruimschoots voldoende ! ;)

Carlke

Post by Carlke » Sun Feb 22, 2026 6:23 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sun Feb 22, 2026 2:40 pm
Carlke wrote:
Hoeft ook niet hoor, het is een persoonlijke mening die voldoende onderbouwd is om het te posten,
Bedoelde over de wedstrijd hoor 🫣 niet op u post want dat zou wel eens waarheid kunnen zijn !

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Feb 22, 2026 6:48 pm

Carlke wrote:
Sun Feb 22, 2026 6:23 pm
Tamas Krivitz wrote:
Carlke wrote:
Bedoelde over de wedstrijd hoor 🫣 niet op u post want dat zou wel eens waarheid kunnen zijn !
Oh excuus.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Feb 22, 2026 6:58 pm

Carlke wrote:
Sun Feb 22, 2026 6:23 pm
Tamas Krivitz wrote:
Carlke wrote:
We staan er weer slecht voor Carlke. Degraderen en de man met zijn maat is weg maar ook meteen het doodvonnis van onze geliefde club niet aan twijfelen. Voor hetzelfde geld is het weer binnen 3-4 maand over maar vrees nu wel definitief! Wie gaat nu nog een club willen overnemen in Amateurreeks en dan nog met een schuld? De enigen die de pineut weer zullen zijn wij de supporters niet LVT of zijn vriend. Betreffende geen eerlijke, betrouwbare sponsers te kunnen vinden waar hij al jaren mee afkomt laat mij niet lachen.. Had hij een van de twee genomen en HVL aan boord gehouden stonden we nu terug in eerste klasse zo simpel is het. We mogen ons weer voorbereiden aan het ergste.

Post Reply