Heeft toch nog maar een half jaar contract, nee? Gaat echt niet zoveel zijn denk ik.ozzy105 wrote: Thu Jan 29, 2026 5:30 pm Laten vertrekken als ze voor een goed bedrag over de brug komen 500000 euro bv...
Transfernieuws
Re: Transfernieuws
En nu doorvragen aan Kortrijk en afspreken dat indien ze hem echt willen ze optie niet verlengen maar wel iets extra dan
-
LispFan1906
Ik hoop vooral dat ze Asare zo snel mogelijk een nieuw contract geven. Is eind dit seizoen op en heeft geen optie op verlenging. De transferperiode sluit vannacht dus hem nog snel verkopen zie ik niet gebeuren.
Sluit niet deze nacht , nog twee dagen .LispFan1906 wrote: Sat Jan 31, 2026 9:10 pm Ik hoop vooral dat ze Asare zo snel mogelijk een nieuw contract geven. Is eind dit seizoen op en heeft geen optie op verlenging. De transferperiode sluit vannacht dus hem nog snel verkopen zie ik niet gebeuren.
- Justhomuch
Adinany vandaag zelfs niet in de kern , dus dat zal morgen wel aangekondigd worden dat hij weg is .
Geschorst volgens krant .maar denk ook dat hij weg is, kunnen ze hopelijk nog 1 of 2 verdedigers halen .Devyd wrote: Sun Feb 01, 2026 4:51 pm Adinany vandaag zelfs niet in de kern , dus dat zal morgen wel aangekondigd worden dat hij weg is .