Patro - Lierse [04-10-2025]
-
Re: Patro - Lierse [04-10-2025]
Je probeert niet eens te voetballen. Verontruste match toch weeral. Volgens mij op heel de match 1 keer 3 passen na elkaar voorwaarts. Simpele controles lukken niet. Zelfs tijdens dat we voorstonden geloofde ik nooit dat we op die manier punten gingen pakken.
Die rode kaart van Lenaerts…. Kan je niet verzinnen.
Het is duidelijk: deprimerend wordt het seizoen
Die rode kaart van Lenaerts…. Kan je niet verzinnen.
Het is duidelijk: deprimerend wordt het seizoen
Niks gezien , maar laat me raden
Tegen alle verwachtingen spelen we al bij al een degelijke partij en komen we voor .
Om na de rust den tegenstander op onze eigen helft op te vangen , en de voorsprong te verdedigen en spelen we zelf nog amper mee .
Correct me if im wrong , maar denk eerlijk gezegd dat ik er boenk opzit
Topcoach op de bank
Tegen alle verwachtingen spelen we al bij al een degelijke partij en komen we voor .
Om na de rust den tegenstander op onze eigen helft op te vangen , en de voorsprong te verdedigen en spelen we zelf nog amper mee .
Correct me if im wrong , maar denk eerlijk gezegd dat ik er boenk opzit

Topcoach op de bank

Goh, toch fout. We hebben nooit degelijk gespeeld. Meer geluk dan kunde bij de assist voor de goal waardoor Adinany gemakkelijk kan binnenduwen.Devyd wrote: ↑Sat Oct 04, 2025 10:00 pmNiks gezien , maar laat me raden
Correct me if im wrong , maar denk eerlijk gezegd dat ik er boenk opzit![]()
Topcoach op de bank![]()
Tweede helft inderdaad weer afgrijselijk.
- Justhomuch
Dat hij maar werk maakt van nen nieuwe trainer, een match die je volledig in handen hebt zo volledig naar de klote doen door foute wissels. Dien mens mist zijn familie da's duidelijk...Netzer wrote: ↑Sat Oct 04, 2025 9:57 pmGevochten als leeuwen, maar aanvallend was het toch weeral o zo weinig ...
Beste Luc Van Thillo, investeer in aanvallende versterking of geef de fakkel over aan iemand die dat wel kan. De excuses zijn op, maak werk van het budget, want ook dat is uw taak als voorzitter.
Zo, op deze manier, kan het echt niet verder.
Wij komen áltijd terug!
Oei was het nu slecht of redelijk? Waarvoor kreeg hij die rode kaart mss?
Hopelijk trainer morgen zijn c4
- Justhomuch
Vond ons zeker niet slecht spelen, je hebt die match in handen en geeft het gewoon weg door tactisch falen van de trainer, zoals veel sups al zeggen: strik er rond en weg er mee! Ik krijg de indruk dat hij het met opzet doet om een ontslagpremie te krijgen.
Wij komen áltijd terug!
Mee geweest en knap hoe palieter 30’dit blijft doen wat een sfeer ! Het spel tja wel willen maar weinig kunnen volgens mij. Al moet ik wel zeggen dat match er heel anders had kunnen uitzien. Was vlak voor mijn neus duidelijke penaltifout op adinany en dan moet die ook rood krijgen. Na de 0-1 stuurt onze trainer ze allemaal in eigen kot. En dan nog een aanvallende speler wisselen voor verdediger helemaal in u kot kruipen. Mertens laat zich wel makkelijk aftoeven met dat doelpunt al was het wel mooi afgewerkt ook. Deze ploeg mist duidelijk 2 a 3 kwalteitsspelers.en dan hebben ze nog trainer die veel rare dingen doet. Word spelen om te overleven simpel. Achteraan is het niet slecht maar j middenveld , flanken , aanval moet veel beter.