Lierse - RWDM [19-09-2025]
Re: Lierse - RWDM [19-09-2025]
Eens.
Matuta op de rechtsbuiten terwijl De Vos fit is vind ik dan persoonlijk een grotere shock.
-
Tamas Krivitz
Clubliefde bestaat niet meer.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 18, 2025 4:30 pm2
Je weet ik ben fan van Jarno, die gast is al aan de kant geschoven en dan nog bijgetekend, laat enkel maar zien dat die een Liersehart heeft.
Jarno is hier nog momenteel omdat hij elders op dit niveau niet terecht kan.
Vanaf het moment dat hij een betere club zou vinden en die geeft er een habbekrats geld voor is hij weg.
- Justhomuch
Niet meer zou ik niet zeggen, moest hij echt willen had die al lang weggeweest.Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Sep 18, 2025 5:58 pmClubliefde bestaat niet meer.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 18, 2025 4:30 pm2
Je weet ik ben fan van Jarno, die gast is al aan de kant geschoven en dan nog bijgetekend, laat enkel maar zien dat die een Liersehart heeft.
Jarno is hier nog momenteel omdat hij elders op dit niveau niet terecht kan.
Vanaf het moment dat hij een betere club zou vinden en die geeft er een habbekrats geld voor is hij weg.
Wij komen áltijd terug!
Iemand nog iets gehoord van Joël Zwarts trouwens? Zijn we daar nu mee aan het spreken of niet (meer)?
Medelijden met Jarno... Had allang vertrokken desnoods naar een club reeks lager hoeveel keer is dit nu al niet in de rug gepakt? Kom nu niet af met DE BESTE MOET SPELEN he mensen bullshit! De volgende die mag starten zal de trainer zijn! Buiten 1 seizoen in 1B en 1 seizoen in eerste Amateurreeks onder Dave en Urbain is er nooit rust geweest op het lisp triestig...
Natuurlijk dat de beste moet spelen. Zou maar erg zijn anders.
Hemelen we hem niet beetje te veel op ! Zeg niet dat hij slecht is maar toch geen puntenpakker. Dat was peersman op vele momenten wel. We zullen nu zien met vroman , als hij zelfde niveau is mag men van mij terug de smet zetten.ozzy105 wrote: ↑Thu Sep 18, 2025 9:25 pmMedelijden met Jarno... Had allang vertrokken desnoods naar een club reeks lager hoeveel keer is dit nu al niet in de rug gepakt? Kom nu niet af met DE BESTE MOET SPELEN he mensen bullshit! De volgende die mag starten zal de trainer zijn! Buiten 1 seizoen in 1B en 1 seizoen in eerste Amateurreeks onder Dave en Urbain is er nooit rust geweest op het lisp triestig...
- Justhomuch
Urbain Spaenhoven, ik vond al dat het lang geleden was dat den Ozzy er over was begonnen 
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
In eerste instantie moet Jarno al niet (nog maar eens) aan de kant geschoven worden, hij staat al weken in een schietkraam, aan wie ligt dat? Aan die 10 sjotterkes voor hem he!Carlke wrote: ↑Fri Sep 19, 2025 6:09 pmHemelen we hem niet beetje te veel op ! Zeg niet dat hij slecht is maar toch geen puntenpakker. Dat was peersman op vele momenten wel. We zullen nu zien met vroman , als hij zelfde niveau is mag men van mij terug de smet zetten.ozzy105 wrote: ↑Thu Sep 18, 2025 9:25 pmMedelijden met Jarno... Had allang vertrokken desnoods naar een club reeks lager hoeveel keer is dit nu al niet in de rug gepakt? Kom nu niet af met DE BESTE MOET SPELEN he mensen bullshit! De volgende die mag starten zal de trainer zijn! Buiten 1 seizoen in 1B en 1 seizoen in eerste Amateurreeks onder Dave en Urbain is er nooit rust geweest op het lisp triestig...
Wij komen áltijd terug!