Jong Gent - Lierse [25-09-2025]
Re: Jong Gent - Lierse [25-09-2025]
Eigenlijk niet. En vooral de manier waarop niet.
- Justhomuch
Individueel vind ik ons best wel wat kwaliteit hebben, alleen gaan wij naar jong gent zonder plan. Ambitie voor een punt, voor de goal postvatten en hopen dat we er geen binnenkrijgen.
Hierdoor kwam jong gent lekker in hun spel, en/of dat die gastjes dan kunnen voetballen. Ik snap niet dat je hier niet probeert hoge druk te zetten, een aantal fouten maakt, laten voelen.
We missen automatismes die wekelijks terugkomen en teren op individuele kwaliteit dat af en toe eens bovenkomt zoals tegen RWDM
Hierdoor kwam jong gent lekker in hun spel, en/of dat die gastjes dan kunnen voetballen. Ik snap niet dat je hier niet probeert hoge druk te zetten, een aantal fouten maakt, laten voelen.
We missen automatismes die wekelijks terugkomen en teren op individuele kwaliteit dat af en toe eens bovenkomt zoals tegen RWDM
- Justhomuch
Tegen belofteploegen moet je altijd fysieke strijd tonen, op gent hebben we dat met momenten gedaan, en dan zie je dat we de bovenhand nemen, maar dan kruipen ze daarna weer naar achter, ik denk door de vermoeidheid.jakkie wrote: ↑Sat Sep 27, 2025 9:01 amIndividueel vind ik ons best wel wat kwaliteit hebben, alleen gaan wij naar jong gent zonder plan. Ambitie voor een punt, voor de goal postvatten en hopen dat we er geen binnenkrijgen.
Wij komen áltijd terug!
Ik vrees dat we vooral een coach missen die zo'n dingen aanvoelt.jakkie wrote: ↑Sat Sep 27, 2025 9:01 amIndividueel vind ik ons best wel wat kwaliteit hebben, alleen gaan wij naar jong gent zonder plan. Ambitie voor een punt, voor de goal postvatten en hopen dat we er geen binnenkrijgen.
Formerly known as Lisp-boy
Ik snap niet dat je die Tika op links midden laat invallen en Matuta dan op rechtsmidden na het invallen van Mertens . Betuigd toch van een punt is goed genoeg op jong Gent . Zeer weinig ambitie mijn gedacht
Das idd raar. Ik vind dat den tikt en nog iets wel kan sjotten. Ik Zou Raymond Goethals zaliger die naam is graag hebben horen uitspreken.