Seraing - Lierse [24-10-2025]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Seraing - Lierse [24-10-2025]

Post by ozzy105 » Fri Oct 24, 2025 10:10 pm

Janus wrote:
Fri Oct 24, 2025 10:06 pm
Neen, de spelers zijn echt niet op het niveau van 1b (belachelijke naam trouwens) maar deze trainer haalt er echt niks uit. Een hoop los zand, foute keuzes, geen plan. Was die maar naar Dender gegaan.
Mss mag Luc is voor de spiegel gaan staan niet? Wie is de enige big boss?

Ziggy

Post by Ziggy » Fri Oct 24, 2025 11:11 pm

Die Mertens das echt een drama

Devyd

Post by Devyd » Sat Oct 25, 2025 9:15 am

Ik ga nog eens in herhaling vallen .

Deze coach krijgt dat nimeer recht getrokken !
De spelers staan te voetballen met de daver op het lijf .

Komen we talent te kort ? Zeker weten , Kindermans heeft gefaald met zijn visie en de club is er met open ogen ingelopen.

Maar op karakter en met de juiste mentaliteit kom je al heel ver.
We moeten nu geen coach hebben , we moeten een motivator hebben die de jongens van hun angst af helpt om te verliezen.

De club heeft ongeloofelijk veel geluk dat KV uit die trommel is gekomen, zo zijn de supporters wat gesusd, maar ik denk dat ze geen idee hebben welke storm er op komst is na de hategame.
Last edited by Devyd on Sat Oct 25, 2025 10:26 am, edited 1 time in total.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat Oct 25, 2025 10:03 am

Mij kan je zeker niet sussen met KV... Eigenlijk gaat dat een uitlachertje worden mijn gedacht.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Oct 25, 2025 11:23 am

Vergaaneglorie wrote:
Sat Oct 25, 2025 10:03 am
Mij kan je zeker niet sussen met KV... Eigenlijk gaat dat een uitlachertje worden mijn gedacht.
2... Sommigen hier en op FB denken te kunnen wedijveren lol... Ik heb respect voor de fans die afreizen naar Mechelen en die de gezangen van de KV aanhang meer dan 90 minuten moeten aanhoren! Als KV op niveau speelt wordt het daar een forfaitscore en mag je nog tevreden zijn met die uitslag.

Carlke

Post by Carlke » Sat Oct 25, 2025 11:30 am

Voor de match begint weet je als we daar winnen spreken we even niet meer over degradatie ! Dan begint match en brengen we niks op de mat . 1 goeie actie en staan voor. Toen dacht ik we winnen seraing moet komen wij op tegenaanval 0-2.maar zelfs tegenaanval zat er niet in.dan weer van dat nu niet sy maar tikka knullig balverlies en doelpunt tegen . De spelers kan je niks kwalijk nemen te weinig kwaliteit. Den trainer tja geen hoogvlieger maar moet roeien met wat hij heeft. Enige schuldige kindermans , en je kan zeggen luc , maar kindermans heeft job aanvaard en was zeker dat hij dat kon met dat budjet. En dat hoorde je ook duidelijk in zijn podcast , wat een zever toen. Luc gaat toch ook moeten gaan inzien dat zijn investering fors minder waarde gaat hebben bij degradatie . Ik vind wat hij allemaal neergezet heeft toch netjes en verdiend enorm respect. Nu nog inzien dat het sportieve belangrijk is.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Oct 25, 2025 11:36 am

Carlke wrote:
Sat Oct 25, 2025 11:30 am
Voor de match begint weet je als we daar winnen spreken we even niet meer over degradatie ! Dan begint match en brengen we niks op de mat . 1 goeie actie en staan voor. Toen dacht ik we winnen seraing moet komen wij op tegenaanval 0-2.maar zelfs tegenaanval zat er niet in.dan weer van dat nu niet sy maar tikka knullig balverlies en doelpunt tegen . De spelers kan je niks kwalijk nemen te weinig kwaliteit. Den trainer tja geen hoogvlieger maar moet roeien met wat hij heeft. Enige schuldige kindermans , en je kan zeggen luc , maar kindermans heeft job aanvaard en was zeker dat hij dat kon met dat budjet. En dat hoorde je ook duidelijk in zijn podcast , wat een zever toen. Luc gaat toch ook moeten gaan inzien dat zijn investering fors minder waarde gaat hebben bij degradatie . Ik vind wat hij allemaal neergezet heeft toch netjes en verdiend enorm respect. Nu nog inzien dat het sportieve belangrijk is.
LVT is een uitstekend zakenman, heeft het ook bereikt in het leven respect maar van het voetbal heeft hij geen kaas gegeten geen schande hoor je kan niet perfect zijn als mens niemand is perfect maar blijf dan weg van het voetbal poepsimpel! Er zijn nog zulke zakenlui die faalden in het voetbal kijk maar naar Coucke, Maged, Duchatelet enz enz... Zelfs als we ons nog redden is het een kwestie van tijd dat we toch eens prijs hebben. Je blijft het geluk niet aan je zijde hebben. Eigenlijk al een prestatie dat je met dit budget nog in 1B al jaren zit!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Oct 25, 2025 12:21 pm

Carlke wrote:
Sat Oct 25, 2025 11:30 am
Ik denk eerlijk gezegd dat Luc dat als geen ander weet, ik verwacht dat ze met de winter een inspanning gaan leveren, anders is't hun eigen schuld.

Ik zat zelf op een comedy avond dus niets kunnen volgen, en ben blij dat'k heb kunnen lachen ipv mijn kas te liggen opvreten, ze maken het wel moeilijk om mezelf nog op te laden om uberhaupt nog te gaan zien mannekes...

Soit, tegen kv en Lommel er normaal gezien terug bij.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply