Voorbereiding seizoen 2025-2026

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Axassin
Re: Voorbereiding seizoen 2025-2026

Post by Axassin » Mon Jul 28, 2025 9:37 am

TV2002 wrote:
Sun Jul 27, 2025 6:37 pm
Mogelijks toch nog positief nieuws. Martin Bader, de CSO van One Touch Football en dus onze Duitse investeerder was gewoon aanwezig vandaag en bekeek de match aan de zijde van Van Thillo (en Jean-Marie Pfaff ook btw).

Stappen die Duitsers dan toch nog mee in het verhaal?
Ben je zeker dat dit Martin Bader was en niet Piet De Zaeger (hebben wat van elkaar weg)? Die stonden alleszins samen boven. En door stond Jean-Marie Pfaff ook bij. De reden dat die laatste aanwezig was, is omdat de vriend van zijn kleindochter bij Berchem speelt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jul 28, 2025 9:42 am

Daylon Claasen wrote:
Sun Jul 27, 2025 10:48 pm
Lenaerts vond ik meer dan degelijk. Lijkt me een interessant profiel om komend seizoen af en toe wat speelminuten te gunnen. Voor de rest was, zonder te overdrijven, iedereen rotslecht. Sorry maar als dit onze bank is voor komend seizoen….

Er wordt vaak met lof gesmeten naar LVT omwille van de investeringen die hij doet in de infrastructuur van de club. Veldjes in Emblem opkopen, een nieuwe bezoekerstribune, allemaal goed en wel maar ondertussen moeten mensen nog steeds een dik halfuur (!) aanschuiven wanneer ze een ticket willen kopen aan de loketten. En dit voor een oefenmatchke tegen Berchem. Het opzichzelf al beschamende sanitair, lijkt ook volledig aan haar lot te worden overgelaten. Nochtans al meermaals opgemerkt & gecommuniceerd naar de club toe dat dat ondermaats is. De containerked aan het begin van den berg stonden onder water. Scanners voor tickets ook nog steeds een gedoe.

Lange tijd vond ik dit alles nog enigzins charmant & eigen aan ons lierse, maar stillekes aan begint het mij toch vooral te irriteren. Al deze extrasportieve tekortkomingen samen met het feit dat er een (waanzinnig slecht) B-elftal werd opgesteld op de fandag, zorgden toch voor een zure nasmaak. Een zogenaamde hoogdag kan je toch vele beter aanpakken. Veel zieltjes zullen er alleszins niet gewonnen zijn vandaag
Denk wel dat dat nog op de bucketlist staat al hetgeen je opnoemt.

Voelt nog steeds wrang verliezen van Berchem, maar als ze hun eerste wedstrijd gelijk spelen tegen beveren is alles weer vergeten...
Wij komen áltijd terug!

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jul 28, 2025 10:35 am

Axassin wrote:
Mon Jul 28, 2025 9:37 am
TV2002 wrote:
Mogelijks toch nog positief nieuws. Martin Bader, de CSO van One Touch Football en dus onze Duitse investeerder was gewoon aanwezig vandaag en bekeek de match aan de zijde van Van Thillo (en Jean-Marie Pfaff ook btw).

Ben je zeker dat dit Martin Bader was en niet Piet De Zaeger (hebben wat van elkaar weg)? Die stonden alleszins samen boven. En door stond Jean-Marie Pfaff ook bij. De reden dat die laatste aanwezig was, is omdat de vriend van zijn kleindochter bij Berchem speelt.
Goh nu je dat zegt, dat zou ook kunnen. En zou mss logischer zijn ook.
Excuses voor de foute informatie!

Ik maak hier meteen een afspraak bij de oogarts en verlaat in stilte het forum... :mrgreen:

Axassin

Post by Axassin » Mon Jul 28, 2025 11:46 am

TV2002 wrote:
Mon Jul 28, 2025 10:35 am
Axassin wrote:
TV2002 wrote:

Ik maak hier meteen een afspraak bij de oogarts en verlaat in stilte het forum... :mrgreen:
Maar het kan hoor, zijn anderen die mij zeggen dat het inderdaad Martin Bader was.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jul 28, 2025 12:16 pm

Axassin wrote:
Mon Jul 28, 2025 11:46 am
TV2002 wrote:
Mon Jul 28, 2025 10:35 am
Axassin wrote:

Maar het kan hoor, zijn anderen die mij zeggen dat het inderdaad Martin Bader was.
Hij trok alleszins toch heel hard op Martin Bader. Heb ze wel niet horen spreken met elkaar, anders wisten we het zeker.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Jul 28, 2025 12:27 pm

De uitleg die Shoffner geeft zoals te lezen valt in GVA klinkt in eerste instantie aannemelijk.

Toch blijft die alles zeer ongelukkig en onprofessioneel overkomen.

Hoe en wanneer is die zaterdag-match beslist? Het lijkt me op het allerlaatste nippertje gezien men gedurende de ganse week de achterban blijft warm maken voor de fandag en de bijhorende "galamatch".
Als dit echt gebeurd is wetende dat een veredelde B-kern opgesteld gaat worden dan vind ik dat persoonlijk zeer ongelukkig om maar niet de de woorden "niet zo correct" in de mond te nemen.

Gezien de gevoerde promotie was dit wel degelijk de moment om twijfelaars over de streep te trekken met nog steeds in het achterhoofd dat de mercato nog gaande is en dat er nog wel degelijk versterkingen op komst kunnen zijn.

Dit is nu helemaal niet gebeurd - integendeel: zoals het nu verlopen is, laat het een wrange smaak na van teleurstelling.

Een gemiste kans waar lessen moeten uit getrokken worden.

Wat wel duidelijk geworden is, is dat de B-kern te licht is. Toch een licht punt: misschien dat enkelen toch beter kunnen mits wat betere spelers om zich heen.

Daylon Claasen

Post by Daylon Claasen » Mon Jul 28, 2025 1:19 pm

De fout ligt dan ook niet bij Schoffner, de keuze om niet 2dagen achtereen dezelfde ploeg te laten opdraven is volkomen begrijpelijk. De last-minute beslissing van bovenaf om zaterdag tegen die qatari te spelen, daar ligt de fout. Die keuze is opzich al bedenkelijk te noemen. Als je dan toch zo een vreemde beslissing neemt, communiceer dat dan op zn minst naar de supporters toe. Dat is waar het schoentje wringt, nu is het gemakkelijk voor het bestuur om Schoffner zich te laten verantwoorden, maar de fout ligt wel degelijk bij hun.

De communicatie van de club uit is echt schandalig. Vorig jaar die farsse met de promotion play-offs, deze zomer ivm de velden op Emblem, gisteren geen overzicht van de namen op het veld, communicatie ivm Claes &Boone. Dit allemaal op een paar maanden tijd. Dit frustreert mij veel harder dan een ambitieloos transferbeleid. Dat er geen centen zijn om mee te concurreren voor top 6 daar kan ik nog inkomen, maar een paar degelijke mensen aanstellen die zich bezig houden met de communicatie, het administratieve & commerciële aspect van de club. Komaan zeg is dat ook al teveel gevraagd?

esreil

Post by esreil » Mon Jul 28, 2025 2:33 pm

De match van zaterdag was wellicht financieel interessant. Daar kan ik dan nog inkomen.
Ook dat je geen 2 keer 90' wil spelen op 1 weekend.
1+1 is bij mij dan heel simpel: Speel zaterdag met uw beloften en zondag met uw A-ploeg voor uw eigen fans.

Maar zo simpel ligt het wellicht niet. Vermoed dat de olliedollars betaald hebben om aan te treden tegen de 1e ploeg.
Hopelijk compenseren die ruimschoots het gemis aan potentiële klantenbinding.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Mon Jul 28, 2025 3:12 pm

De match spelen tegen de Qatarezen voor enkele oliedollars en zo je eigen fans verloochenen op de fandag is pure commerciele prostitutie.
De maskers vallen stilaan af, LVT verkoopt alles wat opbrengt, vergeet niet dat alle (Real Estate) investeringen alleen door hem gebeuren, maar tevens dat alle huuropbrengsten die de club aan hem betaald, abo inkomsten, transfergelden etc. enkel en alleen aan hem toekomen. Een ding is zeker: dit business model gebaseerd op eigen persoonlijk gewin is totaal verkeerde boel, de club zelf heeft NIKS !!
Het is nu wachten op extra investeerders met mede-zeggingschap of hopelijk de totale verkoop van de club, de sympatieke LVT verkoopt zichzelf goed, maar is voor ons niet de Messias die velen hem (nog) toelichten.
De mensen die hem een strobreed in de weg leggen laat hij verdwijnen met in het zog de vroegere grotere sponsors die bestuurlijke verantwoordelijkheid vroegen (Zimmer Staal etc....),met tot slot nieuwe geinteresseerde investeerders die de deur gewezen worden onder het mom geen geel-zwart Lierse hart te hebben.
Al loopt de echte intentie nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel......

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jul 28, 2025 5:06 pm

Tamas Krivitz wrote:
Mon Jul 28, 2025 3:12 pm
De match spelen tegen de Qatarezen voor enkele oliedollars en zo je eigen fans verloochenen op de fandag is pure commerciele prostitutie.
De maskers vallen stilaan af, LVT verkoopt alles wat opbrengt, vergeet niet dat alle (Real Estate) investeringen alleen door hem gebeuren, maar tevens dat alle huuropbrengsten die de club aan hem betaald, abo inkomsten, transfergelden etc. enkel en alleen aan hem toekomen. Een ding is zeker: dit business model gebaseerd op eigen persoonlijk gewin is totaal verkeerde boel, de club zelf heeft NIKS !!
Het is nu wachten op extra investeerders met mede-zeggingschap of hopelijk de totale verkoop van de club, de sympatieke LVT verkoopt zichzelf goed, maar is voor ons niet de Messias die velen hem (nog) toelichten.
De mensen die hem een strobreed in de weg leggen laat hij verdwijnen met in het zog de vroegere grotere sponsors die bestuurlijke verantwoordelijkheid vroegen (Zimmer Staal etc....),met tot slot nieuwe geinteresseerde investeerders die de deur gewezen worden onder het mom geen geel-zwart Lierse hart te hebben.
Al loopt de echte intentie nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel......
Olé we zijn weer vertrokken.

Post Reply