Lierse - Jong Genk [06-12-2025]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Devyd
Re: Lierse - Jong Genk [06-12-2025]

Post by Devyd » Tue Dec 02, 2025 8:01 pm

Ik vindt dat het nog lang geduurt heeft .
De bom stond op ontploffen toen ze ineens toch iets betere resultaten begonnen bij elkaar te spelen , net op tijd om met zijn allen naar de kakkers trekken .

Anders had het spel daar al op de wagen gezeten .

Die lange stop is uiteraard niet ideaal , maar om dan tegen een belofteploeg zo op het veld te komen is ronduit schaamteloos .

En dan een dag later komt dit verhaal naar buiten .

Ik denk dat zowel spelers als bestuur eens moeten gaan beseffen dat wij er wel elke week staan , dat wij ons zuurverdiende centen uitgeven om hun aan het werk te zien . En vooral dat we een professionele club horen te zijn . Maar dat zowel op bestuursvlak als op het terrein daar soms weinig van te merken is !

Dus ja , ik geef ze gelijk .
Ik denk dat we onze dankbaarheid naar Luc toe al meermaals laten zien hebben , en dat we volledig mee zijn met het pad dat hij wil bewandelen .
Heb zelf al lange en goede gesprekken met hem gehad , maar net zoals Samy deed heeft Luc een groot vertrouwen in sommige mensen die mss niet geschikt zijn om mee dat pad te bewandelen .

Tot nu toe is de sfeergroep altijd achter de ploeg blijven staan , wel dit weekend zal het op een andere manier moeten ..

jakkie

Post by jakkie » Tue Dec 02, 2025 8:05 pm

Bullshit, als we gaan staan dansen en springen dan is het opnieuw weer een vrijgeleide om verder te slapen.
Er moet iets veranderen. Keer op keer gaan er bestuursleden in de mist. Kan je je nog even geleden herinneren dat we ons zelf de play offs toekende? Zijn we circus bonanza of een profploeg?

Nee er moet een statement komen dat we dit niet pikken. Spelers zijn voor mij passanten, wij, de harde kern die er wekelijks staat zijn mijn inzien belangrijker.
Het moet is gedaan zijn met aanmodderen.
En als dit niet genoeg is dan zijn er voor mijn part verdere acties.

jakkie

Post by jakkie » Tue Dec 02, 2025 8:07 pm

Devyd wrote:
Tue Dec 02, 2025 8:01 pm
Ik vindt dat het nog lang geduurt heeft .
De bom stond op ontploffen toen ze ineens toch iets betere resultaten begonnen bij elkaar te spelen , net op tijd om met zijn allen naar de kakkers trekken .

Anders had het spel daar al op de wagen gezeten .

Die lange stop is uiteraard niet ideaal , maar om dan tegen een belofteploeg zo op het veld te komen is ronduit schaamteloos .

En dan een dag later komt dit verhaal naar buiten .

Ik denk dat zowel spelers als bestuur eens moeten gaan beseffen dat wij er wel elke week staan , dat wij ons zuurverdiende centen uitgeven om hun aan het werk te zien . En vooral dat we een professionele club horen te zijn . Maar dat zowel op bestuursvlak als op het terrein daar soms weinig van te merken is !

Dus ja , ik geef ze gelijk .
Ik denk dat we onze dankbaarheid naar Luc toe al meermaals laten zien hebben , en dat we volledig mee zijn met het pad dat hij wil bewandelen .
Heb zelf al lange en goede gesprekken met hem gehad , maar net zoals Samy deed heeft Luc een groot vertrouwen in sommige mensen die mss niet geschikt zijn om mee dat pad te bewandelen .

Tot nu toe is de sfeergroep altijd achter de ploeg blijven staan , wel dit weekend zal het op een andere manier moeten ..
You read my mind

KRKN

Post by KRKN » Wed Dec 03, 2025 9:55 am

Ik kan me ook wel vinden in de protestactie, maar hoop wel dat het onderscheid duidelijk is dat het naar bestuur gericht is, en niet naar de spelers. We hebben die 3 punten gewoon echt nodig.

Ik zal er zijn!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Dec 03, 2025 11:18 am

jakkie wrote:
Tue Dec 02, 2025 8:05 pm
Bullshit, als we gaan staan dansen en springen dan is het opnieuw weer een vrijgeleide om verder te slapen.
Er moet iets veranderen. Keer op keer gaan er bestuursleden in de mist. Kan je je nog even geleden herinneren dat we ons zelf de play offs toekende? Zijn we circus bonanza of een profploeg?

Nee er moet een statement komen dat we dit niet pikken. Spelers zijn voor mij passanten, wij, de harde kern die er wekelijks staat zijn mijn inzien belangrijker.
Het moet is gedaan zijn met aanmodderen.
En als dit niet genoeg is dan zijn er voor mijn part verdere acties.
Idd, voor mij mag het bestuur eens eindelijk in eigen boezem kijken ipv de schuld (zoals nu weer het geval is) altijd bij een ander te leggen.

Dit heeft voor mij 0,0 met het sportieve te maken maar met het feit dat wij keer op keer te kakken worden gezet als supporters.
Wij komen áltijd terug!

G.C.

Post by G.C. » Wed Dec 03, 2025 5:26 pm

Ik kan begrijpen dat ze 'iets' doen, maar hopelijk zonder schade toe te brengen of ervoor te zorgen dat Lierse aan de bond boetes moet betalen (zoals bv bengaals vuurwerk)

polydor

Post by polydor » Wed Dec 03, 2025 6:39 pm

G.C. wrote:
Wed Dec 03, 2025 5:26 pm
Ik kan begrijpen dat ze 'iets' doen, maar hopelijk zonder schade toe te brengen of ervoor te zorgen dat Lierse aan de bond boetes moet betalen (zoals bv bengaals vuurwerk)
Wij zijn Ajax niet... :D

G.C.

Post by G.C. » Wed Dec 03, 2025 7:09 pm

Ge moet er maar 2 afsteken of 1 op veld gooien en weer een boete.
En met dat geld zouden ze een (goedkope) speler weer een maand kunnen betalen

Post Reply