Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Bestuur zou beter is communiceren percies veel geheimen dat we nie mogen weten is er ist op til misschien?
-
LispFan1906
Bo De Kerf legt tests af bij Dender, dat een akkoord heeft met Lierse
Dender en Lierse hebben na een paar weken onderhandelen een princiepsakkoord bereikt over de transfer van Bo De Kerf (22).
Zoals verwacht heeft sportief directeur Julien Gorius doorgeduwd voor de centrale verdediger, wat ook nodig was om de Pallieters te overtuigen. De Kerf zal vrijdag zijn medische tests afleggen. Als die positief zijn, verlaat hij het Lisp één jaar nadat hij overkwam van Ninove. Hij groeide uit tot een sterkhouder achterin en gaat straks de concurrentie aan met onder meer Luc Marijnissen, die eerder ook van Lierse naar Dender trok.
Dender en Lierse hebben na een paar weken onderhandelen een princiepsakkoord bereikt over de transfer van Bo De Kerf (22).
Zoals verwacht heeft sportief directeur Julien Gorius doorgeduwd voor de centrale verdediger, wat ook nodig was om de Pallieters te overtuigen. De Kerf zal vrijdag zijn medische tests afleggen. Als die positief zijn, verlaat hij het Lisp één jaar nadat hij overkwam van Ninove. Hij groeide uit tot een sterkhouder achterin en gaat straks de concurrentie aan met onder meer Luc Marijnissen, die eerder ook van Lierse naar Dender trok.
Is bij deze ook officieel bevestigd.Axassin wrote: ↑Mon Jan 19, 2026 8:31 pmDirk is, volgens mijn info, in december opnieuw gecontacteerd om deel uit te maken van het technisch comitéDevyd wrote: ↑Mon Jan 19, 2026 8:16 pmIk zie hier nog geregeld Dirk zijn naam hier passeren .
Die is al sinds enkele maanden niet meer actief bij ons .
Ik dacht dat dat ondertussen algemeen geweten was .
Wij hebben een nieuwe head of Youth .
En Dirk zie je geregeld op de jeugd terreinen van Lint waar hij zijn zoon al eens gaat helpen die daar de jeugd traint .
Nu erg benieuwd naar hoeveel we voor De Kerf krijgen. Wens hem alle succes. In principe moet je dat met Pietro en Vanderhallen kunne opvangen.
Twee blessuregevoelige spelers en niet van het niveau LM-De Kerf...
Ik ben wel fan van Vanderhallen...
Ik zie geen even kwalitatieve spelers aangetrokken worden. Het beoogde doel nl zich handhaven in 1B is weer geslaagd dus... Tenzij Seraing plots een on geziene reeks begint neer te zetten maar die kans lijkt mij zo goed als onbestaande. Ik zie eerder overigens Adinany en of Asare ook nog vertrekken.