Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Flor
Re: Clubnieuws

Post by Flor » Fri Jul 19, 2019 1:37 pm

Keukens Van Lommel is de nieuwe hoofdsponser; ik weet niet echt hoe ik me daarbij voel. Uit het artikel heb ik wel het idee dat ze veel uit de kast hebben (moeten) halen maar een partner iets verder weg van de eigen keuken ( ;) ) had ik toch liever gezien.

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 19, 2019 1:55 pm

Flor wrote:
Fri Jul 19, 2019 1:37 pm
Keukens Van Lommel is de nieuwe hoofdsponser; ik weet niet echt hoe ik me daarbij voel. Uit het artikel heb ik wel het idee dat ze veel uit de kast hebben (moeten) halen maar een partner iets verder weg van de eigen keuken ( ;) ) had ik toch liever gezien.
:lol: Ik heb tot 2x toe moeten lachen met jouw woordspelingen!

Mijn eerste reactie was ook een beetje teleurstelling. Aan de andere kant is Van Thillo volgens mij hoofdaandeelhouder. Als dat betekent dat uw shareholders bij wijze van sponsoring (= niet gelijk aan investeren in de club) een inspanning leveren, is dit volgens mij niet slecht. Al had ik dit liever van een externe partij gehad. Ik hoop nog steeds dat Zimmer Staal toch aan boord blijft.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 19, 2019 1:56 pm

Lisp-boy wrote:
Fri Jul 19, 2019 12:56 pm
KRKN wrote:
Fri Jul 19, 2019 10:38 am
Ik had RP graag de promotie expliciet als doel zien uitspreken. Ik verwacht wel dat LVT dat nog gaat doen voor aanvang van het seizoen.
Dan zullen ze toch eerst een nummer 10 moeten halen en liefst nog een linksachter, of ik zou die uitspraak maar beter niet doen.
Ook vooraan mis ik iets, Ogunjimi is nu ook niet meteen een vlot scorende spits gebleken.
Er zijn een aantal jonge spelers gehaald met groeipotentieel en dat is zeker mooi, maar ik mis toch een beetje de gedrevenheid om te willen promoveren in de aankooppolitiek. Ik vind dat we er (momenteel) de ploeg niet voor hebben (en ik vrees de trainer ook niet).
Ook die uitspraken van "met namen behaal je geen titel" en het gegeven dat je enkel met Belgen wil spelen doen er voor mij geen goed aan.
Dat straalt naar mijn mening toch wat weinig ambitie uit en dit beantwoord misschien ook wel de vraag waarom er nog zo veel "slapende" supporters zijn.
2
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 19, 2019 2:00 pm

Axassin wrote:
Fri Jul 19, 2019 1:56 pm
Lisp-boy wrote:
Fri Jul 19, 2019 12:56 pm
KRKN wrote:
Fri Jul 19, 2019 10:38 am
Ik had RP graag de promotie expliciet als doel zien uitspreken. Ik verwacht wel dat LVT dat nog gaat doen voor aanvang van het seizoen.
Dan zullen ze toch eerst een nummer 10 moeten halen en liefst nog een linksachter, of ik zou die uitspraak maar beter niet doen.
Ook vooraan mis ik iets, Ogunjimi is nu ook niet meteen een vlot scorende spits gebleken.
Er zijn een aantal jonge spelers gehaald met groeipotentieel en dat is zeker mooi, maar ik mis toch een beetje de gedrevenheid om te willen promoveren in de aankooppolitiek. Ik vind dat we er (momenteel) de ploeg niet voor hebben (en ik vrees de trainer ook niet).
Ook die uitspraken van "met namen behaal je geen titel" en het gegeven dat je enkel met Belgen wil spelen doen er voor mij geen goed aan.
Dat straalt naar mijn mening toch wat weinig ambitie uit en dit beantwoord misschien ook wel de vraag waarom er nog zo veel "slapende" supporters zijn.
2
Met die nuance dat ik het voorin best wel ok vind; Vermeiren staat garant voor 15 doelpunten in deze reeks. Ogunjimi heeft vorig jaar inderdaad niet veel gescoord maar steekt er qua spelgevoel (kaatsen, doortikken, looplijnen) toch bovenuit. Daarachter komt een Seppe Maesen waar ik toch veel goede dingen over hoor. Bouaouli kan daar ook deppaneren als 2de spits. Scoorde zo met Heist (toen nog 2de klasse in 2016) toch een 11-tal doelpunten.

Volledig akkoord met die 10 en de linksback (zoals ik al vaak heb verkondigd). Haal je daar nog 2 mannen die het niveau omhoog trekken, speel je mee voor de knikkers.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 19, 2019 2:08 pm

Was Circus vorig seizoen niet de hoofdsponsor? On dat geval vind ik het positief dat Van Lommel Keukens overpakt. Denk trouwens ook aangezien Circus meer dan 1 ploeg sponsort ze misschien wel eens kapitaalkrachtiger kunnen zijn bij ons...
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Fri Jul 19, 2019 2:23 pm

KVL was vorig jaar al sponsor dus eigenlijk verlies je een. Maar circus verliezen vind ik niet zo erg.
Maar het verwoorden alsof ze de Lucky chosen one zijn, heb ik toch mijn bedenkingen bij.
Voor een hoofdsponsor is het altijd beter kiezen uit een bedrijf die niet mede-aandeelhouder is.

Lierenaar

Post by Lierenaar » Fri Jul 19, 2019 2:44 pm

Toch ook wat verrast door het nieuws dat Van Lommel hoofdsponsor wordt. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik toch wel wat de wenkbrauwen frons, langs de andere kant brengt de deal wellicht weer wat extra geld in het laatje dat we goed zullen kunnen gebruiken. Weet er iemand of het van dezelfde grootteorde is als Circus?

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 19, 2019 2:56 pm

Lierenaar wrote:
Fri Jul 19, 2019 2:44 pm
Toch ook wat verrast door het nieuws dat Van Lommel hoofdsponsor wordt. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik toch wel wat de wenkbrauwen frons, langs de andere kant brengt de deal wellicht weer wat extra geld in het laatje dat we goed zullen kunnen gebruiken. Weet er iemand of het van dezelfde grootteorde is als Circus?
Ik denk dat bedrag van Circus een stuk minder was aangezien die bij zowat elke 1A en 1B club ook sponsoren.

KRKN

Post by KRKN » Fri Jul 19, 2019 3:06 pm

Axassin wrote:
Fri Jul 19, 2019 2:56 pm
Lierenaar wrote:
Fri Jul 19, 2019 2:44 pm
Ik denk dat bedrag van Circus een stuk minder was aangezien die bij zowat elke 1A en 1B club ook sponsoren.
Dat idee heb ik ook. Nu we meer tijd hebben zouden we er qua budget toch op vooruit moeten gaan ivm sponsering en dergelijke. Met de uitbouw van de jeugd zijn de kosten wel een stuk toegenomen; dat wel.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 20, 2019 2:12 pm

Als het goed is zeg ik het ook,maar vandaag toch ontgoocheld in onze club.ik kom om half 1 op Lierse voor abonnementen,resultaat gesloten. 3 keer gezien of ik mij niet vergiste van uren want daar Hong van 14 tot 17 uur. Maar op openingsuren die ze op tv aangaven van 10 tot 17 uur, gelukkig moet ik niet te ver rijden maar sommige misschien wel en dat mee maken ☹️☹️☹️☹️

Post Reply