Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Wie zegt er dat geen vervanger(s) zal worden gehaald voor het einde van de maand? 
- Justhomuch
Ik vrees dat het in de beste man zijn natuur ingebakken zit.
Het glas altijd half leeg en overal het negatieve in zien.
Spijtig, want je kan niet zeggen dat hij altijd ongelijk heeft - maar het eindeloos herhalen en altijd maar negatief zijn, is er wat te veel aan.
En vooral ook hoe hij het idee verkondigd alsof hij en alleen hij de ultieme wijsheid en voetbalkennis pleegt te hebben. En er ook zijn hand niet voor omdraait om hoe zal ik het zeggen zijn mening wat te veranderen naargelang de wind blaast.
Niemand op dit forum zal beweren dat alles perfect verloopt bij onze geliefde club - maar geduld en wat realiteitszin is wenselijk! Ik heb alleszins niet alle wijsheid in pacht.
Enfin, dit WE gaan we weer van start - hallelujah!! Praise the Lord.
- Justhomuch
Pupe blijkbaar op uitleenbasis naar Kortrijk
Volgens Voetbalnieuws.be zou er een Marokkaanse ploeg doorgeduwd hebben voor Adinany, maar besliste hij uiteindelijk zelf om niet naar daar te trekken.
En volgens een paar Beerschot-supporters zouden de clubs al een akkoord hebben bereikt eerder deze week maar wilt hij er grootverdiener worden.
Het zijn zeker niet de meest betrouwbare bronnen, zeker die Beerschot-supporters niet
, maar het zou precies nog kunnen dat er daar iets rond gaat bewegen voor het einde van de wintermercato.
Dan verwacht ik toch nog iets inkomend.
En volgens een paar Beerschot-supporters zouden de clubs al een akkoord hebben bereikt eerder deze week maar wilt hij er grootverdiener worden.
Het zijn zeker niet de meest betrouwbare bronnen, zeker die Beerschot-supporters niet
Dan verwacht ik toch nog iets inkomend.
Beerschot heeft paar dagen terug hun beste speler verkocht aan STVV dus... Geld genoeg daar op het kiel! Inkomende ? No way, Lierse gaat zich redden dus wordt wachten tot na het seizoen. Asare zou ook nog wel kunnen vertrekken.
Mauro Lenaerts Speelt zelf nie mee met jong kv