Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nog steeds muisstil rond onze broodnodige, vooral aanvallende, versterking(en).
Zijn ze eigenlijk nog met iets bezig of komt er helemaal niets meer van?
Zijn ze eigenlijk nog met iets bezig of komt er helemaal niets meer van?
Formerly known as Lisp-boy
2.... was toch aanvaller aan mee trainen tijg geleden, maar nu lenaarts ineens paar keer goed is hoor je er niks meer van , nochtans nu speel je met 2 spitsen dus zou extra aanvaller welkom zijn.
ik had overlaatst iets gezien dat er een scout van antwerp was komen kijken naar de kerf, het is wel al eventjes geleden maar hopelijk niets concreet..
Wablief ??? Mauro Lenaerts gratis naar KVM …
- Justhomuch
Je zou bijna denken dat ze uit hun fouten leren he, mannekes toch

Wij komen áltijd terug!
Ik verwacht communicatie van onzen ivoren toren deze keer.
Protest zal volgen, we laten opnieuw me ons lachen. ‘T vat is vol
Protest zal volgen, we laten opnieuw me ons lachen. ‘T vat is vol
Bende incompetente prutsers ! Echt waar, genoeg is genoeg ...
Ik ben heel benieuwd hoe Kindermans zich hier deze keer uit gaat lullen. Dit krijg je toch van je leven niet verkocht aan de supporters?
Een jong talent (en dan nog een aanvaller) gratis weg naar de aartsvijand plus als club nog maar eens hopeloos belachelijk gemaakt.
Wat een triestig amateuristisch bestuur is dit toch, in plaats van de broodnodige aanvallende versterking binnen te halen laten ze het gratis vertrekken ...
Ik ben heel benieuwd hoe Kindermans zich hier deze keer uit gaat lullen. Dit krijg je toch van je leven niet verkocht aan de supporters?
Een jong talent (en dan nog een aanvaller) gratis weg naar de aartsvijand plus als club nog maar eens hopeloos belachelijk gemaakt.
Wat een triestig amateuristisch bestuur is dit toch, in plaats van de broodnodige aanvallende versterking binnen te halen laten ze het gratis vertrekken ...
Formerly known as Lisp-boy
Onvergeeflijk van het bestuur.
En dan nog naar KV.
En dan nog naar KV.