Absoluut, en een mooie revanche voor hoe ze hem bij Lommel bij 't vuil hebben gezet.Barry wrote: Mon Apr 21, 2025 9:57 pm Jari de Busser pakt beker met Go Ahead Eagles. Man van de match, paar heel goeie reddingen en bij penalty-reeks ook 2 gestopt. Leuk voor zo'n jeugdproduct, jammer dat hij nooit echt is doorgebroken op het Lisp zelf.
Eredivisie
Re: Eredivisie
Ook in beroep krijgt Vitesse geen prof licentie.
Het einde is nu wel heel dichtbij. Spijtig!
- Justhomuch
Kunnen nog naar de rechter stappen, maar is vrees ik gameover. Dejavu-gevoel.polydor wrote: Fri Aug 01, 2025 4:23 pm Ook in beroep krijgt Vitesse geen prof licentie.
Wij komen áltijd terug!
Volgens onafhankelijke juristen maakt een burgerlijke procedure zeer weinig kans: het dossier van de KNVB blijkt waterdicht te zijn.Justhomuch wrote: Fri Aug 01, 2025 5:13 pmKunnen nog naar de rechter stappen, maar is vrees ik gameover. Dejavu-gevoel.polydor wrote: Fri Aug 01, 2025 4:23 pm Ook in beroep krijgt Vitesse geen prof licentie.
Wat vooral in hun nadeel speelt, is dat ze jarenlang hun licentiedossier hebben vervalst.
- Justhomuch
Dan weet je dat het moeilijk wordtpolydor wrote: Sat Aug 02, 2025 8:51 amVolgens onafhankelijke juristen maakt een burgerlijke procedure zeer weinig kans: het dossier van de KNVB blijkt waterdicht te zijn.Justhomuch wrote: Fri Aug 01, 2025 5:13 pmKunnen nog naar de rechter stappen, maar is vrees ik gameover. Dejavu-gevoel.polydor wrote: Fri Aug 01, 2025 4:23 pm Ook in beroep krijgt Vitesse geen prof licentie.
Wat vooral in hun nadeel speelt, is dat ze jarenlang hun licentiedossier hebben vervalst.
Wij komen áltijd terug!