Lierse - Eupen [23/08/2025]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Justhomuch
Re: Lierse - Eupen [23/08/2025]

Post by Justhomuch » Sun Aug 24, 2025 2:35 pm

Zou onzen Ozzy al wakker zijn?
Wij komen áltijd terug!

Devyd

Post by Devyd » Sun Aug 24, 2025 2:46 pm

Als ze op deze manier de vorige 2 wedstrijden gestart zouden zijn , wil ik het nog wel eens zien tegen Beveren en Kortrijk !

Ongeloofelijk hoe we die 2 eerste wedstrijden aangepakt hebben .

Gisteren doen we in de eerste helft eigenlijk alles goed .

Maar de 2 de helft slaagt onze Coach er weer in om de boel bijna in te laten vallen als pudding .

Ik zie op de tribune dat Eupen de 2 de helft zijn systeem aanpast met 3 wissels . Dan zijn er 3 mogenlijkheden , ofwel blijven we hoog pressen en blijft Eupen in de problemen komen , ofwel passen we ons aan aan hun Systeem en beschermen we onze voorsprong . Ofwel zoals onze Coach het graag heeft met een voorsprong kruipen we achteruit en hopen we voor het beste , met het logische gevolg dat Eupen gevaarlijker wordt en dat het even goed 3-3 wordt ! Nog 2 ballen op de paal die ons bijna de nek omdraaiden .

Ik heb het al vaak gezegd en blijf het herhalen . Onze Coach kan niet het maximale uit dit team halen .

Maar vandaag geniet ik van de 3 punten 😁

KRKN

Post by KRKN » Sun Aug 24, 2025 3:13 pm

Eerste match die ik dit seizoen kon meepikken, en heb toch wel genoten. Zo'n avonden doen deugd. Wat een verschroeiende eerste helft. De score had nog een stuk hoger kunnen (en moeten?) oplopen.

Sy en Mertens maken van de nieuwkomers toch een erg gretige indruk. Blij dat de kop er ook af is voor Adinany.
Heel benieuwd wat dat tegen Beerschot gaat geven. Maar eerst vooral hier van genieten: dit doet deugd en smoort een crisis in de kiem.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Aug 25, 2025 12:14 pm

Ik denk dat alles in de vorige posts al gezegd is: wat een eerste helft :shock:

Ik had gezegd pas te oordelen tegen de ploegen waar we onze voet kunnen naast zetten: dat is goed bevallen.

Waarom spelen ze niet zo vooruit tegen Beveren en Kortrijk? Is dat omdat deze ploegen dat niet toelieten? Was Sy de ontbrekende schakel?

Snel scoren in dergelijke matchen helpt natuurlijk ook altijd.

Hulde aan Pallieter 30!

Post Reply