Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Lauwers
Re: Clubnieuws

Post by Lauwers » Fri Oct 24, 2025 11:38 am

Toegegeven... ik volg het allemaal wat grotere afstand :oops:
De podcast, die echt wel goed is, en laatst een stadsbezoekje aan Lier heeft toch terug een vonkje gegeven.

Zijn er eigenlijk nog plannen voor Kessel?
Kwam daar nog effectief een 2e kunstgrasveld dit seizoen, zoals ze ergens zeiden in de podcast?
Gaan ze daar verder nog vernieuwen? Toen ik daar laatst langs kwam, is het daar precies nog steeds hetzelfde ;)

Verder heb ik precies wel de indruk dat ze de kaart van de jeugd trekken en met veel belgen spelen.
Financiele noodzaak of bewuste keuze?
Ik las/hoorde ook al dat Van Thillo momenteel meer alles rond het sportieve aan het uitbouwen is, maar er puur sportief meer zou mogen gebeuren.

Beschamend om er zo ver vanaf te staan, maar door verschillende redenen heb ik het voetbal allemaal wat minder gevolgd :oops:

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Oct 24, 2025 1:07 pm

Lauwers wrote:
Fri Oct 24, 2025 11:38 am
Toegegeven... ik volg het allemaal wat grotere afstand :oops:
De podcast, die echt wel goed is, en laatst een stadsbezoekje aan Lier heeft toch terug een vonkje gegeven.

Zijn er eigenlijk nog plannen voor Kessel?
Kwam daar nog effectief een 2e kunstgrasveld dit seizoen, zoals ze ergens zeiden in de podcast?
Gaan ze daar verder nog vernieuwen? Toen ik daar laatst langs kwam, is het daar precies nog steeds hetzelfde ;)

Verder heb ik precies wel de indruk dat ze de kaart van de jeugd trekken en met veel belgen spelen.
Financiele noodzaak of bewuste keuze?
Ik las/hoorde ook al dat Van Thillo momenteel meer alles rond het sportieve aan het uitbouwen is, maar er puur sportief meer zou mogen gebeuren.

Beschamend om er zo ver vanaf te staan, maar door verschillende redenen heb ik het voetbal allemaal wat minder gevolgd :oops:
Welkom terug! Altijd welkom om bij ons op den berg een pintje te komen drinken en uw ongezouten mening te geven over het spel 😀
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Nov 04, 2025 2:27 pm

Ex-speler Andre De Nul overleden, RIP Andre. Een van de beste voetballers die ooit te bewonderen viel op het lisp!

Post Reply