Beveren - Lierse [25-01-2026]
Beveren - Lierse [25-01-2026]
Het duurt nog even, maar we laten de winterstop achter ons met een kraker: een verplaatsing naar leider Beveren.
Re: Beveren - Lierse [25-01-2026]
Uitvak uitverkocht, zin in!!
Hoop gewoon dat er spanning blijft tot het einde. Afstraffing zeker vermijden en vertrouwen tanken. Alles kan niets moet
Hoop gewoon dat er spanning blijft tot het einde. Afstraffing zeker vermijden en vertrouwen tanken. Alles kan niets moet
- Justhomuch
Matchday! Ben er nog eens sinds lange tijd bij, heel veel zin in!
Wij komen áltijd terug!
1-0 door oude bekende Boone, zijn eerste goal voor Beveren niet de eerste ex-speler die scoort tegen geel-zwart...
Vond ons met noodploeg zeker niet onderliggen , we moeten zelfs voorkomen zo een kans missen . En doelpunt beveren was een fout op daquin vooraf. Voor de rest zijn we aanvallend niks. Hopelijk recupereren we snel wat spelers want met deze kern gaan we nog weinig rapen vrees ik.
Ik sluit me aan bij de commentaar hierboven .
Gestreden voor wat ze waard zijn , das al wat we kunnen verwachten momenteel .
Moeten altijd 0-1 voorkomen . Scheids neemt ook weer enkel zeer rare beslissingen , collega van mij die voor beveren supportert stuurde het zelfs naar mij bij de rust .
En ik repliceerde naar hem, op deze manier gaat de scheids het nog uit de hand laten lopen .
En zie daar in blessuretijd doet hij er nog een schepje bovenop recht voor ons vak , en dan gaan de poppen aan het dansen he .
Op naar volgende week .
Gestreden voor wat ze waard zijn , das al wat we kunnen verwachten momenteel .
Moeten altijd 0-1 voorkomen . Scheids neemt ook weer enkel zeer rare beslissingen , collega van mij die voor beveren supportert stuurde het zelfs naar mij bij de rust .
En ik repliceerde naar hem, op deze manier gaat de scheids het nog uit de hand laten lopen .
En zie daar in blessuretijd doet hij er nog een schepje bovenop recht voor ons vak , en dan gaan de poppen aan het dansen he .
Op naar volgende week .
Last edited by Devyd on Sun Jan 25, 2026 9:24 pm, edited 1 time in total.
Gewoon frustraties, ik keur het totaal niet goed integendeel zelfs maar begrijp het wel. In ieder geval zal er ene niet kunnen lachen wanneer de rekening komt. Ik blijf wachten en ja zelfs bidden dat er een geïnteresseerde op het lisp opduikt die men niet kan weigeren,ook iemand met ambitie enz! Waarom lukt het kleine clubjes met een kleinere achterban, geen groot verleden wel en wat ooit eens de grootste kleinste club niet?
Met deze ploeg konden we echt niet meer verwachten vandaag, ze hebben gestreden voor wat ze waard zijn.
Hopelijk vertrekt er niemand meer en mogen we inkomend nog wat verwachten.
Hopelijk vertrekt er niemand meer en mogen we inkomend nog wat verwachten.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Dat van die stoeltjes snap ik totaal niet, we hadden niet echt iets te verliezen? Ik snap uw frustratie maar dit gaat de club weer geld kosten he
Wij komen áltijd terug!