Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Re: Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Oei ik had 24 gezien. Menne bril ni op. 

Jawel, maar je had uw roze bril nog op.
Daar kunt ge hier tegenwoordig niet zo goed mee zien

Formerly known as Lisp-boy
Na zaterdag niet nee.
Na zondag dus excuus
-
Zijn jullie het eens met die Kurt Guldentops zijn laatste column:
“ meteen na afloop een striemend fluitconcert en een daverende shame on you aan. Was dit nodig? Wellicht niet. Want aan inzet en motivatie ontbrak het ook tegen de rode lantaarn uit de Challenger Pro League zeker niet. De bereidheid om het truitje nat te maken voor logo en club is zeker wel aanwezig bij de spelers.”
Persoonlijk vind ik dat nu niet echt iets dat eruit sprong zaterdag.
“ meteen na afloop een striemend fluitconcert en een daverende shame on you aan. Was dit nodig? Wellicht niet. Want aan inzet en motivatie ontbrak het ook tegen de rode lantaarn uit de Challenger Pro League zeker niet. De bereidheid om het truitje nat te maken voor logo en club is zeker wel aanwezig bij de spelers.”
- Justhomuch
Die shame on you was ook de emotie bij de supporters, zo'n kugu kijkt eerder rationeel naar een wedstrijd. Ik miste wel pressing, een ploeg als olympic charleroi moet je gewoon uit verband spelen, en zeker thuis.Daylon Claasen wrote: ↑Tue Sep 30, 2025 10:34 pmZijn jullie het eens met die Kurt Guldentops zijn laatste column:
Wat mij betreft hebben ze (weeral) iets recht te zetten.
Wij komen áltijd terug!
De spelers hebben zich wel ingezet met hetgeen ze konden.
De groep mist gewoon creativiteit en kwaliteit om zo'n dubbele verdediging te ontwrichten.
Dat gemis ligt niet bij de spelers...
De groep mist gewoon creativiteit en kwaliteit om zo'n dubbele verdediging te ontwrichten.
Dat gemis ligt niet bij de spelers...