Voorbereiding seizoen 2025-2026
- Justhomuch
Re: Voorbereiding seizoen 2025-2026
Wij komen áltijd terug!
Toch weer jammer dat ze de match op de fandag aankondigen als galamatch maar dan de B-ploeg opstellen aangevuld met beloftenspelers.
Slechte klantenbinding en een mini-fluitconcertje als resultaat.
Slechte klantenbinding en een mini-fluitconcertje als resultaat.
Toch blij dat ik niet de moeite heb gedaan om te gaan kijken. Dit is toch respectloos tegenover de supporters? Of ben ik zo mis?
Geweldige klantenbinding, op een moment waarop toch veel supporters al hun twijfels hebben.
Was die oefenmatch tegen die Saudische ploeg dan o zo belangrijk? Nee, dit kon en moest veel beter.
Was die oefenmatch tegen die Saudische ploeg dan o zo belangrijk? Nee, dit kon en moest veel beter.
Mogelijks toch nog positief nieuws. Martin Bader, de CSO van One Touch Football en dus onze Duitse investeerder was gewoon aanwezig vandaag en bekeek de match aan de zijde van Van Thillo (en Jean-Marie Pfaff ook btw).
Stappen die Duitsers dan toch nog mee in het verhaal?
Die hebben toch gwn 5 % van de aandelen in handen .TV2002 wrote: ↑Sun Jul 27, 2025 6:37 pmMogelijks toch nog positief nieuws. Martin Bader, de CSO van One Touch Football en dus onze Duitse investeerder was gewoon aanwezig vandaag en bekeek de match aan de zijde van Van Thillo (en Jean-Marie Pfaff ook btw).
Jaja maar ik zeg het maar omdat er een gerucht was dat die Duitsers weg waren.Tokky89 wrote: ↑Sun Jul 27, 2025 6:42 pmDie hebben toch gwn 5 % van de aandelen in handen .TV2002 wrote: ↑Sun Jul 27, 2025 6:37 pmMogelijks toch nog positief nieuws. Martin Bader, de CSO van One Touch Football en dus onze Duitse investeerder was gewoon aanwezig vandaag en bekeek de match aan de zijde van Van Thillo (en Jean-Marie Pfaff ook btw).
Wat ben ik blij dat ik er niet vroeg was , een fandag waar je niet naar uitkijkt of ben ik mis ? En dan moest het ergste nog komen, had wel gedacht paar beloften maar dit dikke schande. 2 spelers die basis waren vorig jaar die dan vandaag ook helemaal door de mand zijn gevallen, matuta , daquin. Dan onze nieuwe jongeren die we haalden zogezegd kwaliteit genoeg hadden, zelfs tegen berchem ging het niet. De ridder , van elsuweghe, toch magere kost tegen 2 de amateur. Hidroui net als sammy dribellen maar niks rendabel .spits vooraan wel balvast maar voor de rest, maar ja hoorde na match 17 jaar was , oke dan begrijp ik het die kan er wel komen sterk van gestal. Hopelijk nog kwaliteit op komst want we hebben geen echte bank dat heb ik vandaag gezien . Hoogdag zeiden ze vandaag . Ik noem het laagvlieger eigenlijk jammer dit te moeten zeggen.
-
Lenaerts vond ik meer dan degelijk. Lijkt me een interessant profiel om komend seizoen af en toe wat speelminuten te gunnen. Voor de rest was, zonder te overdrijven, iedereen rotslecht. Sorry maar als dit onze bank is voor komend seizoen….
Er wordt vaak met lof gesmeten naar LVT omwille van de investeringen die hij doet in de infrastructuur van de club. Veldjes in Emblem opkopen, een nieuwe bezoekerstribune, allemaal goed en wel maar ondertussen moeten mensen nog steeds een dik halfuur (!) aanschuiven wanneer ze een ticket willen kopen aan de loketten. En dit voor een oefenmatchke tegen Berchem. Het opzichzelf al beschamende sanitair, lijkt ook volledig aan haar lot te worden overgelaten. Nochtans al meermaals opgemerkt & gecommuniceerd naar de club toe dat dat ondermaats is. De containerked aan het begin van den berg stonden onder water. Scanners voor tickets ook nog steeds een gedoe.
Lange tijd vond ik dit alles nog enigzins charmant & eigen aan ons lierse, maar stillekes aan begint het mij toch vooral te irriteren. Al deze extrasportieve tekortkomingen samen met het feit dat er een (waanzinnig slecht) B-elftal werd opgesteld op de fandag, zorgden toch voor een zure nasmaak. Een zogenaamde hoogdag kan je toch vele beter aanpakken. Veel zieltjes zullen er alleszins niet gewonnen zijn vandaag
Er wordt vaak met lof gesmeten naar LVT omwille van de investeringen die hij doet in de infrastructuur van de club. Veldjes in Emblem opkopen, een nieuwe bezoekerstribune, allemaal goed en wel maar ondertussen moeten mensen nog steeds een dik halfuur (!) aanschuiven wanneer ze een ticket willen kopen aan de loketten. En dit voor een oefenmatchke tegen Berchem. Het opzichzelf al beschamende sanitair, lijkt ook volledig aan haar lot te worden overgelaten. Nochtans al meermaals opgemerkt & gecommuniceerd naar de club toe dat dat ondermaats is. De containerked aan het begin van den berg stonden onder water. Scanners voor tickets ook nog steeds een gedoe.
Lange tijd vond ik dit alles nog enigzins charmant & eigen aan ons lierse, maar stillekes aan begint het mij toch vooral te irriteren. Al deze extrasportieve tekortkomingen samen met het feit dat er een (waanzinnig slecht) B-elftal werd opgesteld op de fandag, zorgden toch voor een zure nasmaak. Een zogenaamde hoogdag kan je toch vele beter aanpakken. Veel zieltjes zullen er alleszins niet gewonnen zijn vandaag
- Justhomuch
Was eerder een serieuze shame on you die werd gezongen door de spionkop.
Bij mij kan dat er echt niet in, tegen zo'n zandbakclubje speel je dan met je A ploeg...
Enige lichtpunt was dat de grasmat er al lang niet meer zo mooi bij lag.
Wij komen áltijd terug!