Lierse - Jong Genk [06-12-2025]
Lierse - Jong Genk [06-12-2025]
Tweede thuismatch op rij en mogelijkheid tot 9 op 9. Wie zakt er af?
Re: Lierse - Jong Genk [06-12-2025]
Ik. Met vrouw en kind nog eens. Hopelijk meer te zien dan zaterdag!
Goed!
Suggesties?
Sfeervakken zullen gesloten blijven.
Is dat al beslist?
Statement vanuit Pallieter 30
Belachelijk. Ploeg kan hier niets aan doen
Zij kunnen de supporters gebruiken.
Zij kunnen de supporters gebruiken.
Ze hebben toch fouten gemaakt en men mag Kindermans wel eens ter verantwoording roepen gaat zeker niet vrij uit.
En wat de spelers betreft die hebben voorbije zaterdag de slechtste wedstrijd van het seizoen gespeeld ronduit schandalig.
En wat de spelers betreft die hebben voorbije zaterdag de slechtste wedstrijd van het seizoen gespeeld ronduit schandalig.
Tuurlijk mag er een kritische noot naar het beleid komen. Vind de manier waarop echter verkeerd.
Het enige moment dat je als supporter iets kan betekenen is 90 minuten per week. En die ga je dan boycotten .... tja.
Als je punt wil maken doe dat dan op een andere manier he. Moedig de ploeg keihard aan, hou een sit-in en blijf voor mijn part tot 3u na de match zingen en roepen. Je gaat meer indruk en ruchtbaarheid creëren dan bij een boycot. En je doet niet hetzelfde als wat je het bestuur verwijt, de ploeg in de steek laten ...
Just my humble opinion.
Het enige moment dat je als supporter iets kan betekenen is 90 minuten per week. En die ga je dan boycotten .... tja.
Als je punt wil maken doe dat dan op een andere manier he. Moedig de ploeg keihard aan, hou een sit-in en blijf voor mijn part tot 3u na de match zingen en roepen. Je gaat meer indruk en ruchtbaarheid creëren dan bij een boycot. En je doet niet hetzelfde als wat je het bestuur verwijt, de ploeg in de steek laten ...
Just my humble opinion.