Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Wie speelt geen rol weggesmeten geld , en is speler buiten Europa maakt het nog duurder.TV2002 wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 1:00 pmKleine correctie: nogmaals, Kindermans scout geen doelmannen. Brughmans heeft beoordeeld dat Baskett goed genoeg was om binnen te halen. Net zoals bijvoorbeeld bij Union is het niet de sportief directeur dat het zeggenschap heeft over de doelmannen, maar wel de keepersstaf. Dus om dit helemaal af te schuiven op Kindermans is gewoon niet juist.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 12:52 pmLuister ik snap de budget besprekingen heel goed, en snap ook dat financieel gezond zijn "prioriteit" is!
Alleen moeten we daar wel de kanttekening bij maken : Als we even nadenken voor vorige seizoen enzo hadden we de inkomsten van een Rocha (te weinig toen volgens mij maar kom) , uitgaande transfers vorig seizoen, ....
We hebben op dit moment niet één zo'n speler aangetrokken die volgens mij het zelfde potentiel heeft om voor een "lekker" bedrag te verkopen.
wat we momenteel nog met winstmarge hebben (volgens mij) op dat vlak zijn : De kerf , De buyser, Kireev (indien fit).
Je zit weer met overschot waar ze niet voor gaan komen met de zak geld zoals een Daguin die ik over de ganse lijn een flop vind van begin tot eind (sorry voor de believers)
Waar ik naartoe wil is --> die flow voor u "financieel" gezond zijn moet wel sportief gevoed blijven. Momenteel teren we mede op voorgaande winstjes op uitgaande transfers om budgetten aan te dikken. Als we op gebied van dat sportieve stilvallen, gaan we minder op die inkomsten rekenen.
Tel daarbij op dat als je elk jaar in een Challenger pro league (of lager) gaat onder top 6 bengelen. Puur economisch is dat het slechtste wat je als "zakelijke" ploeg kan doen. Challenger pro league gaat in de toekomst pak minder publiciteit krijgen met de clubs extra in eerste, sponsors hebben hoger op 2 extra opties, minder aandacht voor tweede, ... meer en meer partners zullen terug afhaken.
Dus als je financiel en sportief de boot nu niet wil missen, had je of moet je nu net die extra inspanning doen om mee te spelen of op zijn minst beter te doen dan vorig seizoen.
Dit klinkt heel doom denkend misschien en ik ben er hier int verleden al op aangesproken, maar momenteel missen we de boot zowel sportief als toekomst gericht financieel. En dan mag LVT al jaren fier zijn dat we financieel gezond waren...
Om effe terug te komen op de communicatie tussen LVT , Kindermans en onze coach : LVT's uitspraak over de centrale as bevestiging van een zakenman met niet de nodige kennis van voetbal zelf (zeg niet dat die dom is he!). Kindermans, teert op succesjes van gratis transfers die soms een succes zijn... Maar haalt met veel bombardon geluid een keeper in die de volgende week al richting exit gericht staat...onze coach, eerlijk ik denk gewoon dat ze hopen dat hij hier doen kan wat hij in Oostende deed... met niets toch een beetje iets maken.
Er moet gewoon wat bij, we krijgen momenteel geen drie linies aan elkaar geknoopt, we kunnen niet teren op snelle flanken alleen , en vooraan hebben we gewoon niets momenteel! En de jeugdkaart trekken TOP!! bedoel talent dat doorbreekt GRAAG! Maar die jong mannen er in massa bijplakken om u "selectie" groter te laten lijken, is het ook niet hé.
Vind jij Daguin echt een flop? Zijn eerste 3 maanden bij ons waren toch gewoon echt super goed?
Kindermans is voor mij degene die doodleuk verkondigde dat ervaring eigenlijk niet echt van belang is.
Ik kan die man nooit meer au sérieux nemen.
Ik kan die man nooit meer au sérieux nemen.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Daguin was echt wel goed, lang geleden dat ik nog zo'n speler in een Liersetenue met die passing en traptechniek, vanaf nxt away gene prij meer uiteen getrapt.Carlke wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 4:36 pmWie speelt geen rol weggesmeten geld , en is speler buiten Europa maakt het nog duurder.TV2002 wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 1:00 pmKleine correctie: nogmaals, Kindermans scout geen doelmannen. Brughmans heeft beoordeeld dat Baskett goed genoeg was om binnen te halen. Net zoals bijvoorbeeld bij Union is het niet de sportief directeur dat het zeggenschap heeft over de doelmannen, maar wel de keepersstaf. Dus om dit helemaal af te schuiven op Kindermans is gewoon niet juist.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 12:52 pmLuister ik snap de budget besprekingen heel goed, en snap ook dat financieel gezond zijn "prioriteit" is!
Alleen moeten we daar wel de kanttekening bij maken : Als we even nadenken voor vorige seizoen enzo hadden we de inkomsten van een Rocha (te weinig toen volgens mij maar kom) , uitgaande transfers vorig seizoen, ....
We hebben op dit moment niet één zo'n speler aangetrokken die volgens mij het zelfde potentiel heeft om voor een "lekker" bedrag te verkopen.
wat we momenteel nog met winstmarge hebben (volgens mij) op dat vlak zijn : De kerf , De buyser, Kireev (indien fit).
Je zit weer met overschot waar ze niet voor gaan komen met de zak geld zoals een Daguin die ik over de ganse lijn een flop vind van begin tot eind (sorry voor de believers)
Waar ik naartoe wil is --> die flow voor u "financieel" gezond zijn moet wel sportief gevoed blijven. Momenteel teren we mede op voorgaande winstjes op uitgaande transfers om budgetten aan te dikken. Als we op gebied van dat sportieve stilvallen, gaan we minder op die inkomsten rekenen.
Tel daarbij op dat als je elk jaar in een Challenger pro league (of lager) gaat onder top 6 bengelen. Puur economisch is dat het slechtste wat je als "zakelijke" ploeg kan doen. Challenger pro league gaat in de toekomst pak minder publiciteit krijgen met de clubs extra in eerste, sponsors hebben hoger op 2 extra opties, minder aandacht voor tweede, ... meer en meer partners zullen terug afhaken.
Dus als je financiel en sportief de boot nu niet wil missen, had je of moet je nu net die extra inspanning doen om mee te spelen of op zijn minst beter te doen dan vorig seizoen.
Dit klinkt heel doom denkend misschien en ik ben er hier int verleden al op aangesproken, maar momenteel missen we de boot zowel sportief als toekomst gericht financieel. En dan mag LVT al jaren fier zijn dat we financieel gezond waren...
Om effe terug te komen op de communicatie tussen LVT , Kindermans en onze coach : LVT's uitspraak over de centrale as bevestiging van een zakenman met niet de nodige kennis van voetbal zelf (zeg niet dat die dom is he!). Kindermans, teert op succesjes van gratis transfers die soms een succes zijn... Maar haalt met veel bombardon geluid een keeper in die de volgende week al richting exit gericht staat...onze coach, eerlijk ik denk gewoon dat ze hopen dat hij hier doen kan wat hij in Oostende deed... met niets toch een beetje iets maken.
Er moet gewoon wat bij, we krijgen momenteel geen drie linies aan elkaar geknoopt, we kunnen niet teren op snelle flanken alleen , en vooraan hebben we gewoon niets momenteel! En de jeugdkaart trekken TOP!! bedoel talent dat doorbreekt GRAAG! Maar die jong mannen er in massa bijplakken om u "selectie" groter te laten lijken, is het ook niet hé.
Vind jij Daguin echt een flop? Zijn eerste 3 maanden bij ons waren toch gewoon echt super goed?
Kindermans is ook nog heel jong he, denk dat we binnen x aantal jaren zeggen "amai hadden we die maar bijgehouden"
Wij komen áltijd terug!
De Daguin van voor nieuwjaar was echt een meerwaarde, na nieuwjaar ronduit zwak. Ik denk dat hij een trap onder z'n kont nodig had, en die heeft hij gekregen. Het feit dat hij ook nog steeds in selectie zit, wil toch zeggen dat ze ergens nog rekening met hem houden? Ik vermoed dat het bij Matuta het omgekeerde effect heeft gehad en die niet bereid is om ervoor te knokken. Nogmaals pure speculatie en kan er totaal fout bij zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 9:40 pmDaguin was echt wel goed, lang geleden dat ik nog zo'n speler in een Liersetenue met die passing en traptechniek, vanaf nxt away gene prij meer uiteen getrapt.Carlke wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 4:36 pmWie speelt geen rol weggesmeten geld , en is speler buiten Europa maakt het nog duurder.TV2002 wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 1:00 pm
Kleine correctie: nogmaals, Kindermans scout geen doelmannen. Brughmans heeft beoordeeld dat Baskett goed genoeg was om binnen te halen. Net zoals bijvoorbeeld bij Union is het niet de sportief directeur dat het zeggenschap heeft over de doelmannen, maar wel de keepersstaf. Dus om dit helemaal af te schuiven op Kindermans is gewoon niet juist.
Kindermans is ook nog heel jong he, denk dat we binnen x aantal jaren zeggen "amai hadden we die maar bijgehouden"
Daguin mag toch iets meer krediet krijgen vind ik. Was 1 van onze beste spelers voor geruime tijd, maar inderdaad wel ferm teruggezakt in de tweede helft. Maar om daar nu Vanderhallen voor naar het middenveld voor te schuiven…
-
Wel sterk dat niemand op langetermijn het gevaar van het Sportieve/financiele niet leest, enkel alleen op Daguin verder gaat! 

- Justhomuch
Zwijgen is toestemmenandyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 11:01 pmWel sterk dat niemand op langetermijn het gevaar van het Sportieve/financiele niet leest, enkel alleen op Daguin verder gaat!![]()

Wij komen áltijd terug!
Als je er dan toch om vraagtandyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 11:01 pmWel sterk dat niemand op langetermijn het gevaar van het Sportieve/financiele niet leest, enkel alleen op Daguin verder gaat!![]()

- Kireev heeft eerst een jaar bij beloften getraind - dan heel seizoen in A-kern maar amper gespeeld tot SVDB kwam - vorig jaar is hij beetje "ontploft". Mogelijks zitten daar nog een paar spelers tussen die we binnen dit en 2 jaar wel kunnen verkopen met "meerwaarde"
- Luc zijn voetbalkennis is beperkt, klopt zeker. Daarom was ik blij te zien dat hij gisteren mee aan het werken was op de parking ipv transfers te regelen. Dat laat hij over aan "de kenners". Je hebt ook voorzitters die bepalen welke spelers gehaald moeten worden...
Als Luc risico durft nemen, schiet hij het transferbedrag dat we hopen te halen voor Kireev voor en dan als de transfer rond is, recupereert hij dit geld terug. Helaas zal het in de praktijk veel lastiger zijn dan ik hier even neerschrijf.
Maar het klopt wel wat je zegt; deze ploeg heeft nood aan enkele versterkingen anders gaat het een lastig seizoen worden.
-
Het is maar hoe je het bekijkt, respect dat Luc de handen uit de mouwen steekt, daar is niks mis mee, maar hij is geen werkman, wel een businessman, die voor de overname van de club toch al een en ander bewezen heeft. Nog liever zou ik hem zien in overleg voor lucratieve sponsordeals, samenwerking met de een of andere binnen-of buitenlandse ploegen, besprekingen doet voor de financiele en sportieve uitbouw van de club etc....., ik denk dat de nood daar hoog ligt, hierover weinig of geen communicatie tenzij de aap uit de mouw komt tijdens de supportersavond, laat ons hopen.Barry wrote: ↑Wed Aug 20, 2025 9:20 amAls je er dan toch om vraagtandyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 11:01 pmWel sterk dat niemand op langetermijn het gevaar van het Sportieve/financiele niet leest, enkel alleen op Daguin verder gaat!![]()
Er zit zeker een waarheid in uw financiele analyse. Al wil ik er een paar zaken tegenover zetten:
- Kireev heeft eerst een jaar bij beloften getraind - dan heel seizoen in A-kern maar amper gespeeld tot SVDB kwam - vorig jaar is hij beetje "ontploft". Mogelijks zitten daar nog een paar spelers tussen die we binnen dit en 2 jaar wel kunnen verkopen met "meerwaarde"
- Luc zijn voetbalkennis is beperkt, klopt zeker. Daarom was ik blij te zien dat hij gisteren mee aan het werken was op de parking ipv transfers te regelen. Dat laat hij over aan "de kenners". Je hebt ook voorzitters die bepalen welke spelers gehaald moeten worden...
Als Luc risico durft nemen, schiet hij het transferbedrag dat we hopen te halen voor Kireev voor en dan als de transfer rond is, recupereert hij dit geld terug. Helaas zal het in de praktijk veel lastiger zijn dan ik hier even neerschrijf.
Maar het klopt wel wat je zegt; deze ploeg heeft nood aan enkele versterkingen anders gaat het een lastig seizoen worden.
- Justhomuch
Is wel van onder aan de ladder begonnen, zijn ouders waren boeren dus weet wel degelijk wat (fysiek) werken is.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Aug 20, 2025 10:11 amHet is maar hoe je het bekijkt, respect dat Luc de handen uit de mouwen steekt, daar is niks mis mee, maar hij is geen werkman, wel een businessman, die voor de overname van de club toch al een en ander bewezen heeft. Nog liever zou ik hem zien in overleg voor lucratieve sponsordeals, samenwerking met de een of andere binnen-of buitenlandse ploegen, besprekingen doet voor de financiele en sportieve uitbouw van de club etc....., ik denk dat de nood daar hoog ligt, hierover weinig of geen communicatie tenzij de aap uit de mouw komt tijdens de supportersavond, laat ons hopen.Barry wrote: ↑Wed Aug 20, 2025 9:20 amAls je er dan toch om vraagtandyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 19, 2025 11:01 pmWel sterk dat niemand op langetermijn het gevaar van het Sportieve/financiele niet leest, enkel alleen op Daguin verder gaat!![]()
Er zit zeker een waarheid in uw financiele analyse. Al wil ik er een paar zaken tegenover zetten:
Wij komen áltijd terug!