Lierse - Lommel [31-10-2025]
Lierse - Lommel [31-10-2025]
Komende vrijdag thuis bezoek uit Limburg! Wie zakt er af?
Re: Lierse - Lommel [31-10-2025]
Uiteraard aanwezig .
Hopelijk zonder averij thuis gekomen gisteren .
Als we dan spelen zoals we gisteren gestart zijn, moeten we in staat zijn om voor december terug aan te sluiten bij de middenmoot
Hopelijk zonder averij thuis gekomen gisteren .
Als we dan spelen zoals we gisteren gestart zijn, moeten we in staat zijn om voor december terug aan te sluiten bij de middenmoot

Matchday! Goed gevoel bij, vreemd genoeg. Ga zelf wel niet kunnen zien wegens andere verplichtingen.
Hopelijk nog eens winst, prono 2-1...
Doemme toch...
Analyse gemaakt Luc en co? Na twaalf matchen 10 op 36, 13 plek, 2 winstpartijen en er wordt de laatste wedstrijden gemorst met de punten, om als supporter uw kas op te vreten. Voor mij mag de Amerikaan starten.
Wat Lommel heeft laten zien met het man city geld is toch ook erg bedroevend hoor. 2 owngoals dan nog...
Als er één ploeg moest winnen was het Lierse maar ja daar kopen de nx mee.
Als er één ploeg moest winnen was het Lierse maar ja daar kopen de nx mee.
Wat moet je hier op zeggen ?
Dan scoren we eens net wat makkelijker , dan begint de verdediging aardige dingen te doen
2 own goals voor mij op De Buyser zijn kap , 2 keer niet secuur verdedigt en 2 x prijs .
Arbitrage was ons ook vandaag niet goed gezind geen kaart voor slag in het gezicht , volgens mij ook geen foutbal voorafgaand aan het lommelse doelpunt .
Ik had mss liever gehad dat we verloren , zodat er mss toch ergens iets gaat bewegen ..
Dan scoren we eens net wat makkelijker , dan begint de verdediging aardige dingen te doen
2 own goals voor mij op De Buyser zijn kap , 2 keer niet secuur verdedigt en 2 x prijs .
Arbitrage was ons ook vandaag niet goed gezind geen kaart voor slag in het gezicht , volgens mij ook geen foutbal voorafgaand aan het lommelse doelpunt .
Ik had mss liever gehad dat we verloren , zodat er mss toch ergens iets gaat bewegen ..
Zo spijtig... 2 punten laten liggen.
Eerste tegengoal gewoon pech, bij tweede owngoal liepen verdedigers elkaar in de weg.
De ploeg begint stilaan wat meer body te krijgen en vertoont stabiliteit. Nu nog een driepunter zodat de ploeg iets meer ontspannen kan spelen.
Adenany laten zakken naar de kant en Lenaerts in de spits is een goede zet die ons op termijn aanvallend veel zal bijbrengen.
Het komt wel goed in de terugronde...
Eerste tegengoal gewoon pech, bij tweede owngoal liepen verdedigers elkaar in de weg.
De ploeg begint stilaan wat meer body te krijgen en vertoont stabiliteit. Nu nog een driepunter zodat de ploeg iets meer ontspannen kan spelen.
Adenany laten zakken naar de kant en Lenaerts in de spits is een goede zet die ons op termijn aanvallend veel zal bijbrengen.
Het komt wel goed in de terugronde...
Met dit punt schieten we weinig op. Maar: wel erg goed voor het vertrouwen van ons aanvallend compartiment. Wat een week voor Lenaerts ook.