Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Re: Lierse - Olympic Charleroi [28/09/2025]
Ik lees hier wel dat we niet gaan degraderen, maar als er geen verbetering komt en we blijven op deze manier aanklungelen dan ben ik daar niet helemaal zeker van.
Als je al tegen Olympic Charleroi er niet in slaagt van te scoren, laat staan echt kansen af te dwingen, dan gaan we het echt wel heel moeilijk krijgen.
Ik heb ondertussen ook nog heel weinig vertrouwen in onze American footballcoach, hij heeft 'het' gewoon niet.
Als je al tegen Olympic Charleroi er niet in slaagt van te scoren, laat staan echt kansen af te dwingen, dan gaan we het echt wel heel moeilijk krijgen.
Ik heb ondertussen ook nog heel weinig vertrouwen in onze American footballcoach, hij heeft 'het' gewoon niet.
Formerly known as Lisp-boy
Dit was wel ontstellend zwak. Zeer ontnuchterend.
Tactisch geen gameplan - maar ook op het veld niemand die dan het heft in handen neemt. Risico-schuw om maar niet te zeggen risico-loos.
Weten dat je een goede zaak kan doen in principe en dan zo tam, zo zielloos spelen.
Allemaal ne dikke stamp onder hun ..... (vul zelf maar in).
Tactisch geen gameplan - maar ook op het veld niemand die dan het heft in handen neemt. Risico-schuw om maar niet te zeggen risico-loos.
Weten dat je een goede zaak kan doen in principe en dan zo tam, zo zielloos spelen.
Allemaal ne dikke stamp onder hun ..... (vul zelf maar in).
Gewoon te weinig kwaliteit. 6 van de 8 matchen niet kunnen scoren...
In het begin van de 2e helft leek het tij te keren met plots wel voorzetten in de 16 die gevaarlijk waren, maar dat was een kwartier later alweer voorbij
We hebben offensieve versterking nodig, zoveel is al lang duidelijk maar ja...
In het begin van de 2e helft leek het tij te keren met plots wel voorzetten in de 16 die gevaarlijk waren, maar dat was een kwartier later alweer voorbij
We hebben offensieve versterking nodig, zoveel is al lang duidelijk maar ja...
Ik heb het effe laten bezinken maar ben enorm ontgoocheld na gisteren. Hoe je aan die wedstrijd begint is niet te begrijpen. Veel te afwachtend, niks creativiteit, geen drang naar voren....
En dit tegen een ploeg die volgens mij in eerste amateur in de problemen zou komen,.zelden zo een slecht team gezien.
De trainer heeft voor mij meer en meer afgedaan, akkoord dat er niet de grote aanvallende talenten zijn maar dit is echt verschrikkelijk. Hij begint veeeel te verdedigend. Ik denk dat zijn logica was om krachten te sparen na donderdag, en dan de tweede helft alles te geven ofzo...
Wat deze ploeg mist is een type kiriev, met die erbij win je gisteren, nu is er niemand die het verschil kan maken met 1pas of actie...Maar dan nog moet je deze ploeg gewoon over de knie leggen. Echt een schande. ...
Bon, ik vraag me af waar ik zit naar te kijken en mij druk zit in in te maken als je leest dat ze blij zijn met de 3e clean sheat op rij.ik twijfel of ik mij nog kan vereenzelven met een Lierse met zo weinig ambitie, maar volgende keer sta ik er toch weer tegen beter weten in
En dit tegen een ploeg die volgens mij in eerste amateur in de problemen zou komen,.zelden zo een slecht team gezien.
De trainer heeft voor mij meer en meer afgedaan, akkoord dat er niet de grote aanvallende talenten zijn maar dit is echt verschrikkelijk. Hij begint veeeel te verdedigend. Ik denk dat zijn logica was om krachten te sparen na donderdag, en dan de tweede helft alles te geven ofzo...
Wat deze ploeg mist is een type kiriev, met die erbij win je gisteren, nu is er niemand die het verschil kan maken met 1pas of actie...Maar dan nog moet je deze ploeg gewoon over de knie leggen. Echt een schande. ...
Bon, ik vraag me af waar ik zit naar te kijken en mij druk zit in in te maken als je leest dat ze blij zijn met de 3e clean sheat op rij.ik twijfel of ik mij nog kan vereenzelven met een Lierse met zo weinig ambitie, maar volgende keer sta ik er toch weer tegen beter weten in
Gisteren eindelijk 1ste x kunnen gaan zien. Ik weet niet wat mij het meest gefrustreerd heeft : het spel zelf of die triestige supporters in van a2 die al van in de eerste minuut iedereen liggen af te breken.
Het was idd niet goed, veel te traag en ik heb het toch ook niet in onze coach gezien.
Waarom bij een vrije trap aan de zijlijn met 3 spelers daar gaan staan?
En waar ik het helemaal van krijg is bij een hoekschop tegen dat er niemand vooraan blijft (of denk je dat El Touille in onze backlijn een duel gaat winnen?)
Ook de vervangingen. Waarom Masaki inbrengen rechts vooraan? Waarom Lenaerts de laatste 10 min niet brengen?
Van Meirvenne ook nog te plat en van Mertens ook weinig goeds gezien.
Onze kapitein is veel te traag en vertraagd dan ook nog eens het spel.
Ik vond het goed om na de rust terug met 4 achteraan te spelen maar op 10 min na hebben ze niks gedaan.
Ik snapte ook het plan van de laatste 15 min ni. Ofwel gebrei achteraan ofwel een slechte lange bal.
Shofner stond constant met armen te zwaaien om sneller naar voor te spelen maar werd niet gedaan
Adinany doet veel moeite maar …
Er moet echt wel creativiteit bij en ook vooraan iemand.
Nee, teleurgesteld
Het was idd niet goed, veel te traag en ik heb het toch ook niet in onze coach gezien.
Waarom bij een vrije trap aan de zijlijn met 3 spelers daar gaan staan?
En waar ik het helemaal van krijg is bij een hoekschop tegen dat er niemand vooraan blijft (of denk je dat El Touille in onze backlijn een duel gaat winnen?)
Ook de vervangingen. Waarom Masaki inbrengen rechts vooraan? Waarom Lenaerts de laatste 10 min niet brengen?
Van Meirvenne ook nog te plat en van Mertens ook weinig goeds gezien.
Onze kapitein is veel te traag en vertraagd dan ook nog eens het spel.
Ik vond het goed om na de rust terug met 4 achteraan te spelen maar op 10 min na hebben ze niks gedaan.
Ik snapte ook het plan van de laatste 15 min ni. Ofwel gebrei achteraan ofwel een slechte lange bal.
Shofner stond constant met armen te zwaaien om sneller naar voor te spelen maar werd niet gedaan
Adinany doet veel moeite maar …
Er moet echt wel creativiteit bij en ook vooraan iemand.
Nee, teleurgesteld
Dat van die corners om niemand vooraan te houden doen bijna alle ploegen. Daar zie ik het nut ook ni van in. Juist zoals da kort beginnen tikken vanaf de keeper naar de verdediger das ook zoiets nieuw.
Idd olympic ook. Dan zie je op een bepaald moment de laagste van Lierse halverwege hun helft staan. Zet 1 iemand vooraan en er blijven 2@ 3 man hangen.
Over ne nieuwe spits gesproken, ik was eens aant kijken bij de topschutters van eerste amateur. Daar loopt ene rond en heet Senda Mukandila. Heeft de laatste jaren steeds rond de 25 goals gemaakt. Eens raden vanwaar hij komt...
Just de beloften van Lierse. Sjot nu bij Ninove. Daarvoor bij Thes en daarvoor 2 jaar bij Lierse.
Besoccer.com
Just de beloften van Lierse. Sjot nu bij Ninove. Daarvoor bij Thes en daarvoor 2 jaar bij Lierse.
Besoccer.com
-
Da’s wat overdreven he: vorig seizoen 3 bij Thes. Nu idd wel heel goed begonnen bij Ninove met al 5 goals in 6 of 7 matchen.
De match zelf: ik mag er niet aan denken of ik krijg een depressie.
De match zelf: ik mag er niet aan denken of ik krijg een depressie.