Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Barry
Re: Transfernieuws

Post by Barry » Mon Dec 01, 2025 9:43 pm

De naam Roel Van Hemert... Hoe zeggen ze dat? Als een Hollander u niet kloot, is hij het vergeten.

De waarheid zal ergens in het midden liggen maar Mauro (en zijn omkadering) hebben duidelijk ook een korte termijngeheugen:

- tegen Beveren: gaat hij zwaar ik de fout bij de 2-0
- tegen Maasmechelen pakt hij rood nadat hij 1 min op het veld staat

Bij veel andere clubs zou hij als jong talent in de vergeetput verdwijnen, maar de spelersgroep heeft hem erdoor gesleurd, en hij bedankt die groep nu met dit...

Steve84

Post by Steve84 » Mon Dec 01, 2025 11:27 pm

Reactie van Lenaerts in GVA. Ik had nooit verwacht dat het zo’n storm zou veroorzaken”, reageerde Mauro Lenaerts. “En ik ben aangeslagen door de reactie van de club. Ik heb begrepen niet meer welkom te zijn op Lierse. Dat is nooit mijn bedoeling geweest.”

Lenaerts wou nog onderstrepen dat voorzitter Luc Van Thillo alles uit de kast heeft gehaald om de speler nog aan boord te houden. Zijn ouders werden vorige week nog thuis bij de sterke man van de Pallieters ontboden.

“Ik neem de voorzitter helemaal niks kwalijk. Hij heeft steeds het beste met ons voorgehad. Ik denk dat andere mensen binnen de club voor een andere aanpak hadden kunnen kiezen en ik hoop dat iedereen lessen heeft getrokken uit deze situatie. Maar sta me toe om niks meer te zeggen, want ik wil er momenteel liever niks over kwijt.”

Steve84

Post by Steve84 » Mon Dec 01, 2025 11:28 pm

Ik zou denken dat er nu toch wel wat wrevel is bij LVT over Kindermans.

Carlke

Post by Carlke » Tue Dec 02, 2025 12:46 pm

Ik vrees dat er geen winnaars gaan zijn in deze soap ! Lierse gaat in de fout om hem op te stellen zonder profcontract niet slim. Blijkbaar geloofde kindermans niet in hem . Maar ja kindermans zijn transfers laatste tijd . De ridder , eluwegen gaan halen spelen nooit. Sy groot talent volgens hem komt niet van bank af en terecht. Andere kant maak er nu ook geen grote meneer van van lenaerts oke heeft er in korte tijd 3 gemaakt , maar wie zegt dat dat blijft duren. En dan zijn makelaar ene van hemert nog bij ons gespeeld, ook geen zuivere jongen hoor.

Post Reply