Lierse - Eupen [23/08/2025]
Re: Lierse - Eupen [23/08/2025]
Waar blijft de communicatie van de club over de blessure van Perdichizzi?
Formerly known as Lisp-boy
Ik wil hier een ticket bestellen voor iemand die meegaat vanavond. Sinds wanneer zijn de ticketprijzen voor volwassenen gestegen naar €25 voor de vakken achter het doel?
Is daar communicatie over geweest? Ik vind dat schandalig dure prijzen eerlijk gezegd.
Is daar communicatie over geweest? Ik vind dat schandalig dure prijzen eerlijk gezegd.
Spijtig van Pietro. Volgens mij staat buiten hem (Masaki) en De Vos (Mertens) de typeopstelling op plein die men voor het seizoen voor ogen had. Had je zo kunnen starten was het ineens volledig duidelijk waar we nu echt staan.
Zou den Ozzy al naar zijn bedje zijn? Hij is zo stil.
2-0 pour l histoire.
2-0 pour l histoire.
3-0 bij de rust. Veel inzet zoals in de vorige wedstrijden maar deze keer gekoppeld aan mooi en goed voetbal.
Mansour Sy die zeker een aanwinst is en Vanderhallen die zich duidelijk veel beter in zijn vel voelt centraal achterin.
Een goal en een assist voor Adinany, dat zal hem ook wel deugd doen en hopelijk vertrouwen geven.
Eerlijk, dit had ik niet verwacht, al moeten we ook zeggen dat Eupen echt wel zwak is.
Mansour Sy die zeker een aanwinst is en Vanderhallen die zich duidelijk veel beter in zijn vel voelt centraal achterin.
Een goal en een assist voor Adinany, dat zal hem ook wel deugd doen en hopelijk vertrouwen geven.
Eerlijk, dit had ik niet verwacht, al moeten we ook zeggen dat Eupen echt wel zwak is.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Komen nog goed weg, 3 punten is het enige dat telt.Netzer wrote: ↑Sat Aug 23, 2025 8:55 pm3-0 bij de rust. Veel inzet zoals in de vorige wedstrijden maar deze keer gekoppeld aan mooi en goed voetbal.
Wij komen áltijd terug!
Beresterke eerste helft, tweede helft onnodig bibberen.
Asare en Mayoka-Tika, topmiddenveld. Sy brengt ook heel veel voetballend vermogen.
Ons spitsenduo dat scoort en laat scoren. Knappe assist van Adinany.
We hebben misschien toch niet zo'n mindere ploeg, Kortrijk en Beveren staan ook niet voor niets met 9 op 9 op kop.
Zet daar nog een tweetal spelers bij en ik zie het terug zitten. Nu met vertrouwen naar het Kiel, die heel twijfelend zijn.
Asare en Mayoka-Tika, topmiddenveld. Sy brengt ook heel veel voetballend vermogen.
Ons spitsenduo dat scoort en laat scoren. Knappe assist van Adinany.
We hebben misschien toch niet zo'n mindere ploeg, Kortrijk en Beveren staan ook niet voor niets met 9 op 9 op kop.
Zet daar nog een tweetal spelers bij en ik zie het terug zitten. Nu met vertrouwen naar het Kiel, die heel twijfelend zijn.
Wat ik eerste helft gezien heb was heel mooi , daar kom je voor naar stadion , snel , mooi voetbal ,mooie doelpunten en kansen op 4 tot 5-0. Na rust was het minder , maar zeker niet slecht . De 3-1 mag nooit vallen balverlies aanvallend en achteraan alles open mag nooit na een 3-0. Maar na de 3-2 , stond het terug goed en kregen terug kansen. Voor mij sy , tika, vanderhallen, de kerf heel goed, ook adinany de muynk aanwezig vandaag. Enig minpuntje dat ik aanhaal de buyser kan mij niet overtuigen op moment . Ook elke match na 65 min krampen tot achter zijn oren . Zal wel goedkomen zeker met hem. Verdiende overwinnig alvast .
We zijn allemaal te pessimistisch geweest na die eerste 2 wedstrijden (ze staan niet voor niets allebei met 9 op 9).
De eerste helft was prachtig, ik had de avond voordien Bayern-RB Leipzig gezien en was bij de rust aan het dromen van een 6-0.
Ik denk dat het nog wel goed komt, hopelijk een 4 op 6 tegen Beerschot en Lokeren.
De eerste helft was prachtig, ik had de avond voordien Bayern-RB Leipzig gezien en was bij de rust aan het dromen van een 6-0.
Ik denk dat het nog wel goed komt, hopelijk een 4 op 6 tegen Beerschot en Lokeren.