Club NXT - Lierse [08-11-2025]
Re: Club NXT - Lierse [08-11-2025]
Ik erger me mateloos aan al die terugspeelballen op de keeper.
En verder zijn ze aan het wandelen.
En verder zijn ze aan het wandelen.
De punten zijn binnen dat is het belangrijkste momenteel! Eindstand Seraing-Lokeren 1-1. De volgende 3 matchen thuis Futures, Genk en uit Boraing moeten 9 op 9 worden want daarna volgt er een heel zwaar programma thuis kvk en Beerschot, uit futures-lommel-beveren-luik...
Match die eerste helf gespeeld moest zijn wat een misser van adinany. Ons spel was toen ook redelijk goed. Komen uit kleedkamer en komen niet meer over helft . Maar echt veel kansen weg geven nu ook weer niet. Bal op lat , en een bal die vroman onder de lat weghaald . Voor de rest alleen dreiging . Wij niks tot 5 min voor tijd we weer 2 grote kansen krijgen om af te maken. Gelukkig bleef de 0- 1 op het bord. De vos was niet slecht maar ergde mij wel dat hij bal zo dikwijls naar achter speelde. De buyser was dan weer heel slecht. El toulle vond ik onze beste speler altijd dreiging zeker eerste helft. Netjes van van acker dat hij ons kwam groeten , speler moet echt graag bij ons gezeten hebben dat was duudelijk.
- Justhomuch
Bij mij is De Vos wel in positieve zin opgevallen, dat naar achter spelen deed de hele ploeg in mijn ogen.
El touile man van de match, paar mooie steekballen gegeven en kan versnellen!
De schoonheidsprijs gaan we er niet mee winnen, en zeker de 2e helft niet maar de 3 punten zijn mee naar Lier, en dat is het belangerijkste.
Btw: hadden wij nu niet heel weinig supporters bij?
El touile man van de match, paar mooie steekballen gegeven en kan versnellen!
De schoonheidsprijs gaan we er niet mee winnen, en zeker de 2e helft niet maar de 3 punten zijn mee naar Lier, en dat is het belangerijkste.
Btw: hadden wij nu niet heel weinig supporters bij?
Wij komen áltijd terug!
Mauro Lenaerts. Ik hoor een paar oudere supporters hem nog letterlijk uitlachen en volledig afbreken tijdens de oefenwedstrijd tegen Dender afgelopen zomer.
Het prototype van een echt Lierse jeugdproduct. Misschien technisch niet de verfijndste, maar kei hard werken, nooit opgeven en de longen uit uw lijf lopen. Heel straffe evolutie doorgemaakt.
Ons ander jeugdproduct, El Touile, ook sterk inderdaad. Is eindelijk die stap aan het zetten. De Vos vond ik ook een heel bevredigend basisdebuut kennen.
Het prototype van een echt Lierse jeugdproduct. Misschien technisch niet de verfijndste, maar kei hard werken, nooit opgeven en de longen uit uw lijf lopen. Heel straffe evolutie doorgemaakt.
Ons ander jeugdproduct, El Touile, ook sterk inderdaad. Is eindelijk die stap aan het zetten. De Vos vond ik ook een heel bevredigend basisdebuut kennen.
El toulle ook wel vaak blessures gehad , laatste weken volledig fit nu. Denk ook dat kopje niet mee wou , nu krijgt hij vertrouwen en zie je hem wel groeienTV2002 wrote: ↑Sun Nov 09, 2025 1:14 pmMauro Lenaerts. Ik hoor een paar oudere supporters hem nog letterlijk uitlachen en volledig afbreken tijdens de oefenwedstrijd tegen Dender afgelopen zomer.
-
Tamas Krivitz
Geduld is een schone deugd.....TV2002 wrote: ↑Sun Nov 09, 2025 1:14 pmMauro Lenaerts. Ik hoor een paar oudere supporters hem nog letterlijk uitlachen en volledig afbreken tijdens de oefenwedstrijd tegen Dender afgelopen zomer.
Hulde voor Lenaerts. Heerlijk toch, een jeugdproduct in de spits die de netten doet trillen. 't Is een mooi weekend, al mogen we echt niet op onze lauweren gaan rusten nu. Winnen tegen de Futures is ook een must.
Nu sjotten de rode duivels maar hoe komt dat Lierse de week daarna ook ni moet sjotten?