Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik zie net dat zomertarget fixelles transfervrij naar francs borains is. Dat is dan wel een gemiste kans geweest om nog wat ervaring toe te voegen.
Pds komt gewoon op amateurbasis na het uitvallen van de vos. Mertens is trouwens ook bijna terug. Hier scheurt de club hun broek niet aan hoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wat een drukte op 't Lisp in de winter. Zoveel drukte had ik nu ook niet meer verwacht
En ik ben best tevreden. We hebben een extra optie in de spits (waar we toch allemaal al maanden op zaten te wachten). We vangen een cent voor Adinany (al vermoed ik dat Stanic ook niet gratis zal komen).
We hebben een (op het eerste zicht) waardige vervanger voor De Kerf. Dat was nodig, dat hebben we afgelopen weekend gezien. Niet dat die jongens die daar nu stonden het zo slecht deden, maar je hebt wel meer breedte nodig.
Asare die vertrekt gaat denk ik nog het meeste pijn doen. Was toch wel onze dirigent op het middenveld, maar anderzijds: hoeveel mensen hadden er niet liggen klagen als die gratis vertrok in de zomer? Dan toch veel liever dit scenario. Het lijkt me dat de verliezen van vorig jaar op die manier toch wat gecompenseerd zijn. Die nieuwkomer van KVM kan ik niks over zeggen maar ziet er op papier toch niet onaardig uit.
Laten we ze een kans geven (en dat meer dan 1 match doen: het gaat even duren eer al die jongens samenklikken).
En ik ben best tevreden. We hebben een extra optie in de spits (waar we toch allemaal al maanden op zaten te wachten). We vangen een cent voor Adinany (al vermoed ik dat Stanic ook niet gratis zal komen).
We hebben een (op het eerste zicht) waardige vervanger voor De Kerf. Dat was nodig, dat hebben we afgelopen weekend gezien. Niet dat die jongens die daar nu stonden het zo slecht deden, maar je hebt wel meer breedte nodig.
Asare die vertrekt gaat denk ik nog het meeste pijn doen. Was toch wel onze dirigent op het middenveld, maar anderzijds: hoeveel mensen hadden er niet liggen klagen als die gratis vertrok in de zomer? Dan toch veel liever dit scenario. Het lijkt me dat de verliezen van vorig jaar op die manier toch wat gecompenseerd zijn. Die nieuwkomer van KVM kan ik niks over zeggen maar ziet er op papier toch niet onaardig uit.
Laten we ze een kans geven (en dat meer dan 1 match doen: het gaat even duren eer al die jongens samenklikken).
Zal er direct boenk op moeten zijn voor de nieuwelingen want nu uit Luik no way voor puntenwinst en dan tegen Seraing thuis dat zal komen voor de driepunter... Die gaan alles of niks komen spelen op het lisp niet aan twijfelen. Hopen alvast dat Seraing thuis het komende weekeind niet wint of de druk zal opgevoerd worden.
-
Tamas Krivitz
Als we al schrik moeten hebben van Luik en Seraing, dan kunnen we beter in de Amateurreeksen gaan spelen.....ozzy105 wrote: ↑Tue Feb 03, 2026 11:42 amZal er direct boenk op moeten zijn voor de nieuwelingen want nu uit Luik no way voor puntenwinst en dan tegen Seraing thuis dat zal komen voor de driepunter... Die gaan alles of niks komen spelen op het lisp niet aan twijfelen. Hopen alvast dat Seraing thuis het komende weekeind niet wint of de druk zal opgevoerd worden.
We gaan verdorie voor 6 op 6, hopelijk pepert onze trainer dit de spelers in !
Is Asare nu toch al naar Zulte?
Dag Ozzy,ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 02, 2026 9:40 pmKunnen de Duitsers niet LVT overtuigen de boel aan hen te verkopen en hem daarna met Yorick terug af zetten op het Boskrot? Zodat we nu eindelijk eens vooruit kunnen kijken en gaan? Wat een beleid is dit nu verdorie als wij dit moesten lezen en horen van een andere club en zijn bestuur we zouden niet meer ophouden van het lachen. Eeuwig dankbaar dat hij en de Van Lommels de club reanimeerde maar daar houd het ook op.
lang geleden, hoop alles ok met de gezondheid.
wat uw suggestie i.v.m. One Touch Football (uw Duitsers) betreft, beter eens goed kijken naar hun jaarcijfers. De laatst bekende zijn deze van 2024 maar dan wel met een verlies van 573K waardoor er van hun 575K kapitaal nog een 2K eigen vermogen overblijft.
Ze hebben hun aandelen in juli 2025 ook van de beurs gehaald. Dit kan mogelijk positiever uitkomen. Wachten dus op de cijfers van 2025 maar toch...
Wat die lage transfersommen betreft, miskijken we ons ni wat op de sommen die in 1e klasse rondgaan? En we verkopen alleen aan kleine ploegjes als Dender, tja ik heb nooit geweten dat de topclubs in 1e klasse spelers rechtstreeks van een 2e klasser kopen eigenlijk. De Betere 1e klassers vissen uit nog een andere vijver. Veelal buitenland. Maar miljoenen euro's voor een speler uit 2e klasse lijkt mij toch zeldzaam. Laten we eerst afwachten wat onze nieuwelingen brengen. Ik geef ze alleszins een kans!
@ Ludo
Ik heb dat een tijd geleden ook eens bekeken. Is het niet raar dat er zo weinig kapitaal in one touch footbal zit? Waar zit hun slagkracht eigenlijk? Of moeten we hun als een datacenter bekijken die onderbelichte voetballers uit lagere klassen naar Lierse kan loodsen?
Ik heb dat een tijd geleden ook eens bekeken. Is het niet raar dat er zo weinig kapitaal in one touch footbal zit? Waar zit hun slagkracht eigenlijk? Of moeten we hun als een datacenter bekijken die onderbelichte voetballers uit lagere klassen naar Lierse kan loodsen?
Betreffende gezondheid Ludo dit is stabiel gebleven.ludo wrote: ↑Tue Feb 03, 2026 5:55 pmDag Ozzy,ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 02, 2026 9:40 pmKunnen de Duitsers niet LVT overtuigen de boel aan hen te verkopen en hem daarna met Yorick terug af zetten op het Boskrot? Zodat we nu eindelijk eens vooruit kunnen kijken en gaan? Wat een beleid is dit nu verdorie als wij dit moesten lezen en horen van een andere club en zijn bestuur we zouden niet meer ophouden van het lachen. Eeuwig dankbaar dat hij en de Van Lommels de club reanimeerde maar daar houd het ook op.
lang geleden, hoop alles ok met de gezondheid.
wat uw suggestie i.v.m. One Touch Football (uw Duitsers) betreft, beter eens goed kijken naar hun jaarcijfers. De laatst bekende zijn deze van 2024 maar dan wel met een verlies van 573K waardoor er van hun 575K kapitaal nog een 2K eigen vermogen overblijft.
Ze hebben hun aandelen in juli 2025 ook van de beurs gehaald. Dit kan mogelijk positiever uitkomen. Wachten dus op de cijfers van 2025 maar toch...
Thx voor de informatie wat One Touch Football betreft.