Voorbereiding seizoen 2025-2026
-
Re: Voorbereiding seizoen 2025-2026
Je kan het zo noemen, ik baseer me op de dingen en feiten die achter de schermen gebeuren, niet op die we als supporter o zo graag willen zien.
De verslaggeving van de match op facebook was ook weer bedroevend, maar bij Berchem kunnen ze dat wel...
Mooie winst tegen Thes sport, toch een topploeg in de amateurreeksen en dit met onze beloftenploeg.
Lenaerts opnieuw een doelpuntje, die kan voor mij echt wel 3de spits zijn!
Heeft iemand meegekregen wat de reden is dat we bijna niet met onze A ploeg aantreden? Heb zelf altijd gevoetbald en de laatste rechte lijn van de voorbereiding was er om automatisme te kweken met hier en daar de sterkste ploeg matchniveau te laten opdoen.
Heeft iemand meegekregen wat de reden is dat we bijna niet met onze A ploeg aantreden? Heb zelf altijd gevoetbald en de laatste rechte lijn van de voorbereiding was er om automatisme te kweken met hier en daar de sterkste ploeg matchniveau te laten opdoen.
Ik vermoed dat ze dit weekend nog achter gesloten deuren gaan spelen tegen een sterkere tegenstander. Ik ben geen voorstander van die matchen zonder publiek maar heeft op dit moment vooral 2 redenen: 1) Beveren kan niet scouten (ook de reden dat ze nog niets communiceren denk ik, ik heb Fortuna Sittard horen vallen) 2) Qua veiligheid moet er niets in gang gezet wordenjakkie wrote: ↑Thu Jul 31, 2025 7:05 amMooie winst tegen Thes sport, toch een topploeg in de amateurreeksen en dit met onze beloftenploeg.
Over Lenaerts: Hoor daar van binnen de staf heel veel positieve geluiden over én is ook nog maar 17. Is wel allesbehalve een echte killer. Maar wat mij betreft kan die zeker één van de spitsen zijn om mee te nemen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Scoort in elk geval vlotter als Sampers, en die werd op handen en voeten gedragen.Axassin wrote: ↑Thu Jul 31, 2025 3:53 pmIk vermoed dat ze dit weekend nog achter gesloten deuren gaan spelen tegen een sterkere tegenstander. Ik ben geen voorstander van die matchen zonder publiek maar heeft op dit moment vooral 2 redenen: 1) Beveren kan niet scouten (ook de reden dat ze nog niets communiceren denk ik, ik heb Fortuna Sittard horen vallen) 2) Qua veiligheid moet er niets in gang gezet wordenjakkie wrote: ↑Thu Jul 31, 2025 7:05 amMooie winst tegen Thes sport, toch een topploeg in de amateurreeksen en dit met onze beloftenploeg.
Over Lenaerts: Hoor daar van binnen de staf heel veel positieve geluiden over én is ook nog maar 17. Is wel allesbehalve een echte killer. Maar wat mij betreft kan die zeker één van de spitsen zijn om mee te nemen.
Wij komen áltijd terug!
Fortuna heb ik ook gehoord, maar die zouden hebben afgezegd.
Morgen oefenmatch tegen Lalou achter besloten deuren.
Tegen de spelers die vandaag tegen Gent zijn ingevallen en heel de match op de bank zaten aangevuld met spelers die de selectie niet hebben gehaald.
0 2 overwinning. Goals van Demunyck en De Buyser.